מהוליווד לישראל: השחקנית הבינלאומית אלונה טל (ילידת הרצליה) תוביל קמפיין לפטנט ישראלי – בתחום היגיינת הפה בהשקעה של כשני מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
אלונה טל
אלונה טל
אלונה טל
(צילום: Rowan Daly)
חברת Home Skinovations הישראלית בעלת המותג העולמי Silk’n יוצאת בקמפיין גדול במסגרתו יושק פטנט ישראלי עולמי בתחום הדנטל ToothWave מברשת השניים החשמלית הראשונה בעולם, הפועלת באמצעות תדר רדיו (radiofrequency) בטכנולוגיית DentalRF™', אותו תוביל השחקנית הבינלאומית אלונה טל.
הקמפיין רחב ההיקף בהשקעה של כשני מיליון שקל (יעלה בתחילת אפריל) יכלול פרסומות בפריים טיים וחסויות בטלוויזיה ועוד. כמו כן, יעלה בזירה הדיגיטלית, באתרי התוכן הגדולים וברשתות החברתיות.
"כשחקנית, אני מקפידה לשמור על היגיינת פה יומיומית, ועבורי החיוך הוא כלי עבודה חיוני. אני גאה לקחת חלק בקמפיין ולייצג פטנט של חברה ישראלית בזירה העולמית". מוסרת אלונה טל.