במילים אחרות - חשוב לבחור אורטופד ילד מקצועי ומנוסה שיקשיב לחששות שלכם ויתייחס אליהם ברצינות. אך כיצד מבצעים את הבחירה הנכונה מבלי להתבלבל מהיצע האפשרויות הרחב שקיים בענף? ובכן, על מנת לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני בחירה נכונה ומוצלחת, ריכזנו עבורכם למאמר הבא את כל הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה:
• הכשרה וניסיון - וודאו כי האורטופד עליו שמתם עין אכן סיים הכשרה מקצועית בתחום האורתופדיה לילדים. בנוסף, חשוב לא פחות לבדוק אודות השכלתו והתמחויותיו השונות בתחום שכן, ניסיון עשיר ורחב בטיפול בילדים עם בעיות אורטופדיות מגוונות הוא יתרון משמעותי במיוחד. במילים אחרות - זמן ממשוך בתחום יעניק לכם אסמכתא כי אכן מדובר על אורטופד ילדים מומחה שמסוגל להתמודד עם מקרים מגוונים, בצורה הטובה ביותר.

1 צפייה בגלריה
אורטופד ילדים מומחה
אורטופד ילדים מומחה
אורטופד ילדים מומחה
(צילום: FREEPIK)

• התרשמות ראשונית - לאחר שאיתרתם מספר אנשי מקצוע פוטנציאליים עם רקע מתאים, הגיע הזמן לקבוע פגישת היכרות שתעניק לכם את האפשרות להתרשם מהצורה בה הם מתייחסים לילד שלכם ולא פחות חשוב, אליכם כהורים. זאת בעוד כי אורטופד ילדים מומחה ומקצועי יקשיב בסבלנות, יסביר על התהליך בצורה ברורה ויענה על כל שאלה שתהיה לכם.
• התמחויות בטיפולים שונים - במידה והילד שלכם סובל מבעיה אורטופדית ספציפית, וודאו כי אתם פונים לשירותיו של אורטופד ילדים שמתמחה בתחום הרלוונטי. למשל, במידה והילד שלכם סובל מעקמת רגליים, מומלץ לפנות לאורטופד ילדים שהתמחה בטיפול בעקמת רגליים. למעשה, התמחות ספציפית מבטיחה כי אכן מדובר על איש מקצוע עם ידע מעמיק ומיומנות שתאפשר לו לספק את הטיפול המתאים והטוב ביותר.
• נוחות ונגישות - דבר נוסף וחשוב לא פחות יהיה לבחור באורטופד אשר נמצא במיקום נוח וקרוב מספיק לבית שלכם שכן, מדובר על פרמטר חשוב ביותר, לרבות כאשר מדובר על מצב בו הילד שלכם זקוק לביקורים קבועים. במילים אחרות - וודאו כי אתם בוחרים במקום נגיש וידידותי לילדים, עם חלל המתנה נעים וכן גם דרכי גישה נוחות.
• זמינות ותקשורת - טרם ביצוע הבחירה הסופית, בדקו אודות שעות הפתיחה של המרפאה ובדקו כי הם אכן מתאימים ללוח הזמנים שלכם. בנוסף, מומלץ לא פחות לבדוק אודות דרכי תקשורת עם הרופא מחוץ לשעות הפעילות, במקרה של שאלות או לחילופין במצבי חירום כאלו ואחרים.
בבעיות אורטופדיות בילדים חשוב לפנות לאורתופד בעל מומחיות בילדים שהטיפול יהיה מקצועי, איכותי זמין, ונגיש. ניתן לקבל החזרים מקופות החולים ומגוון חברות הביטוח

מוגש מטעם: ד"ר זינגר