תדמיינו לכם מצב שבו אתם מגיעים לבית ומנסים לפתוח את דלת הכניסה, אך המפתח פשוט לא פותח לכם את הדלת. מדובר על מצב לא נעים שבו אתם עלולים למצוא את עצמכם מחוץ לבית שלכם, ואין לכם באמת יכולת לשלוט על המצב. במקרה כזה האפשרות הטובה ביותר עבורכם תהיה לקרוא למנעולן על מנת שינסה לסייע לכם להיכנס לבית. אך האם במצב כזה אתם תהיו חייבים להחליף את המנעול או שתוכלו להתפשר על תיקון נקודתי?
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: depositphotos)
אם אתם רוצים לקבל את האבחנה הטובה ביותר תוכלו לפנות למנעולן בהרצליה. מדובר על מנעולן מקצועי שיגיע אליכם בתוך זמן קצר ויסייע לכם להיכנס לדירה במקצועיות הנדרשת. אין שום סיבה שתצטרכו "לבלות" זמן רב מחוץ לדירה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את המנעולן המקצועי ביותר שיוכל לתקן את הבעיה שנוצרה במנעול. אז באילו מצבים תהיו חייבים להחליף את המנעול של הדלת?

המנעול ישן? אולי אתם צריכים להחליף אותו

חשוב מאוד שתהיו ערניים לכל בעיה שיכולה לצוץ עם המנעול שלכם, וככל שתגלו את הבעיה מבעוד מועד – כך תוכלו למנוע מצב שבו תישארו מחוץ לדירה. לכן אם המנעול שלכם כבר ישן והוא מתחיל לזייף, ככל הנראה הוא מאותת לכם שאתם צריכים להחליף אותו. חשוב מאוד שלא תמשכו את הזמן יתר על המידה – כי זה עשוי לעלות לכם ביוקר.
מנעולן מקצועי יגיע עד אליכם בתוך זמן קצר ויחליף עבורכם את המנעול הישן במנעול חדש. אין כל סיבה לנסות לתקן את המנעול הישן כי הוא פשוט ימשיך להישחק במהירות, וככל הנראה בעתיד הקרוב תעמדו שוב בדיוק באותה הסיטואציה.

המפתח נתקע במנעול? תחליפו אותו

באתם לפתוח את הדלת, אך לצערכם הנפתח נשאר בתוך המנעול? במצב כזה לא יהיה לכם מנוס מלבד להחליף את המנעול לחלוטין. ככל הנראה המפתח עשה נזק למנעול, ולכן אם תשאירו את המנעול הישן אתם עלולים לחשוף את עצמכם לבעיות בעתיד. מרבית המנעולנים פשוט יציעו לכם פשוט להתקין מנעול חדש במקום המנעול הישן.
אולי זה נשמע לכם קצת מופרך, אבל המצבים הללו קורים כמעט בכל יום ואצל לא מעט אנשים. לכן לא מן הנמנע כי בשלב מסוים אתם גם עלולים למצוא את עצמכם בדיוק במצב הזה, וזה לא המצב הכי נעים שאתם יכולים להיתקל בו.

המפתחות הלכו לאיבוד? עדיף להחליף מנעול

יום אחד גיליתם כי כל המפתחות של בני המשפחה הלכו לאיבוד, וגם את המפתח האחרון הצלחתם לאבד? במצב כזה ההמלצה שלנו אליכם היא להחליף את המנעול כולו ויש לכך מספר סיבות. ראשית שחזור מפתח זוהי פעולה קצת יותר מורכבת, ולא כל מנעולן יכול לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. לכן אתם צריכים לחפש מנעול שיצליח לבצע את השחזור בצורה טובה, כך שתוכלו לפתוח את הדלת באופן פרקטי.
אך הסיבה המרכזית לכך שמוטב להחליף את המנעול כולו הינה שיכול להיות מצב שבו בן אדם שאינכם מכירים מחזיק במפתח לבית שלכם. עצם המחשבה הזאת אמורה להטריד אתכם, ולכן החלפת המנעול תאפשר לכם לישון בשקט ולדעת כי אף אחד לא יכול להיכנס לדירה שלכם.

החלפת מנעול רק אצל מנעולן מוסמך

החלטתם שאתם רוצים להחליף את המנעול של הדירה מסיבה כזאת או אחרת? אתם צריכים להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה עבורכם. כיום קיימים עשרות רבות של מנעולנים ולכל אחד מהם יש את היתרונות ואת החסרונות שלו. המשימה שלכם הייתה ועודנה לבחור את המנעולן הטוב והמקצועי ביותר, זה שיוכל לספק לכם את כל הסיבות להיות רגועים.
אומנם החלפת מנעולים זוהי פעולה שכל איש מקצוע בתחום המנעולנות אמור להכיר ולבצע אותה בצורה טובה, אך טעות קטנה עלולה לעלות לכם ביוקר בעתיד. לכן מוטב לכם להיות בטוחים שאתם בחרתם באיש המקצוע שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות – כזה שיבחר עבורכם את המנעול הטוב שמתאים לדלת שלכם.