כיודע, סגנון, עיצוב ואדריכלות נגזרים בדרך כלל ממספר מרכיבים שבונים יחד תמונת מראה ואווירה של בית מושלם, כן בשביל זה צריך גם צבעי. לרוב, המראה הכללי ייבנה לרוב ממכלול הרכיבים ומשילובם העיצובי על פי טעמו של הדיירים. אך לרוב אנחנו ממש שוכחים שאחד מהפרטים הבולטים ביותר במראהו של כל מבנה – בית פרטי, ממסדי, ציבורי הוא הצבע או הגוון הקיר. משום שצבע חדש תמיד נותן ומקרין אווירה נקייה, בהירה, חדשה ומודרנית יותר. לעומתו הצבע הדהוי, המיושן, המלוכלך מעניק תחושה לא נקייה, לא מזמינה. ניתן לראות זאת בבתים שנצבעו רק לאחרונה יכולים לבטא תחושה של חידוש וריענון, תחושה של ניקיון והדר- ולכן לא פעם אין טעם כלל בהחלפת רהיטים או בעיצוב הבית מחדש, ברוב המקרים צבע חדש - טרי יוכל לעשות את העבודה ולמצות את מראה הבית החדשני והמחודש.
1 צפייה בגלריה
צביעת דירות
צביעת דירות
צביעת דירות
(צילום: pixabay)
עבודה של צביעת דירה דורשת מיומנות וניסיון - הצבע חייב להיות מוחלק על הקיר באופן שווה ומדויק, יש צורך פעמים רבות בגילוף או שיוף הקיר הקודם, שיטוח הטיח או הצבע בראשוני. צביעה היא אחת מעבודות הכפיים שדורשות מיומנות וניסיון רב. כמו כן, צביעה היא מלאכה שדורשת ידע בתכשירים, באביזרים ובחומרי גלם ראויים. רק צבעי מורשה ומוסמך בעל ידע וניסיון יוכל לבחור ולהשתמש בצבעים מסוגים טובים ואיכותיים ביותר וכך התוצאה והתחושה של חידוש ושדרוג יתאפשר ויראה את השינוי הסגנוני של הבית.
אנו סבורים שאחד הקריטריונים הראשונים במעלתם הכי חשוב ב צביעת דירה בתל אביב הוא כמובן המקצועיות והניסיון. אמנם, יש בעלי מקצוע שדווקא הניסיון גרם להם להיות שחצנים וחסרי רצון וחשק, אבל ככלל ניסיון – ותק ושנים רבות של עיסוק בתחום - לרוב מובילים לאפשרויות עבודה ולרמה מקצועית משמעותית. בנוסף, חשוב לערוך סקר שוק נרחב ומשמעותי בהקשר לעבודה הרלוונטית שאתם זקוקים לה.
אם ברצונכם לקבל המלצה על צבעי מיומן ומנוסה בתחום הצבע באזורכם - פנו אלינו.