אם חשבתם שידעתם מהו עונג חושים אמיתי, אתם מוזמנים לבקר במתחם פרדייז ברמה בחד נס, יש סיכוי שתכירו עולמות חדשים של פינוקי צימרים יוקרתיים. מחפשים אחר סוויטות ברמת הגולן ומתחמי אירוח כפרי יוקרתיים? בואו נדבר.
בין אם אתם מחפשים אחר סוויטות מפנקות עם ג'קוזי, צימרים עם בריכות מחוממות או אירוח כפרי בצפון עם בריכה מחוממת, ביישוב חד נס אתם תמצאו את כל אלו. כמובן שתמיד יהיו מתחמים בולטים יותר ופחות, ואנחנו מצאנו את אחד המתחמים הכי בולטים ביישוב חד נס, רמת הגולן. אנחנו מדברים על מתחם הנקרא פרדייז ברמה – חד נס, בו מצאו 4 סוויטות מפנקו ביותר, כל אחת מהן היא סוויטה עם ג'קוזי פרטי, מבעבע ומלא קצף שילטף אתכם מכף רגל ועד ראש.
1 צפייה בגלריה
פרדייז ברמה
פרדייז ברמה
פרדייז ברמה
(צילום: גדי סיארה)

מה עוד נמצא במתחם פרדייז? | אירוח כפרי ברמת הגולן

המתחם מציע נופש מושלם עבור משפחות, כך שאתם יכולים למצוא כאן צימרים משפחתיים איכותיים ביותר ברמת צחצוח וניקיון עילאיים, אך לא רק. גם סוויטות לזוגות עם ג'קוזי פרטי יש כאן. תוכלו להתענג על מיטות קווין סייז ענקיות ואיכותיות ביותר, רהיטים קלאסיים ועיצוב מלאכת ידיהם של בעלי המקום.
אתם מוזמנים לארוז את בגדי הים במשך כל ימות השנה, לא משנה מה התחזית הצפויה של מזג האוויר. כאן אתם יכולים לקבל בריכה משותפת מחוממת וענקית, לידה יש מספר מיטות שיזוף מעוצבות ונוחות ביותר. כמובן שכשמדברים על חצרות משותפות של מתחמי צימרים בצפון וברמת הגולן, מדברים אוטומטית על נופים משכרי חושים, ומתחם פרדייז לא נשאר מאחור בעניין הזה.

צימרים ובריכות עם נוף לכנרת

מעבר לכך ששתיים מהבריכות פונות לכנרת ומציעות נוף משכר חושים של ממש, במתחם אתם תמצאו נופים שיחסירו בליבכם מספר פעימות, כולל צמחייה פסטוראלית בטירוף. החצר המשותפת של המתחם טובלת בהמון ירוק שמלטף את העיניים, הבריכה מגודרת ומקורה, אתם מוזמנים לפתוח בקבוק יין ולשמוח כי הכול טוב.
אם אתם חוגגים אירועים מיוחדים, צוות המתחם ישמח לארגן עבורכם את הסוויטות עבור ירח דבש, ימי נישואין, ימי הולדת, מסיבת רווקות ועוד. ניתן לארגן מראש סוויטות וצימרים לאירועים משפחתיים קטנים ועד בינויים, ואתם גם מוזמנים לקיים את האירוע סביב בר העץ היפהפה שתמצאו בחצר.

מה עוד בחצר המשותפת? סוויטות בצפון

עוד בחצר המשותפת של מתחם פרדייז ברמה, ליד בר העץ תמצאו מטבח חוץ קומפלט המיועד לבישול כל המטעמים הכי אהובים עליכם. ואם אתם בשלנים גדולים, אנחנו מזמינים אתכם להנות מאטרקציה ייחודית ביותר.
אין ספק, ישנן אטרקציות מומלצות ברמת הגולן באיכויות הגבוהות ביותר, אבל אנחנו רוצים לדבר אתכם על אטרקציה בצפון שאין כמותה. על מה אנחנו מדברים? אנחנו מדברים על סדנה לאפיית פיצות, סדנאות להכנת שוקולד, סדנה לגיבון והכנת גבינות, חביצת חמאה ועוד.

אטרקציות מומלצות בצפון וברמת הגולן

אין ספק, כשמדברים על אטרקציות שוות ברמת הגולן, מדברים על אטרקציות שניתן להזמין למתחם הצימרים עצמו. אם אתם חוגגים אירוע משפחתי, או אפילו חוגגים בתור זוג את ירח הדבש שלכם, אתם יכולים להנות מאוד מהסדנאות האלו.
היות והן קצת מלכלכות, תוכלו להשתמש במטבח החיצוני של מתחם צימרים מפנק. צימרים ברמת הגולן מגיעים בשלל עיצובים וגדלים, ככה שתמיד יהיה כדאי לדעת להיכן אתם מגיעים. במתחם פרדייז ברמה אתם תמצאו 2 סוויטות בגודל של 55 מ"ר כל אחת, ועוד 2 צימרים מפנקים בגודל של 45 מ"ר כל אחד.

מה בכל סוויטה וצימר?

בכל אחד מהצימרים ומהסוויטות ישנו ג'קוזי פרטי, חדרי רחצה מטוקטקים, טלוויזיות לוויין, אינטרנט חינם, מכונות קפה ועוד. הסוויטות והצימרים הם ברמת הניקיון הגבוהה ביותר שניתן למצוא, וגם הקפדנים הגדולים ביותר ימצאו כאן מענה מצוחצח עבור אירוח כפרי בצפון.
בעלי המתחם ישמחו לספק לכם המלצות על מסלולי טיולים מומלצים בצפון, טיולי שטח ברמת הגולן, אטרקציות שוות סביב חד נס ועוד. אם אתם חובבי אטרקציות שטח בצפון, ישנן לא מעט המלצות שאפשר לתת לכם ולכוון אתכם למוקדי הטבע הכי מרהיבים שאפשר למצוא ברמת הגולן. ואם אתם מעדיפים אטרקציות במקומות סגורים, תוכלו תמיד לבקר ביקבי יין מקומיים, במפעל שוקולד של רמת הגולן, בחוות רכיבה על סוסים.
זקוקים לייעוץ נוסף? צוות מתחם פרדייז ברמה ישמח להיענות לשאלותיכם.