הסיבה לכך היא אחוזי ההצלחה שהופכים גבוהים יותר משנה לשנה, בזכות השתכללות הניתוח וגם כי הכירורגים הפלסטיים שמבצעים אותו צברו ניסיון יקר ערך. באופן טבעי אחד המפתחות העיקריים להצלחת התהליך הוא רמת המומחיות של המנתח, וכאן בעמוד תמצאו המלצות שיעזרו לכם לבחור נכון את הרופא.
קודם כל ניסיון
השיקול הראשון בבחירת מנתח פלסטי לצורך מתיחת בטן הוא היקף הניסיון. כדאי לוודא גם את הוותק הכללי בתחום הניתוחים הפלסטיים וגם את מספר ניתוחי מתיחת הבטן שביצע כל רופא ששוקלים להגיע אליו. מספר המתיחות נמצא כאמור במגמת עלייה, ולכן יש רופאים שצברו ניסיון ספציפי נרחב – ניסיון שמתורגם למיומנות גבוהה מאוד – וכדאי לנצל זאת. לכן רצוי לא להתבייש לשאול כל מומחה למתיחת בטן כמה ניתוחים כאלה כבר ביצע.
1 צפייה בגלריה
מומחה למתיחת בטן
מומחה למתיחת בטן
מומחה למתיחת בטן
(צילום: CHATGPT בינה מלאכותית )
להעדיף רופאים קשובים
מומחה למתיחת בטן נשען קודם כל על מיומנות גבוהה, שמתפתחות בעיקר על בסיס ניסיון מעשי, אבל לא פחות חשוב הוא היחס האנושי. למעשה כל רופא לכל מטרה כדאי לבחור גם על סמך האנושיות שלו. טיפול רפואי, או מתיחת בטן, הם לא פעולות טכניות בלבד, אלא מהלך שמשפיע באופן משמעותי מאוד על החיים של בן אדם. לכן רופאים קשובים שמתייחסים לאדם שמולם הם רופאים טובים יותר, והכלל הזה תופס גם לגבי מנתחים פלסטיים. הקשב גם עוזר לכירורג שיבצע את מתיחת הבטן להבין לעומק את הרצונות של המטופלת או המטופל, את החששות שלהם, את הדגשים החשובים מבחינתם – וכך לתכנן את הניתוח האידיאלי עבורם.
הבטחות ריאליות
עוד מרכיב בלתי נפרד ביחס האנושי של מומחה למתיחת בטן הוא הבטחות ריאליות. מתיחת בטן – גם חלקית וגם מלאה – מייצרת שינוי משמעותי לטובה במראה של האזור המרכזי בגוף. בהתאם הניתוח גם משפיע לטובה על הדימוי העצמי, והופך את החיים לטובים יותר. יחד עם זאת גם להליך הכירורגי הזה יש מגבלות, וחשוב לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים בתהליך. רופא בעל יושרה יוודא שהציפיות של המטופלים ריאליות, כדי שלא ייווצר מצב שבו התוצאות טובות אבל בגלל תקוות שאין להן אחיזה במציאות המטופל או המטופלת חווים עוגמת נפש.
כמו כן חובה להסביר בדיוק מה זה מתיחת בטן, לרבות תופעות הלוואי והסיבוכים שעלולים להתרחש (כמו בכל ניתוח). רופאים אחראים יפרטו גם את השלבים השונים של תהליך ההחלמה, כך שההחלטה אם לעבור את מתיחת הבטן תתקבל על סמך תמונת מצב מלאה.
המחיר שגובה מומחה למתיחת בטן
מומחה למתיחת בטן עם ניסיון והצלחות מוכחות גובה בדרך כלל סכום מעט גבוה יותר עבור הניתוח. העלות הכספית היא כמובן שיקול רלוונטי, אבל אסור לשכוח שמדובר בהשקעה חד-פעמית. בכל מקרה את מחיר הניתוח שוכחים עם הזמן, ולעומת זאת תוצאות מרשימות משפרות את איכות החיים לטווח ארוך מאוד ובעצם לכל המשך החיים.

מוגש מטעם: dr-wolfmd