ביטוח נסיעות לחו''ל הוא אלמנט חשוב לכל טיסה, בין אם זו טיסת עסקים, טיול חוצה יבשות או חופשה עם כל המשפחה. הביטוח מספק לכם רשת ביטחון רפואית על אדמה זרה ודואג לכם במקרה של פציעה או חולי בלתי צפוי במהלך הטיסה. הוא מכסה לכם גם עלויות של תרופות ובדיקות וניתן לשדרג אותו כדי שיכסה לכם אובדן ציוד אישי, החמרה במצב רפואי קיים, ביטול טיסה ואלמנטים רבים נוספים שיכולים להשפיע על חווית הטיסה. איך תוכלו למצוא ביטוח נסיעות לחו''ל זול ומשתלם, במיוחד בשבילכם? 3 טיפים שיעשו לכם חיים קלים.

1 צפייה בגלריה
ביטוח נסיעות לחו''ל
ביטוח נסיעות לחו''ל
ביטוח נסיעות לחו''ל
( צילום: PEXELS)

ערכו השוואת ביטוחים
במקום להיכנס לאתרי חברות ביטוח שאתם מכירים כל פעם בנפרד ולהזין פרטים, פשוט מתחילים לעשות השוואת ביטוחים. באתרי השוואות הביטוחים השונים תגלו הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל בהתאמה אישית, בפלטפורמה דיגיטלית אחת שמרכזת הצעות של מספר חברות ביטוח בעת ובעונה אחת.
באתר בסטי למשל אתם יכולים לרדת לרזולוציות הרגישות ביותר, לראות את טווחי מחירי ביטוח נסיעות לחו''ל ליעד אליו אתם טסים, בטווח התאריכים המתוכנן עם המשתתפים הרלוונטיים (קשישים, תינוקות, סטודנטים). תעברו בין פוליסות שנבחרו עבורכם בקפידה מטעם חברות הביטוח המקצועיות והמובילות בארץ כמו הראל, מגדל, מנורה, הפניקס ועוד רבות וטובות, במחירים תחרותיים, הוגנים ונוחים. עצם זה שתבחרו באונליין כאפיק חיפוש ורכישת ביטוח נסיעות לחו''ל, תגלו הצעות ביטוח זולות יותר מהרגיל שמגיעות ללא עמלה של סוכן ביטוח או נציג מכירות, מכיוון שאתם מחפשים הכל עצמאית, ללא סיוע של גורם מתווך.
בחרו רק את הכיסויים שאתם באמת צריכים
לאחר שנכנסתם לאתר השוואות ביטוחים והתחלתם לקרוא את המפה הביטוחית הרלוונטית עבורכם, הגיע הרגע להרכיב את הפוליסה שלכם. תוכלו להוזיל את ביטוח הנסיעות לחו''ל על ידי סינון כיסויים והרחבות בהתאם לצרכי הטיסה שלכם.
לדוגמה, אם אתם מתכננים נסיעת עסקים, כנראה שכיסוי ספורט אתגרי לא בהכרח יתאים לכם אבל כיסוי כבודה (שמכסה גם שחזור מסמכים חשובים), כיסוי טלפון נייד (כולל מטען) או כיסוי ללפטופ, בהחלט יהיו רלוונטיים עבורכם. מנגד, אם אתם טסים לסוף שבוע משפחתי שליו ורגוע עם סבא וסבתא, כיסוי תרמילאים (שבדרך כלל מתאים לטיולים ארוכים), לא יהיה רלוונטי, אבל כיסוי החמרה במצב רפואי קיים יכול לספק לכם ראש שקט בטיול.
באתר בסטי תוכלו להשתמש בכיסויים הרצויים כמסננים ולפלס את הדרך לפוליסות המתאימות עבורכם על בסיס הכיסויים שתרצו להכניס פנימה. גם אחרי שתבחרו פוליסה שעונה על הצרכים ומתאימה להגדרות התקציב שלכם, תוכלו לערוך אותה במסך נפרד עד שתהיו מרוצים מהתנאים והכיסויים שהיא מציעה.
עברו בין כמה שיותר חברות ביטוח לפני שתגבשו החלטה ותבצעו רכישה
הסוד הוא לגלות כמה שיותר אופציות לפני שמחליטים מה הכי מתאים. באתר בסטי תסרקו את רוב שוק הביטוח המקומי. תעברו בין הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל של 11 מתוך 14 חברות הביטוח הפועלות כיום בארץ, בו זמנית, תוך שניות.
ככה תהיו בטוחים שתמצו את כל האפשרויות הזמינות עבורכם, מותאמות בשבילכם, לפני שאתם מחליטים איזו פוליסה לרכוש לקראת הטיסה הבאה. בבסטי תוכלו לסמן מספר פוליסות שאהבתם במיוחד (מספר פוליסות יחסית זהות במבנה ובפירוט הכיסויים שלהן או כמה שונות לחלוטין זו מזו) והוא ישווה אותן בשבילכם אוטומטית, בקליק אחד קטן. ככה תוכלו גם לראות אותן זו לצד זו, גב אל גב ולהבין אילו פרמטרים עושים את ההבדל.
הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל במחירים מדהימים, לכל סוגי המטיילים
ביטוח נסיעות לחו''ל הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בטיסה שלכם, מומלץ להתחיל את החיפושים אחר הפוליסה הבאה 72 שעות לפני תאריך הטיסה כדי לוודא שתמצאו את הפוליסה המתאימה. הסוד למציאת ביטוח נסיעות לחו''ל זול ומשתלם תלוי ב-3 אלמנטים: השוואות ביטוחים, מעבר בין כמה שיותר חברות ביטוח, ובחירת הכיסויים הנחוצים בלבד. בבסטי תשלימו את 3 הצעדים ביחד, שתבדקו הצעות ביטוח נסיעות לחו''ל מהחברות המובילות, תוך 2 דקות או פחות.
הפוליסות פרושות לפניכם באופן מדורג מהזולה ליקרה ככה שאתם גם יכולים לבחור טווח מחירים מתאים ונוח. תעיינו בכל פוליסה ופוליסה באופן חופשי, תבררו אותן על פי הכיסויים שאתם צריכים או חברות ביטוח שמסקרנות אתכם. 2 דקות ומצאתם פוליסה מקיפה, משתלמת ויעילה שתשמור עליכם בטיסה הבאה.
מוגש מטעם: בסטי ביטוח נסיעות לחול.