לאחר כ-20 עונות המשפחה המפורסמת הודיעה כי תוכנית הדוקו - ריאליטי תגיע לסיומה בשנת 2021, והסדרה הסתיימה בחודש מרץ 2021. בין אם אתם עוקבים אחר הסדרה ובין אם לא, כדאי לכם להכיר עשר עובדות על סדרת הטלוויזיה האהובה והשנואה גם יחד.
ראיין סיקרסט מזהה את הפוטנציאל בבנות משפחת ג'נר קרדשיאן יוצר הסדרה ראיין סיקרסט הציע לקריסטן ג'נר לשלוח צוות צלמים לתיעוד בנות המשפחה בביתן, ולאחר שצפה בחומרים הוא זיהה את הפוטנציאל לסדרת דוקו, ולאחר שיחת טלפון עם קריסטן ג'נר הוא קיבל אור ירוק להתחיל בצילומי הסדרה בבית המשפחה, אך אף אחד מהם לא תיאר לעצמו שההצלחה תגיע למימדים מפלצתיים.
קורטני בוכה בסתר במהלך כל צילומי העונה הראשונה באחד מהראיונות הרבים ציינה קורטני קרדשיאן כי בנות המשפחה לא הבינו לאן הן נכנסות וכי בצילומי העונה הראשונה היא חוותה לא מעט קשיים. לדבריה, היא הלכה בכל הזדמנות לחדר השירותים בביתן כדי לבכות בסתר, ומאחר והיא הייתה מחוברת למיקרופון כל הזמן, היא נאלצה לבכות בשקט כדי שלא יקליטו אותה.
סדרות ספין אוף רבות לאור הצלחת הסדרה כתוצאה מהצלחת סדרת הדוקו - ריאליטי של משפחת קרדשיאן בנות ובני המשפחה השתתפו בסדרות ספין אוף שונות, ביניהן "קורטני וקלואי עושות את מיאמי", "קלואי ולמאר", "אני קייט", "החיים על פי קיילי" ועוד.
1 צפייה בגלריה
STINGTV
STINGTV
STINGTV
(צילום: PIXABAY)
מ-22 דקות לפרק ל-42 דקות אורך כל פרק בעונות 6-1 היה 22 דקות בלבד, לאור הצלחת הסדרה היוצרים החליטו להפיק את עונות ההמשך עם פרקים ארוכים יותר, והחל מהעונה ה-7 כל פרק שודר באורך של 42 דקות.
שינוי מודל היופי במערב בנות משפחת קרדשיאן שינו את מודל היופי במערב, ומעבר להזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית, הבנות, בניצוחה של קים קרדשיאן, תרמו לפופולריות הניתוחים והטיפולים האסתטיים, למראה של ישבן גדול ולאידיאל יופי חדש ומועצם.
ברוס הופך לקייטלין במהלך צילומי הסדרה משפחת קרדשיאן, ברוס ג'נר שהיה ספורטאי מצליח בעבר, ואף זכה במדליית זהב בקרב עשר באולימפיאדת מונטריאול, החליט לעבור ניתוח לשינוי מין. ביוני 2015 הוא הפך לקייטלין. לאחר המעבר המגדרי הופקה הסדרה "אני קייט", סדרת בת למשפחת קרדשיאן, הסדרה עוקבת אחר חייה של קייטלין ומערכת היחסים שלה עם משפחתה.
כוכבי הריאליטי הגדולים ביותר באמריקה הסדרה משפחת קרדשיאן זכתה להצלחה כבירה בארצות הברית ובמדינות רבות ברחבי העולם, וכל המשתתפים בסדרת הדוקו הפכו לכוכבי ריאליטי מוכרים ופופולריים. הסדרה סייעה לבנות ולבני המשפחה להפוך לעשירים מאוד, ובנות המשפחה מינפו את הסדרה גם לעסקים נוספים, בעיקר בתחום היופי והטיפוח.
חיים מוגזמים במסך ומחוץ למסך אחת הטענות נגד סדרת הדוקו ריאליטי משפחת קרדשיאן היא שחיי המשפחה מוקצנים ומוגזמים, אך למעשה זהו המקור להצלחה הסדרה. למעשה, גם מחוץ למסך המשפחה חיה באופן מוגזם עם חופשות אקסקלוסיביות, רומנים, פרידות, מאבקים, מריבות והרבה מאוד טראש.
קלואי אינה נהגת מצטיינת אם עקבתם אחר הסדרה לבטח צפיתם בפרקים בהם קלואי קרדשיאן מתגלה כנהגת שכדאי להתרחק ממנה. לאחר שקיבלה מכונית כמתנה מהוריה היא גילה כי זהו רכב יד 2, היא גנבה את הג'יפ היוקרתי של אימה כדי לצאת לבלות במועדון, והרכב עלה באש. ב-2001 היא עברה תאונת דרכים ונפצעה קשה בראשה, הפציעה גרמה לאיבוד חלקי בזיכרון.
קים תומכת בהכרת רצח העם הארמני קים קרדשיאן ממשיכה במורשת אביה ומנצלת את הפרסום הרב שלה כדי לתמוך בהכרת רצח העם הארמני, היא משתתפת באירועים רבים הקשורים בנושא וגם בסדרה היא הפנתה את תשומת הלב של הצופים כדי לקדם את הנושא.