להשקיע בנדל"ן במדינות מרוחקות זה כבר לא בשמיים. בשנים האחרונות ההשקעות בנדל"ן במקומות שונים בעולם כבר נהייתה נפוצה יותר ויותר והדרך המהירה בה עובר המידע והאפשרויות היעילות להגעה ממקום למקום מאפשרים לנו להשקיע במהירות וביעילות בצורה טובה ואמינה שגם תניב לנו תשואות גבוהות.
אז למה לא כל הישראלים משקיעים בנדל"ן בחוץ לארץ ורק לחלק יש את האומץ? שאלה מעולה. התשובה של יאיר בושרי (הבעלים של קבוצת בי די פי השקעות נדל"ן בע"מ) כנראה טמונה בחוסר הידע והניסיון של משקיעים רבים להשקיע בפרויקטים שהם לא מכירים ולא רואים אותם פיזית, וכמובן בשל החשש ליפול אל תוך תרמיות ורמאויות שעשויות להוביל לתביעות ולהליכים משפטיים ולהפסד ההשקעה או חלק ממנה.
איך בכל זאת ניתן לאתר את הפרויקטים הטובים והאמינים ולאפשר לעצמכם להשקיע בצורה בטוחה ואמינה בנדל"ן בחו"ל? חברת בי. די. פי נדל"ן של יאיר בושרי היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. הצוות המיומן והמנוסה שלנו, בראשותו של יאיר בושרי, מומחה להשקעות נדל"ן בחוץ לארץ ובעיקר במדינות כמו ספרד, גרמניה, ארצות הברית ויוון עובד מסביב לשעון ובאופן קבוע כדי לאתר הזדמנויות והשקעות לכלל הלקוחות שלנו.
1 צפייה בגלריה
יאיר בושרי - בי די פי השקעות נדל"ן בע"מ
יאיר בושרי - בי די פי השקעות נדל"ן בע"מ
יאיר בושרי - בי די פי השקעות נדל"ן בע"מ
(צילום: PIXABAY)
כאשר מגיע אל צוות BDP השקעות נדל"ן, פרויקט שאותו הם בוחנים, הם לעולם לא יעצרו וייבחנו רק את הפרויקט הזה. יאיר בושרי : "לאחר שאנו בוחנים את הנתונים הפיננסיים של הפרויקט ושל הצוות שמקים אותו כמו הקבלן, האדריכל והמשקיעים האחרים, אנו נוסעים לבקר פיזית באתר ובודקים את השטח מסביב. בהזדמנות זו, אנו מחפשים גם פרויקטים נוספים להשקעה ובמידה וקיימים פרויקטים נוספים כאלו, אנו נבחן גם אותם ונאתר עבור לקוחותינו הזדמנויות נוספות להשקעה".
השקעה בנדל"ן היא דרך מצוינת להרוויח כסף מהיר בין אם על ידי מכירה מהירה או תשואה שנתית. זו גם דרך מצוינת להפסיד כסף בצורה מהירה אם אתה לא עושה את המחקר המקיף ומקבל החלטות נבונות.
בחלק זה נדבר על אסטרטגיות ההשקעה השונות הזמינות למי שרוצה להשקיע בנדל"ן. כמו כן, נעבור על כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת לפני רכישת נכס.
השקעה בנדל"ן יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את העושר שלך, אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל.
יאיר בושרי מסביר כי הדבר החשוב ביותר הוא למצא סוכן או חברה מקצועית שמכירה את האזור והשוק - חשוב שיהיו קשרים עמוקים בתוך הקהילה של האיזור כדי שיוכלו למצוא נכסים שאולי לא תמצא אחרת ויספקו לך טיפים על הסביבה.
