אם אתם מעוניינים בחומר חיפוי איכותי ומתקדם, אשר יענה על כל המטרות שלכם בצורה הטובה ביותר, כדאי שתכירו את חיפוי קירות חוץ גרניט פורצלן. תוכלו לקרוא על כל היתרונות של החומר המדובר ועל למה כדאי לכם לבחור דווקא בו כחומר חיפוי לקירות חוץ במאמר הבא.
כל היתרונות של חיפוי חוץ גרניט פורצלן
כאשר מדובר על חיפוי חוץ, אין ספק שאחד מחומרי החיפוי הטובים ביותר כיום הוא גרניט פורצלן. חיפוי חוץ מגרניט פורצלן מציע כמה יתרונות שהופכים אותו לבחירה האטרקטיבית ביותר עבור חיפוי מבנים חיצוניים. ראשית כל, מדובר על חומר עמיד במיוחד. האריחים עמידים בפני תנאי מזג האוויר לרבות: גשם, שמש ואפילו שלג, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש ארוך טווח. הם לא דוהים או מתכלים בקלות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמבנה ישמור על המראה הטוב שלו לאורך השנים.

1 צפייה בגלריה
חיפוי חוץ
חיפוי חוץ
חיפוי חוץ
(צילום: PEXELS)

מעבר לכך, גרניט פורצלן מציע מראה אסתטי. אריחי פורצלן מגיעים במגוון רחב של צבעים, מרקמים וגימורים, אשר מציעים אפשרויות עיצוב מגוונות. לא משנה אם אתם מעדיפים מראה מודרני או מראה כפרי ומסורתי יותר, תוכלו ליצור בדיוק את העיצוב שאתם מעוניינים בו באמצעות חומר החיפוי המדובר.
מעבר לכך, גם התחזוקה של החיפוי המדובר מאוד פשוטה. מדובר על תחזוקה מינימלית בהשוואה לחומרי חיפוי אחרים. הוא עמיד בפני כתמים ולכן אין צורך לנקות אותו בצורה תדירה. כאשר יש צורך בניקוי כל מה שיש לעשות זה פשוט לשטוף אותו במים ולהשתמש במעט חומר ניקוי רגיל.
בנוסף לכך, אריחי גרניט פורצלן ידידותיים לסביבה. תהליך הייצור שלהם שם דגש על חומרים טבעיים בלבד וכך מייצר גם פחות פסולת. כיום ניתן למצוא את האריחים הללו מתכולה ממוחזרת, כך שבחירה דווקא בהם תתרום למאמצי הקיימות.
כל היתרונות הללו הופכים את אריחי גרניט פורצלן לחיפוי מצוין, פרקטי ואסתטי ליישומים חיצוניים
כיצד מתקינים חיפוי חוץ מאריחי גרניט פורצלן?
התקנת חיפוי חוץ מאריחי גרניט פורצלן תכלול כמה שלבים מרכזיים בכדי להבטיח תוצאה עמידה ואסתטית: בשלב הראשון יש צורך להכין את המשטח על ידי ניקיון יסודי וכן תיקון סדקים או נזקים. משטח חלק ויבש חיוני לצורך הדבקה תקינה.
בשלב הבא יש ליישם יריעת איטום בכדי להגן על המבנה התחתון מפני רטיבות. שלב זה חיוני לצורך שמירה על שלמות החיפוי לאורך זמן. לאחר שמתקינים את יריעת האיטום יש להשתמש בדבק איכותי המתאים לשימוש חיצוני להדבקת האריחים. יש להתחיל מהחלק התחתון ולעלות למעלה תוך הקפדה על כך שכל אריח יהיה ישר ובעל רווח אחיד מהאריחים הסמוכים.
לאחר שהדבק מתייבש, כאשר לרוב זה יהיה לאחר 24 שעות, יהיה צורך ליישר את הרובה בין האריחים לאיטום הרווחים. חשוב מאוד לבחור ברובה עמידה בפני מזג אוויר ושינויי טמפרטורה. לבסוף יש לנקות את המשטח מכל שאריות הרובה ולבדוק את ההתקנה בצורה יסודית בכדי לאתר פגמים במידה וקיימים. התקנה נכונה תבטיח את אורך החיים של החיפוי המדובר.
בכדי להתקין חיפוי חוץ מאריחי גרניט פורצלן בצורה הטובה ביותר, חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית, אשר מספקת את האריחים באיכות גבוהה ובהתאמה לכל פרויקט חיפוי קירות חוץ וכן מציעה את התקנה איכותית על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום זה.

מוגש מטעם: אינובילד