כתבה: עדינה אקוקה.
בכניסה לבית חדש או לאחר שיפוץ מאסיבי בדירה, לקוחות רבים מעדיפים לרכוש פרקטים עבור מיקומים שונים בבית ולא אריחים, זאת לאור היתרונות הגדולים של לוחות הפרקט.

רכישת פרקט בטיב מעולה

החשיבה מאחורי ההחלטה על רכישת פרקט איכותי של quick step נובעת מהעובדה שפרקטים מחליפים לעיתים רחוקות, אחת לשנים רבות. ברוב המקרים לוחות הפרקט הם איתנים ולכן אפשר ליהנות מהם לאורך שנים רבות. הסיבה להחלפתם תהיה כשיש רצון לעצב מחדש את הדירה כדי לחוש שגרים בדירה חדשה, או לחלופין אם הדירה נמכרת והדיירים החדשים מעוניינים לבצע בה מהפך ולעצב אותה בהתאם לטרנדים העיצוביים העכשוויים.

1 צפייה בגלריה
פרקט איכותי לבית
פרקט איכותי לבית
פרקט איכותי לבית
(יח"צ - צמרת פרקטים)

טיב יוצא דופן של פרקט quick step

מפעל quick step בבלגיה, מייצר את הפרקטים הטובים ביותר בעולם. ציוני האיכות שלו גבוהים בכמה דרגות מול יצרנים אחרים בכל העולם, כולל המפעלים בסין.
זו הסיבה שהמפעל הייחודי מעניק אחריות של 20-15 שנה למוצריו, לאור מבחני האיכות שבוצעו למוצר ובכולם הושגה הצלחה.

היתרונות של הסטריפים של quick step

• שיטת התקנה ייחודית המחברת את השוליים של כל שני סטריפים זה לזה בלחיצה המשמיעה קליק, דבר שמאשר חיבור איכותי שלא יופרד לאורך שנים רבות.
• שיטה קפדנית זו יוצרת פסים דקיקים בין לוח עץ אחד למשנהו ואינה מאפשרת למים, גם אם מדובר בכמות קטנה, לחדור פנימה כיוון שלא קיימים מרווחים.
• לוחות העץ בנויים מכמה שכבות של חומרי גלם בטיב הגבוה ביותר הקיים בעולם.
• הפרקט עשוי מחומרים מבודדים ולכן רמת הטמפרטורה שלו נשמרת בכל עונות השנה באופן כמעט זהה וכך בחורף לא מרגישים את הקור העז ובקיץ לא חשים שהלוחות מתחממים.
• קיימת אפשרות להתקין את הפרקטים על בטון מוחלק או על ריצוף קיים, לאחר שדואגים שכל המשטח יהיה ישר באופן מושלם.
• מתקיני הפרקטים שהם מומחים בקטגוריה זו, מבצעים את ההתקנה תוך פרק זמן קצר וגם הם אומרים שהפרקט המומלץ ביותר על ידם, הוא קוויק סטפ שאותם ניתן להזמין אצל המשווקים המורשים כגון "צמרת יבואני פרקטים ומשווקי פרקט Quick- Step"
• התחזוקה השוטפת של לוחות הפרקט היא קלילה מאד, מנקים את המשטח באמצעות שואב אבק ולאחר מכן עוברים על כל המרחב באמצעות מטלית לחה וחומר ניקוי ייעודי. בכך הסתיימה עבודת הניקיון ולוחות העץ נראים כל הזמן כמו חדשים.
• בעת בחירת הדגם של הפרקט, אפשר לבחור בלוחות מאסיביים וכפריים מעץ מלא, או לוחות למינציה הקיימים במגוון עצום של דוגמאות מרהיבות ביופיין, בצבעים אחידים או בשילוב של כמה גוונים היוצרים יחד טקסטורה ייחודית. אחד הדגמים המובילים הוא בסגנון פישבון המזכיר את צורת העצם של הדג ויוצר נראות מעניינת ומעוצבת ביותר.

דגמים חדשים של פרקטים העשויים מפולימרים

לאחרונה הגיעו לישראל דגמים חדשים ויוצאי דופן של פרקטים העשויים מפולימרים. חומר זה מאפשר התקנה של הפרקטים הללו במקומות רווי לחות ואפשרות שיהיו על המשטח גם מים. הם מותאמים לחדרי רחצה שבהם כל החדר מלא באדי לחות לאחר המקלחת, או במטבח שבו עולים אדים מהסירים המבעבעים. בשני המקרים, גם אם יישפכו מעט מים, הם לא ייספגו בתוך החומר ולא ייגרם למשטח כל נזק, נראותו לא תשתנה ולא יוצרו עוויתות כלשהם במבנה שלו.