רוב האנשים מתחילים להשקיע בנדל"ן מתוך כוונה להרוויח כסף. עם זאת, ישנן סיבות נוספות להשקעה בנדל"ן. לדוגמה, אם אתה רוצה לבנות עושר כדי לממן את הפרישה שלך, או אם אתה רוצה לגוון את תיק ההשקעות שלך במשהו אחר מלבד מניות ואג"ח.
השקעה בנדל"ן היא דרך מצוינת לבנות עושר וליצור זרם הכנסה פסיבי שיכול לעזור לממן את הפרישה שלך.
מה לשים לב לפני רכישת דירה בפעם הראשונה ואיך להמנע מנושא של תביעות?
הרבה רוכשי דירות מסיימים עם תביעות, יאיר בושרי אומר שאסור שזה יקרה לכם כי דבר כזה יכול להביא להרס כלכלי ואף חברתי-משפחתי כבד מאוד, ויש אפשרות להמנע מכך!
רכישת דירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו אי פעם. זו גם יכולה להיות אחת המשימות המסובכות והמכריעות ביותר. מדריך זה יעזור לכם להבין מה כדאי לקחת בחשבון בעת רכישת בית ראשון וכיצד לעשות זאת.
בעלות על בית היא מטרה עבור אנשים רבים והשקעה בנדל"ן היא דרך מצוינת לעשות זאת.
הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שאתה צריך שיהיה לך מספיק מזומן בהישג יד כדי לכסות את המקדמה שלך ואת עלויות הסגירה. תצטרך גם הכנסה קבועה וציון אשראי טוב. כמו כן, תרצו לוודא שבנכס שאתם שוקלים יש מספיק מקום לצרכים שלכם ושהוא נמצא באזור עם בתי ספר טובים, שיעורי פשיעה נמוכים, תחבורה ציבורית הגונה וכו'.
השקעות בחו"ל הופכות פופולריות יותר. הסיבות לכך הן שעלות רכישת נכס בחו"ל היא בדרך כלל נמוכה בהרבה מאשר בישראל וקל למצוא נכסים שמוערכים בחסר.
אנשים רבים תוהים האם השקעה בחו"ל היא רווחית והאם זה שווה את הסיכון. יש הרבה יתרונות להשקעה בחו"ל, אבל יש גם כמה חסרונות שאתה צריך להיות מודע אליהם.
בשנים האחרונות, ההשקעות בחו"ל נמצאות במגמת עלייה לדוגמא קפריסין היא יעד חם של משקיעים ישראלים. משקיעים מחפשים דרכים חדשות ושונות להשקיע את כספם. יש אנשים שמחפשים להרוויח בעוד שאחרים מחפשים השקעה שתספק להם זרם קבוע של הכנסה.
השקעה בנדל"ן היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת, אך יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. הצעד הראשון הוא תמיד מחקר - מחקר איזה סוג נכס אתה רוצה, כמה אתה רוצה להוציא וכמה תהיה התשואה שלך.
השקעה בנדל"ן בחו"ל היא דרך טובה לגוון את תיק ההשקעות שלך ולייצר יותר הכנסה. אבל לפני שאתם משקיעים, חשוב לדעת מהם הסיכונים והתגמולים שבכך.
השקעה בנדל"ן בחו"ל יכולה להיות רווחית אם אתה מוכן לקחת על עצמך הרבה סיכונים. זה מגיע עם עמלות ועלויות גבוהות יותר, למשל, מסים ודמי העברה. עם זאת, גם התשואות יכולות להיות גבוהות - לכן כדאי לשקול זאת כאפשרות השקעה.
הזמן הטוב ביותר לקנות נכס בחו"ל הוא כעת כאשר מחירי השוק העולמי נמוכים בגלל סערה כלכלית או פוליטית במדינה בה נמצא הנכס ובייחוד בתקופת הקורונה.
שוקלים להשקיע בנדל"ן במדינות מעבר לים? יש לכם שאלות על פרויקטים שאנו מובילים? צרו איתנו קשר עוד היום והמומחים שלנו ישמחו לסייע לכם!