אבל לצד התנורים רגילים שבהם כולם נהגו להשתמש בימים עברו, מגיעים אלינו יותר ויותר תנורי יוקרה שעושים מהפך לא רק באיכות האוכל אלא גם בחזות הכללית של המטבח שלכם.
מדוע דווקא תנור יוקרה? תמיד רציתם תנור קסם שיאפה עבורכם הכול? תנור חלומי כזה שרואים רק בקטלוג? תנורים מקצועיים ואפנתיים מבית היוצר של חברת פרטלי היוקרתית מגיעים אליכם הביתה. ואלה כמה סיבות טובות להתעניין דווקא בהם:
1 צפייה בגלריה
אוריקס-דן בע"מ
אוריקס-דן בע"מ
אוריקס-דן בע"מ
(צילום: FREEPIK)
1. משתלבים היטב עם העיצוב שלכם במטבח.
תנורי פרטלי הם תנורים איכותיים שלא רק אופים טוב, אלא גם נראים טוב. התנורים בעלי עיצוב חלק ונקי, ומשתלבים היטב עם המטבח שלכם. בין אם החלטתם ללכת על מטבח מודרני שבו אין אף פרט מיותר ובין אם הלכתם דווקא על העיצוב הכפרי שהוא יותר חמים ופתוח לתמונות ועיטורים, התנור ישתלב בכל מצב. 2. תנור כמו שתמיד רציתם. תנורי פרטלי היוקרתיים מתחלקים לסוגים שונים, כך שאתם יכולים ליהנות מתנור קטן יחסית בפינת המטבח שלכם, או למקם תנור גדול לאפיית לחמים, חלות לשבת, עופות, עוגות למכירה וכל מה שתמיד רציתם. רק לפני הכול, מומלץ למדוד את השטח במטבח שלכם כדי לדעת בדיוק איזה תנור מתאים לכם. 3. כל הפונקציות שאתם צריכים. התנורים היוקרתיים כוללים מפרט שלם של פונקציות שכדאי להכיר: 8 תוכניות אפייה מותאמות לבחירתכם, נפח גדול, שעון אנלוגי, תרמוסטט, צליל התראה, תאורה פנימית, טיימר, מסילות נשלפות ועוד. 4. קל לתחזוקה. כולנו רוצים לשמור על התנור שלנו נקי עד כמה שאפשר. תנורי היוקרה קלים לתחזוקה וניתן לנקות אותם בקלות לאחר השימוש. הלכלוכים יורדים לאחר שימוש במטלית וחומר ניקוי, ואין צורך לקרצף ולשפשף. כך תוכלו לשמור על מראה תנור נקי בכל עת. 5. האיכות מדברת בעד עצמה. אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להביא בחשבון כאשר בוחרים תנור הוא האיכות והאחריות שלו. אחרי הכול, אינכם מעוניינים בתנור שיתקלקל כעבור שנה או שתצטרכו לשלם לבעל מקצוע כדי לתקן אותו. תנורי היוקרה של פרטלי הם עמידים ומיועדים לשימוש ארוך. כאשר אתם כבר משקיעים בתנורים כאלה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם ישמשו אתכם לזמן רב.
מה מיוחד כל כך בתנור משולב? טרנד מבוקש בעולם התנורים שהולך וצובר תאוצה הוא תנור משולב. הוא נקרא כך משום שהתנור כולל למעשה כמה יחידות: כיריים, גז ואפשרות לאפייה. כשהכול נמצא בתנור אחד, אינכם צריכים להסתבך ולרכוש יחידות נפרדות. מדובר לא רק בתנורים פונקציונליים, אלא גם יוקרתיים ויפהפיים המגיעים בצבעים שונים לבחירתכם: נירוסטה, נחושת, ירוק, כחול, שחור, אדום ועוד. מעבר לכך, קיימים סוגים שונים של פיתוחים טכנולוגיים שכדאי בהחלט לשלב. דוגמאות לטכנולוגיות אלה יכולות להיות פונקציית גריל לצליית עוף לשבת וחג, הגדרת ניקוי עצמי כדי להימנע מהצטברות של כתמי שמן ושאר לכלוכים שלא ניתן להסיר בקלות, פונקציית בישול באמצעות אדים, מאוורר וחיישן טמפרטורה. כך שכל מי שבוחר לקנות תנור משולב, נהנה מתנור איכותי ועמיד הכולל מגוון רחב של אפשרויות אפייה. לא פלא שהארוחות שלכם משודגות הרבה יותר, ואתם זוכים למחמאות מצד בני המשפחה והאורחים.