בא לכם לחגוג לילדכם יום הולדת בקונספט אתגרי עם המון אדרנלין? החלטה מצוינת! בדיוק לשם כך קיים משחק הלייזר טאג המדליק שהולך וסוחף אחריו ילדים וגם מבוגרים. אז אם תכננתם להפיק יום הולדת לייזר טאג, המידע הבא הוא בדיוק עבורכם. בהמשך תוכלו לדעת איך ניתן לחגוג יום הולדת שווה במיוחד, איפה אפשר לערוך את המסיבה וכמובן נסביר בהרחבה מה זה בכלל משחק הלייזר טאג שמשגע את כולם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

מה זה לייזר טאג?

משחק הלייזר טאג הוא משחק המדמה לוחמה בשטח בנוי, כאשר התחרות מתקיימת בין שתי קבוצות או יותר ומורכבת מכמה מערכות משחק. אם שמעתם פעם על משחק הפיינטבול הוותיק והאהוב, דעו כי זהו משחק שדומה מאוד בקונספט שלו – אך היתרון הגדול הוא שהמשחק אינו מלכלך, לא מתקיים בשטח פתוח וכמובן אינו כואב.
כל משתתף מקבל רובה לייזר מיוחד ואפוד מגן בעל חיישנים הקולטים פגיעות מהרובים. למרות השם המעט מלחיץ, המשחק אינו מתבצע עם רובה לייזר אמיתי, אלא הרובים משדרים קרני אינפרה אדום בלתי מזיקות (ממש כמו שלוחצים על שלט הטלוויזיה כדי להעביר ערוץ...).
המשחק מתאים לכל גיל ולכל מטרה, ומציע מגוון רחב של דרגות קושי ואפשרויות משחק. בסיום המשחק הקבוצתי ניתן לדעת מי הקבוצה המנצחת בעזרת פלט נתונים ממוחשב המציג את מספר הפגיעות של כל שחקן.

כיצד חוגגים יום הולדת בקונספט של לייזר טאג?

כפי שהבנתם, מדובר על משחק מאתגר ומלא חוויה שהילדים בוודאי ישמחו להשתתף בו. משום כך, זוהי בחירה נהדרת עבור מסיבות ימי הולדת או כל אירוע כיפי אחר. כדי לערוך את המסיבה, כל שאתם צריכים הוא למצוא לוקיישן מתאים בו קיימת אפשרות לערוך את המשחק, ולפשוט לתת לילדים להשתחרר ולהוציא אנרגיות בתחרות מגבשת ומהנה במיוחד.
כדי שילד יום ההולדת יהיה במרכז העניינים, כי בכל זאת מדובר על מסיבה שמתקיימת רק בשבילו, כדאי לתת לו תפקיד של מפקד המשחק והוא זה שיקבע אילו שחקנים יהיו בכל קבוצה וכמובן הוא ינהיג את הקבוצה שלו.

היכן ניתן לחגוג את יום ההולדת?

את מסיבות יום ההולדת עם לייזר טאג ניתן לחגוג בכל מקום בארץ, מהצפון ועד הדרום. כיוון שמדובר על משחק טרנדי מבוקש מאוד, ישנם המון מתחמי לייזר טאג מקצועיים ואיכותיים המציעים לערוך במקום גם מסיבות יום הולדת. כדי שתמצאו את המקום הטוב ביותר, מומלץ להיכנס לאתר קרמל ולבחור באמצעותו את הלוקיישן המתאים לכם.
העדיפו לבחור מתחם לייזר טאג המציע חדר פרטי או מתחם נפרד לחגיגת יום ההולדת, כך שתוכלו לערוך את טקס העוגה או הפעלות נוספות באותו מקום של המשחק ולא תצטרכו למצוא מקום נוסף. כדי לחסוך לכם את ההתלבטויות והחיפושים, בקרו בפורטל https://www.karamel.co.il/ ומצאו את המקום המועדף עליכם. נוסף על מבחר אפשרויות, תוכלו גם להיעזר בחוות דעת והמלצות על מתחמים שונים וכך להגיע אל הבחירה הטובה ביותר.