כדי שתוכלו לשדרג את חווית השינה שלכם, חברת סוויס סיסטם מציעה לכם מיטה חכמה הנקראת smart bed, מיטה שתספק עבורכם נתוני שינה רבים, תפיק עבורכם דו"ח שינה, תספק המלצות, תגרום לכם לנחור פחות ואפילו תאפשר פתרונות לחלק מבעיות השינה. אין צורך לקום כל בוקר עייפים או עם כאבים שונים בגוף, מהיום ניתן להתאים את המזרן אליכם עם מצבי שינה שונים ופונקציות מתקדמות.
מיטה חכמה למשתמשי שינה חכמים אחרי הטלוויזיה והטלפונים החכמים, הכירו את המיטה החכמה המתקדמת ביותר בעולם, ה Smart Bed של סוויס סיסטם. סמארט בד של סוויס סיסטם היא מיטה מתכווננת חכמה המצוידת במנגנון נפרד לכל צד במיטה, חיישנים בעלי בינה מלאכותית המבצעים ניטור מאות פרמטרים של שינה בכל רגע נתון במהלך השינה, נתונים אלו ישמשו לדו"ח שינה מעמיק שיופק עבורכם, הכולל המלצות לשיפור השנה שישלחו אל כל משתמש/ת שינה ישירות אל הטלפון החכם. המיטה החכמה משדרגת את חווית השינה ובריאות הגוף, בנוסף המיטה הזוגית החדשה תשדרג לכם את איכות החיים ותאפשר לכם לשלוט על השינה שלכם.
2 צפייה בגלריה
סוויס סיסטם המלצה למיטה מתכווננת
סוויס סיסטם המלצה למיטה מתכווננת
סוויס סיסטם המלצה למיטה מתכווננת
(צילום: יח"צ)
מלבד בעיות בריאות שמיטה ומזרון רגילים אינם מספקים מענה עבורם, בעיה נפוצה עבור מרבית משתמשי בישראל ובעולם הישנים במיטה רגילה היא העייפות או הכאבים השונים באזורים שונים בגוף. אם אתם לא ישנים במיטה זוגית מתכווננת או במיטה חכמה זוגית, לא תוכלו באמת לשנות את איכות השינה שלכם וכל בוקר הבעיות הנפוצות יחזרו. המיטה החכמה של סוויס סיסטם יודעת לזהות את הרגעים והמקומות מהם מגיעים כשלי השינה שלכם, בעבור חלק לא מבוטל מהכשלים מיטת סמארט יכולה לתת המלצות כיצד לשפר את השינה. בנוסף לפירוט והמלצות, המיטה החכמה יכולה לספק גם פתרונות, כך למשל המיטה מספקת פתרון אידאלי לבעיית הנחירות על-ידי ניטור נחירות באופן אוטומטי במהלך השינה והטיית הראש בצורה אוטומטית לצורך הרגעת הנחירות ועד להפסקתן. כאשר המיטה הזוגית בחדר השינה שלכם היא המקום המרכזי בו אתם מבלים את מרבית שעות חייכם, חשוב להשקיע כמה שניתן במיטה המתקדמת והאיכותית ביותר שניתן למצוא בישראל.
מיטה חכמה עם פקודות קוליות כבר שנים רבות שבסוויס סיסטם דואגים שלא תצאו מהמיטה ובמיטה החכמה המתקדמת ביותר בעולם והראשונה מסוגה בישראל, תוכלו להעביר פקודות קוליות לביצוע. אם תרצו לשנות את תנוחת המיטה מבלי לזוז או מבלי ללחוץ על כפתור, תוכלו לבקש מהמיטה באופן קולי לעבור לתנוחת "בוקר אור" והמיטה תבצע זאת, תנוחת הבוקר יכולה להתבצע גם בכיוון שעון שיעיר אתכם בדיוק בשעה הרצויה יחד עם תנוחת הבוקר. פעולה נוספת היא אפשרות הדלקת תאורת ה LED התחתית של המיטה וללא צורך בלחיצה על כפתור, כל מה שתצטרכו לעשות זה להעביר פקודה קולית למיטה להדליק את האור והתאורה הדקורטיבית התחתית תידלק.
2 צפייה בגלריה
סוויס סיסטם - מיטה חכמה
סוויס סיסטם - מיטה חכמה
סוויס סיסטם - מיטה חכמה
(צילום: יח"צ)
אילו מאפיינים יחכו לכם במיטה החכמה? הטלפון הנייד הראשון שימש אותנו לשיחות בלבד כמו שהמיטה הרגילה שימשה אותנו לשינה רגילה וכזו שאינה מותאמת לכל משתמשי השינה, באמצעות המיטה החכמה תוכלו ליהנות ממספר רב של מאפיינים בלתי נגמרים: מזרון איכותי המתאים את עצמו לקימורי הגוף שלכם, כיוון מצבי שהות במיטה (שינה, צפייה או קריאה) עבור הראש הצוואר והרגליים, בדיקת מדדים רבים כדוגמת דופק ונתוני נשימה (נתוני השינה מפולחים לפי שינה עמוקה ושינה קלה), בדיקת שינוי תנוחה במהלך השינה, ניטור וטיפול בנחירות, שעון מעורר, 2 יציאות USB, תאורה דקורטיבית, שלט אלחוטי (Bluetooth) ומאפיינים נוספים שממקסמים את השינה שלכם לטופ השינה בעידן המודרני.
המלצה של סוויס סיסטם לקוראי הכתבה: רכישת מיטה זוגית היא רכישה ארוכת טווח ותלויה בפרמטרים שונים של כל משתמש/ת שינה. אין זה סוד שמיטה חכמה או מיטה זוגית מתכווננת יעלו יותר ממיטה רגילה שאינה מותאמת או מתקדמת טכנולוגית, הפונקציות במיטה החכמה הן משודרגות ואיכות המוצר גבוהה מאוד. הסמארט בד של סוויס סיסם היא הראשונה בארץ והמתקדמת בעולם, מחיר המיטה משתנה בהתאם לבסיס ולכן מומלץ ליצור קשר עם מוקד המכירות של סוויס סיסטם ולהסביר את הצרכים שלכם כדי שנוכל להתאים עבורכם את המיטה המקדמת הבאה שלכם.