לירון מועלם, קוסמטיקאית מומחית בתחום היופי, מביאה את החדשנות המתקדמת ביותר לקליניקה שלה, אצלה נמצא מגוון טיפולים חדשניים שמובילים את עולם הקוסמטיקה והטיפוח צעד אחד קדימה. אצל לירון חווית הטיפול תהיה מהלב בגלל הסיפור מאחורי הצלחת הקליניקה שלה.
הסיפור מאחורי הקליניקה
לירון מועלם, בעלת קליניקה לטיפולי יופי, היא לא רק מומחית בתחום הקוסמטיקה אלא גם אישה עם סיפור אישי מרגש. לאחר שאיבדה את אמה ממחלת הסרטן, לירון הרגישה שליחות להפיץ יופי וטיפוח. היא הוסיפה ללוגו שלה את דמות הציפור גן עדן, הציפור שאמה אהבה במיוחד, כסמל לברכה ולשפע שהיא מאמינה שאמה שולחת לה מהשמיים. לירון עבדה שנים במפעל הפיס ואמה לא זכתה לראות את ההצלחה שלה בעסק, אך היא מרגישה כי דרך העבודה המבורכת שלה, היא ממשיכה לקבל את הפרנסה וההצלחה מאמה, כאילו יד מכוונת מלמעלה מנחה אותה ומברכת את דרכה. לירון מספרת שהייתה מאוד מחוברת לאמא שלה שאמרה לה שתמיד היא צריכה לפתוח משהו משלה בגלל המקצועיות שלה ודווקא בגלל שביום בהיר אחד היא הלכה ממנה, לירון עדיין משקיעה את הנשמה בעסק ורואה לצד זה את ההצלחה.

1 צפייה בגלריה
לירון מועלם
לירון מועלם
לירון מועלם
(צילום: באדיבות לירון)

לירון, מייצגת את השילוב המושלם בין מקצועיות לרגישות, מציעה טיפולים חדשניים בזמן שמשמרת קשר עמוק ואישי עם הלקוחות שלה ודואגת שאף אחת לא תתאכזב. בקליניקה של לירון, כל לקוח מרגיש כאילו הוא היחיד בעולם, מוקף בטיפול, אהבה ותשומת לב לכל פרט ופרט.
החלטנו לשאול את לירון המומחית על הטיפולים החדשניים שהיא מבצעת בקליניקה וכמובן להמליץ לכם להנות מזה. לירון מבצעת טיפולים מיוחדים וחדשניים ששווה לנו לקפוץ לטיפול אצלה.
מהו טיפול החומצה ההיאלורונית ללא הזרקה, ואיך זה עובד?
טיפול החומצה ההיאלורונית ללא הזרקה הוא חידוש טכנולוגי בתחום היופי, המאפשר לקבל את כל היתרונות של חומצה היאלורונית מבלי להידרש להזרקות. ישנן נשים שמפחדות ממחטים או מסוג של תלות בטיפולים, אצלנו זה לא ככה, הטכנולוגיה מבוססת על שיטות חדשניות שמסייעות לחדור את החומצה עמוק לתוך העור ולהעניק לו מראה צעיר ורענן יותר. וכן כמו ששמעתם ללא הזרקה.
איך טכנולוגיית RF משפרת את טיפולי פנים?
אני מבצעת טיפולי פנים עם מיכשור מתקדם, אני מאמינה בטכנולוגיה ויש דברים שהידיים לא יכולות לעשות, טכנולוגיית RF (Radio Frequency) משמשת לחימום עמוק של העור, מה שגורם להגברת ייצור הקולגן והאלסטין. זה מוביל להפחתת קמטים, שיפור מראה העור והקנייתו מראה חיוני ובריא יותר. אני ממליצה לכל אישה שנושקת לגיל 30 להתחיל לטפל בטכנולוגיה הזו אצלי. אתן תראו פלאים, העור יהיה זוהר, האלסטיות תחזור. לירון מדגישה כי ישנו ביקוש גם בקרב גברים לטיפולים מהסוג הזה על מנת לתת מענה גם להזדקנות העור אצל גברים.
ספרי לנו קצת על המכונה להסרת שיער בלייזר אצלך בקליניקה
הסרת שיער בלייזר היא פתרון יעיל וקבוע להסרת שיער לא רצוי. השימוש בלייזר מאפשר טיפול מדויק ופחות כואב, ומספק תוצאות ארוכות טווח לעומת שיטות הסרת שיער אחרות. אצלי בקליניקה ניתן לקנות סדרת טיפולים לכל אזורי הגוף, ותוצאות נוכל כבר לראות לאחר טיפול ראשון, כמובן מומלץ להקפיד להגיע באופן קבוע כדי שנראה תוצאות ארוכות טווח, המכונה היא ללא כאבים, אצלי ניתן לקבל מחירים טובים גם על רכישת סדרת טיפולים וגם על טיפול בודד. לירון מדגישה כי הסרת שיער בלייזר מתאימה לגברים ונשים ומותאמת לכל אזורי הגוף.
מה כוללים טיפולי הפדיקור ומניקור בקליניקה שלך?
טיפולי הפדיקור ומניקור בקליניקה של לירון מתבצעים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך שימוש במוצרים איכותיים וטכניקות מתקדמות לטיפוח הציפורניים והעור אני מקפידה על הגיינה וניקיון בקליניקה ודואגת להשתמש במוצרים חד פעמיים, לחטא את כל הכלים בסיום הטיפול וכמובן לדאוג שהלקוחה תהיה מרוצה ותמליץ.
ומהי שיטת הדבקה והחלמת ריסים?
שיטת הלחמת הריסים היא טכניקה חדשנית להארכה ועיבוי הריסים, שמעניקה מראה טבעי ומרשים. הטיפול מתבצע בקפידה רבה תוך כדי הדבקה של כל ריס בודד מעל השורש של הריס הקיים כדי לא לפגוע בו ומבטיח תוצאות מדהימות שנשמרות לאורך זמן, מעניק מראה חתולי ומלא לעיניים ומשדרג כל מראה, מעבר לכך אין צורך להתאפר מידי יום ולהשים מסקרה כי זה עושה את האקפט לבד. הדבקת ריסים היא טכניקה שונה בה למעשה מגיע פלטה שלמה של ריסים שאותן מדביקים בדבק המותאם לאזור העיניים, הדבקת ריסים נעשית בצורה מדויקת וניתן להסיר אותה בכל רגע נתון עם מסיר איפור מותאם ובעדינות כדי לא לגרום לסוג של משיכת הריסים בכוח.
ניתן להזמין תור מראש בקליניקה של לירון בטלפון 0543331445
ומומלץ לעקוב אחרי בפייסבוק - https://www.facebook.com/profile.php?id=61550093143125&mibextid=ZbWKwL
לירון מבטיחה טיפול מקצועי, חדשני וכמובן שכל לקוחה תהיה מרוצה !


מוגש מטעם לירון מועלם