המצב הזה עשוי להיות לא נעים, בטח כאשר מבחינתכם הזוגיות מתקדמת למקום הרצוי. אך לפני שאתם מפרקים את החבילה מוטב כי תנסו להבין מה נכון לעשות במקרה מהסוג הזה. נוכל לספר לכם כי מדובר על מצב שכיח מאוד כזה שיכול לקרות באופן קבוע. הרי כל אחד תופס את המציאות בשונה קצת אחרת בהשוואה לאנשים אחרים שאיתם הם יוצאים.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
כמה זמן אתם יוצאים? כל מי שאומר כי אנחנו יוצאים אבל הוא/היא עדיין באתר צריך להגיד כמה זמן הם יוצאים. הרי מי שיצא פעם אחת או פעמיים עלול לראות את העניינים בצורה שהיא קצת שונה מהאחר. יש כאלה שעבורם דייט אחד הוא דבר משמעותי, וישנם אחרים כי לא מדובר בשבילם על ציון דרך משמעותי. כל עוד אינכם יוצאים זמן רב, אין לכם מה לקחת את הדברים האלה ברצינות רבה. זה אומנם לא נעים, אך עם זאת מדובר על רצונות שונים של אנשים שונים. זה שבן או בת הזוג שלכם נמצאים באותם אתרי היכרויות זה לא אומר דבר. בסך הכל הם נמצאים שם כפי שהם נמצאים בעוד לא מעט אתרים אחרים.
מתי צריך להתחיל לדאוג? הדאגה שלכם צריכה להופיע כאשר כל הפעולות האלה נעשות מאחורי הגב. אם פעולה מסוימת נעשית מאחורי הגב היא ככל הנראה נועדה על מנת להסתיר כל מיני דברים. כל עוד אתם תהיו מספיק פתוחים זה עם זה, לא אמורות להיות סיבות לחששות שונים. תאפשרו לבן אדם שנמצא מולכם לשתף אתכם בכל מה שקורה. גם אם לא מדובר על דברים שאתם אוהבים לשמוע מוטב כי תהיו פתוחים לשמוע אותם. בסופה של הדרך הפתיחות והשיתוף הם אלה הדברים שבונים זוגיות יציבה שיכולה להמשיך זמן רב. אן לא תהיו מספיק פתוחים לשמוע מה הצד השני עושה זה עלול להוביל לכך שלא ישתפו אתכם. מוטב כי תדעו מה קורה כל הזמן מבלי שהדברים יקרו מאחורי הגב שלכם.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תנסו לעשות תיאום ציפיות בהקשר הזה מפריע לכם שבן או בת הזוג שלכם נמצא עדיין באתרי ההיכרויות השונים? תוכלו לעשות תיאום ציפיות על מנת שתוכלו להבין בדיוק לאן אתם צריכים לשאוף. בסופה של הדרך אף אחד לא חושב בדיוק כמוכם, גם אם זה נדמה לכם שכן. כל אחד מאיתנו מגיע עם מחשבות שונות ועם רצונות אחרים לגמרי. מה שנראה לכם כדבר פסול עבור הצד השני יכול להיראות כעניין לגיטימי לגמרי. ברגע שתעשו תיאום ציפיות עם האדם שנמצא מולכם יהיה יותר קל לבנות את הקווים האדומים שיהיו רלוונטיים גם להמשך.
תצאו גם אתם מאתרי ההיכרויות השונים יש כאלה שמספרים כי אנחנו יוצאים אבל הוא/היא עדיין באתר שבו הם הכירו. אם אתם נמצאים באתרי ההיכרויות השונים, אין סיבה שבן או בת הזוג לא ימצא בהם גם כן. כך שאם אתם דורשים מבן או בת הזוג לצאת מאתרי ההיכרויות, תדאגו לצאת גם אתם. ברגע שאתם יוצאים מאתרי ההיכרויות יהיה לכם קל לדרוש מבן או מבת הזוג לעשות זאת גם. כמובן שאם יש לכם דרישות נוספות תוכלו תמיד להוסיף אותן לרשימה. ברגע שתהיה רשימה משותפת של דברים שמותר ואסור לעשות יהיה מאוד קל להצליח. הצלחה במערכת היחסים תלויה לא מעט בדברים השונים שאותם תקבעו עם בן או בת הזוג.