אילו אטרקציות תוכלו למצוא במרינה הרצליה?
שייט בהרצליה (והמון אטרקציות אחרות על המים)
אי אפשר לדבר על המרינה בהרצליה ולא להתייחס למגוון רחב של אפשרויות השייט המוצע בה. שייט בהרצליה עשוי ללבוש מגוון רחב של צורות, לרבות השכרת יאכטה לכל מטרה (כולל הצעת נישואין), מסיבת רווקים ורווקות, יום כיף למשפחות ולארגונים, יום ספורט ימי, שייט זוגי רומנטי – והרשימה עוד ארוכה.
המרינה בהרצליה מציעה נתוני פתיחה נהדרים, שהופכים כל אטרקציה על המים למושלמת. ניתן להפליג מהרצליה בכל שעות היום, ולהגיע צפונית מהעיר (נתניה למשל) או דרומית (תל אביב). אם תנאי הים מאפשרים, ובהתאם לסוג החוויה שבוחרים, קיימת לעיתים אופציה לשחייה בלב ים. כולל אספקת אבובים וגלגלים, להעצמת החוויה.
חברות בולטות המציעות אטרקציות בהרצליה הופכות את תנאי ההפלגה למהנים במיוחד, לרבות מערכת מוזיקה מתקדמת אליה ניתן להתחבר מהטלפונים השונים, שתייה קלה חופשית, אקססוריז לקישוט וכן הלאה. בדרך זו כל דקה ודקה במהלך השייט הופכת לחוויה עצומה.
1 צפייה בגלריה
מרינה הרצליה sea4u
מרינה הרצליה sea4u
מרינה הרצליה sea4u
(צילום: יח"צ)
מסעדות משובחות
חלקים גדולים במרינה בהרצליה משמשים על תקן טיילת מרהיבה ועמוסת מקומות בילוי. תוכלו למצוא שם דירות נופש ומלונות, לצד מסעדות ובתי קפה מהטופ הקולינרי הישראלי. למעשה, כמה מהמסעדות הבולטות בישראל ממוקמות במתחם המרינה.
בין אם חשקה נפשכם במסעדת שף או במסעדה בכל ז'אנר קולינרי, תוכלו למצוא בהרצליה יופי של אפשרויות. חלק מהמסעדות פונות לקהל אנין טעם (והמחירים מעט גבוהים יותר בהתאם), בעוד אחרות מתאימות ברמת התקציב למכנה משותף רחב מאוד של סועדים.
קניון ארנה
ממש לצד המרינה, תמצאו את קניון ארנה הנחשב לאחד הבולטים מסוגו בישראל. הקניון מתפרש על פני למעלה מ-100 דונם ומציע יותר ממאה חנויות, בתי קפה ומסעדות.
בתחילת הדרך קניון ארנה פנה בעיקר לקהל יוקרתי, אולם כיום ההנחה היא שכל אדם יוכל למצוא מה לעשות ולרכוש שם, בכל תקציב העומד לרשותו. בעת הנוכחית הוא מציע את השילוב האופטימלי בין שטחי מסחר, בילוי, תעסוקה, פנאי, אירועים ועוד.
אם אתם מבקרים עם ילדים, כדאי שתכירו גם את "עולם הילדים" – מתחם עצום המציע עולמות תוכן, משחקים, פעילויות, סדנאות ומתקנים בשלל נושאים שהילדים (ולפעמים גם ההורים) יתקשו להישאר אדישים אליהם. ניתן בהחלט להעביר כאן כמה שעות, בכל מזג אוויר, עם כל המשפחה.
הרצליה קוראת לכם
הסקירה שהובאה כאן מאפשרת להגיע למסקנה חד משמעית: המרינה בהרצליה היא מקום בילוי נהדר לכל צורך שהוא, בכל ימות השנה ובכל הרכב. אתם מוזמנים לבחור באטרקציות המתאימות לכם ביותר – בלי לוותר כמובן על שייט בהרצליה – ולתת לקסם של המקום לעשות את שלו.