הסוד להצלחתו טמון בבחינה קבועה של שיטות חדשניות להנעת הצלחה עסקית, ובמאמר זה הוא עונה על שאלות נפוצות שנוגעות לאסטרטגיות הדיגיטליות הכי לא שגרתיות שחברות פינטק יכולות לנקוט בהן על מנת לבלוט בשוק צפוף.
אז אם תהיתם איך תוכלו להשיג הצלחה עסקית מנקודת מבט שעדיין לא חשבתם עליה, סביר להניח שתיכף תמצאו את התשובה.
1 צפייה בגלריה
חי נקש
חי נקש
חי נקש
(צילום: יח"צ)
איך חברות פינטק יכולות להשתמש בסטוריטלינג על מנת לשפר את מעורבות הלקוחות?
סטוריטלינג הוא כלי עוצמתי למותגים המוכרים מוצרי צריכה; כמו גם לחברות פינטק, ועם טווית נרטיבים מרתקים סביב האופן שבו השירותים שלכם פותרים בעיות בעולם האמיתי, אתם הופכים מושגים פיננסיים מורכבים לברורים ומובנים לקהל שלכם.
החוכמה היא להשתמש בסיפורי הצלחה של לקוחות, בתובנות מאחורי הקלעים ובתהליך שהחברה שלכם עברה על מנת ליצור קשר רגשי, ובסופו של דבר לטפח אמון ונאמנות.
איזה תפקיד יש לגימיפיקציה בחדשנות בפינטק?
Gamification הופכת משימות פיננסיות ארציות לחוויות מרתקות. שילוב אלמנטים דמויי משחק באפליקציית או בפלטפורמת פינטק, כמו למשל תגמולים על חיסכון בכסף, השלמת חידוני אוריינות פיננסיים או השגת אבני דרך מסוימות, יכול לשפר משמעותית את מעורבות המשתמשים ושימורם.
גישה זו הופכת תהליכים כלכליים למהנים ומעודדת את המשתמשים לפתח הרגלים פיננסיים בריאים.
איך סטארטאפים של פינטק יכולים ליצור נוכחות מקוונת שונה ברשתות החברתיות?
מעבר לטקטיקות קידום מכירות קלאסיות, סטארט-אפים בתחום הפינטק צריכים להתמקד בשימוש ברשתות חברתיות על מנת ללמד את הקהל שלהם נושאים חדשים וחשובים, ולתקשר איתם בגובה העיניים.
לא פעם פרסמתי בעמודים העסקיים שלי מודעות כמו: "חי נקש מארח מפגשי שאלות ותשובות בשידור חי", והגישה הזו גרמה לקהל שלי להבין שאני אדם אמיתי שחולק עם הקהל שלו את כל הידע, התובנות וההדרכות שהם מחפשים.
ההמלצה שלי היא להציג בעמודים העסקיים סרטונים אינפורמטיביים על בריאות פיננסית וליצור סקרים אינטראקטיביים כדי להבין טוב יותר את צרכי הקהל. כדאי גם לשכור שירותי משפיענים ומובילי דעה במגזר הפיננסי כדי להפיץ היטב את המסרים שלכם ולבסס אמינות.
האם מיקוד בתחום מסוים מתאים לבעלי חברות פינטק שמעוניינים לשדר התנהלות עסקית חדשנית?
בהחלט. במקום לנסות לתת פתרונות לכולם, בעלי חברות פינטק יכולים להצליח באופן משמעותי כשהם מתמקדים בשווקים נישתיים, ויוצרים פתרונות מותאמים שמספקים פתרונות לבעיות ייחודיות של הקבוצות אליהן הם פונים.
עד כמה חשוב שבעלי חברות פינטק יחדשו את ההתנהלות העסקית שלהם עם AI ולמידת מכונה?
בינה מלאכותית ולמידת מכונה חשובות לבעלי חברות פינטק שמעוניינים ליצור לעצמם מוניטין של חברה מתקדמת. אפשר להשתמש בטכנולוגיות הללו לייעוץ פיננסי מותאם אישית, זיהוי הונאה, שירות לקוחות אוטומטי באמצעות צ'אטבוטים ועוד.
עם שימוש נכון בעוצמות של AI, בעלי חברות פינטק יכולים להציע ללקוחותים שירותים יעילים, מאובטחים ומותאמים אישית יותר.
מהי ההשפעה של טכנולוגיית הבלוקצ'יין על חדשנות בפינטק?
טכנולוגיית הבלוקצ'יין מציעה אבטחה, שקיפות ויעילות מתקדמת, שמחוללת מהפכה בהיבטים שונים של הפינטק, מתשלומים והעברות לניהול נכסים ואימות זהות.
בעלי חברות פינטק צריכים לחקור את שילוב הבלוקצ'יין כדי לשפר את ההיצע שלהם וליצור לעצמם בידול מהמתחרים.
איך בעלי חברות פינטק יכולים להשתמש בשיווק תוכן בצורה יעילה?
שיווק תוכן לחברות פינטק צריך להתמקד בחינוך הקהל לגבי שירותים פיננסיים והאופן בו אפשר להפיק מהם תועלת. מומלץ ליצור שילוב של סוגי תוכן, כגון:
● מאמרים באתר
● אינפוגרפיקה
● סרטונים
● וסמינרים מקוונים, העוסקים באתגרים פיננסיים נפוצים ומסבירים מושגים מורכבים במונחים פשוטים.
תוכן איכותי שמספק ערך לגולשים, ומותאם להנחיות קידום אתרים, מושך מבקרים לאתר ומציב מותגים כמובילי דעה בתחום הפינטק.
כמה מילים לסיום
הצלחה בתחום הפינטק דורשת הבנה מקיפה בהתנהלות עסקית נכונה ומקובלת, ועם הקפדה על שיטות עבודה שאינן שגרתיות, בעלי עסקים בתחום זה מגבירים את מעורבות הלקוחות, מבססים אמון ויוצרים מרחב ייחודי שמבדל אותם מהמתחרים.
הנקודה אותה חי נקש מבקש שתזכרו היא שחדשנות והתמקדות במציאת פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, חשובים לבידול מותגים והנעת הצלחה ארוכת טווח.

מוגש מטעם: zmialpha