תכנון יעיל של החלל
הסדר והארגון הם הבסיס של כל חלל מטבח שמתוכנן ומעוצב בצורה יעילה. תכננו היכן ימוקמו הכיור, משטח העבודה, המקרר ושאר הרהיטים והאביזרים כך שתיווצר זרימה טובה בין האזורים השונים. הקפידו על אחסון מספק עבור כלי בישול, כלים ומצרכי מזון. גם אם החלל קטן, ניצול נבון של שטח וארגון יעיל יכולים להפוך את המטבח לפונקציונלי ונוח.
תאורה מותאמת אישית
האור במטבח משפיע רבות על האווירה ותחושת הנוחות. בחרו מספר נקודות תאורה ופזרו אותם בצורה מתאימה בחלל כך שיאירו את כל האזורים. שלבו גופי תאורה בטמפרטורות צבע שונות על מנת ליצור את האווירה המיטבית עבורכם.

1 צפייה בגלריה
תכנון ועיצוב המטבח
תכנון ועיצוב המטבח
תכנון ועיצוב המטבח
(צילום: freepik)

שיש יוקרתי למראה מרשים
משטחי שיש עוזרים לשדרג משמעותית את המראה של כל מטבח והופכים אותו יוקרתי ואיכותי. שימוש באבן שיש טבעית כמו שיש אבן קיסר , שיש קררה או שיש קורדובה יעניק מראה קלאסי, אלגנטי ויוקרתי לכל מטבח. בחרו גוון ומרקם שמשתלבים עם הסגנון והעיצוב של המטבח שלכם. שיש איכותי ואסתטי יכול לשמש כנקודת מיקוד מרכזית ולהפוך את המטבח ליצירת אומנות אמיתית.
גימורים ואביזרים איכותיים
גם הפרטים הקטנים תורמים למראה הכללי של המטבח. בחרו אביזרים וגימורים מעוצבים היטב שישתלבו בסגנון שבחרתם כמו ידיות מתכת יוקרתיות, ברז מעוצב, כיור אבן ייחודי או אריחי קרמיקה צבעוניים. שלבו חומרים ומרקמים שונים כגון עץ, מתכת, זכוכית ואבן כדי ליצור ניגודיות מעניינת. תשומת לב לפרטים הקטנים תעזור להפוך את המטבח לחלל מושלם.
שילוב של צמחייה וטבע
הכנסת אלמנטים טבעיים כמו צמחים ועציצים למטבח יכולה להוסיף נופך של רעננות וחיוניות. בחרו צמחייה ירוקה שאינה דורשת הרבה תחזוקה ומקמו אותה על אדן חלון או בפינות שונות במטבח. אפשר גם לתלות עציצים קטנים מתחת לארונות עליונים או להניח תבניות עם עשבי תיבול ריחניים כמו רוזמרין, נענע ובזיליקום על שיש העבודה. החיים שצמחים מעניקים לחלל יכולים לשדרג כל מטבח ולהפוך אותו לחמים ומזמין יותר.


מוגש מטעם segevltd