הגודל כן קובע
המטבחים הישראלים יחסית גדולים ופעמים רבות מתוכננים מראש לכמה משתמשים בו זמנית. הרוב מעדיפים היום לתכנן מטבח עם אי. ההשקעה במטבח יוקרתי בהתאמה אישית יכולה להיות החלטה נבונה, אם נבחן את תפקידו המרכזי של המטבח בבית. ברוב הבתים הוא חורג מתפקידו הפרקטי כחלל בישול ומשמש כמרכז של פעילות, אינטראקציה חברתית, יצירתיות ונוחות. הוא הופך להיות חלק חיוני, פונקציונלי ואסתטי מרכזי בבית.
מותאם לצרכים
מטבח יוקרתי בהתאמה אישית מאפשר לעצב את החלל בהתאם לדרישות, להעדפות ולהרגלי הבישול הספציפיים. תכנון המטבח יתייחס לתכונות החשובות לכם, לכמות וצורת האחסון הנדרשים, למוצרי החשמל המתאימים לאורח החיים וכל העדפה, עיצובית או פונקציונלית, אחרת. פעמים רבות הוא המשך ישיר של הסלון, או להיפך, ונרצה שהנראות והסגנון שלהם ישתלבו ויתאימו.

1 צפייה בגלריה
מטבח יוקרתי
מטבח יוקרתי
מטבח יוקרתי
(צילום: FREEPIK)

חומרים איכותיים
אחד היתרונות החשובים ביותר של מטבחי היוקרה הוא האיכות שלהם. במטבחי יוקרה נמצא לרוב חומרים מתקדמים, איכותיים, העמידים לאורך זמן. זה מבטיח שהמטבח האישי שלכם לא רק יראה יוקרתי אלא גם יעמוד במבחן הזמן, תמיד יראה במיטבו וההנאה ממנו תהיה מתמשכת.
עיצוב ייחודי
עם מטבח יוקרתי בהתאמה אישית יש לכם הזדמנות ליצור עיצוב ייחודי, מותאם אישית, שישקף את הסגנון והטעם שלכם. מטבח יוקרתי בהתאמה אישית איננו מוצר מדף מוכן ואין צורך להתפשר על מה שחשוב לכם. מוקד הבית ראוי שיהיה מיוחד, מעוצב ויתאים באישיותו ובאסתטיקה שלו לסגנון שלכם ולבית כולו. זה עדיין לא אומר שכל אחד נדרש לכישורי עיצוב. מותגי מטבחי יוקרה יוכלו להציע עיצובים ייחודיים, שיעזרו לכם להגיע למטבח החלומות שלכם.
יעילות ופונקציונליות
התאמה אישית של המטבח מאפשרת לייעל את הפריסה והפונקציונליות של החלל המיועד למטבח. אפשר לשלב תכונות והעדפות אישיות, שיהפכו את מלאכת הבישול והכנת הארוחה ליעילים יותר, לחסוך זמן ומאמץ.
ארגון ואחסון משופרים
ניתן לעצב ולתכנן מטבחי יוקרה בהתאמה אישית עם פתרונות אחסון וארגון מגוונים ומותאמים אישית. חברות מטבחים יוקרתיות מובילות יכולות להציע פתרונות פרזול מתקדמים לארונות מזווה ואבזור פנימי, שיוכל לארגן את תוכן הארונות בניצולת מלאה. כך יהיה אפשר לשמור בקלות יחסית על המטבח במראה נקי ומאורגן היטב. לכל דבר יהיה מקום ייעודי ובסיום משימותיו ישוב למקומו.
אסתטיקה משופרת
החשיבה על האסתטיקה היא נקודת מוצא בעיצוב מטבחי יוקרה. כל פרט בהם חשוב ומטופל ויזואלית. תהיה כמובן התייחסות מדוקדקת לעיצוב הכללי, אך גם לכל פרט וגימור. מצוינות של מותג תבוא לידי ביטי ניכר הן בעיצובים שיציע והן ברמת הגימור, שתהיה גם פועל יוצא של איכויות החומרים, הרמה הטכנולוגית שלהם ואופן הייצור. האפשרות להגיע לפרטים וגימור מותאמים אישית וברמה גבוהה ישפיעו על המראה הכללי של המטבח.
עליית ערך הנכס
לחושבים לטווח רחוק - מטבח יוקרתי, במיוחד כזה המותאם אישית, יכול להעלות משמעותית את ערך הנכס. בין הדברים הראשונים שבוחנים כאשר נכנסים לבית הוא המטבח כמובן. קונים פוטנציאליים מוכנים לעיתים קרובות לשלם יותר עבור בית עם מטבח מעוצב היטב ויוקרתי.
אפשרויות תאורה
תאורה מספקת חשובה בכל מטבח, הן לפונקציונליות והן לאווירה. כדאי לכלול בתכנון שילוב של תאורת סביבה, תאורת משימה והדגשה, שתאיר היטב אזורי עבודה, ומומלץ לחשוב גם על תאורת אווירה, שתיקח חלק בעיצוב הכללי. מטבחי יוקרתי יוכל להציע אפשרויות מגוונות של תאורת לד נסתרת בארונות באופנים שונים, כולל האפשרות לבחירת סוג האור וגווניו. תאורה מיוחדת תוכל להוסיף שכבות עיצוב מרתקות.
הוסיפו נגיעות אישיות
זכרו שגם כאשר בוחרים במטבח יוקרתי מותאם אישית אפשר להוסיף נגיעות אישיות שיאפיינו אתכם. תוכלו ללכת עם החלומות שלכם, יהא זה ארון מותאם אישית לצרכים אינדיבידואליים, גוף תאורה ייחודי או מוצר חשמלי שחשוב לכם. המטבח אמור ללוות אתכם שנים רבות. תכננו רק משהו שמתאים לכם.
בחרו מותג מטבחים בעל מוניטין
מומלץ לבחור במותג מטבחים ששמו הולך לפניו. מותג מטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת המטבחים שולר גרמניה הוא מותג ותיק שמציע מטבחים יוקרתיים בהתאמה אישית עם עיצובים רבים שזכו בפרסי עיצוב נחשבים. המותג next125 ידוע לא פחות בזכות החומרים המתקדמים, מהם עשויים המטבחים, ושיטות הייצור המתקדמות. ניסיונם של אלפי לקוחות מרוצים ברחבי העולם ולא פחות חשוב – שירות אישי ואיכותי, הפכו אותו לאחד ממטבחי היוקרה המובילים בעולם ובארץ. זו הזדמנות לבחור במטבח שישרת אתכם שנים רבות, פונקציונלי ומיוחד, המותאם לצרכים ולהעדפות האישיים.
מוזמנים לבקר באולם התצוגה המרשים ברחוב גלגלי הפלדה 19, אזור התעשייה הרצליה פיתוח.


מוגש מטעם מטבחי next125-Shuller