תאונות דרכים תופסות אותנו כמעט תמיד לא מוכנים. יש להן פוטנציאל פגיעה אדיר, הן מבחינה גופנית והן מבחינה כלכלית, כך שהאדם הניזוק ירצה ככל הנראה לעשות את מירב המאמצים לקבל את הזכויות שמגיעות לו. פנייה למשרד עורכי דין ארז כהן, המתמחה בתחום הנזיקין, היא הצעד המתבקש.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

החשיבות של עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים הוא בעל המקצוע שיסייע לנפגעי תאונות להגיש תביעה שמטרתה קבלת זכויות ופיצויים בסכומים שעשויים להיות גבוהים. סכומים אלו אינם מותרות, כמובן, אלה מבטאים את היקף הפגיעה שנגרמה עקב התאונה: החל מאובדן כושר עבודה ועד להוצאות הרפואיות הכבדות עבור טיפולים, תרופות, ניתוחים וכן הלאה.
בדרך כלל התביעה תוגש כנגד חברת הביטוח של הגורם הפוגע, מה שמסביר היטב מדוע אסור לוותר על שירותיו של עורך דין תאונות דרכים. על התביעה לקחת בחשבון את נסיבות התאונה, ממדי הנזק שנגרם (פעמים רבות, משולבות חוות דעת של מומחי רפואה בתחום הפגיעה), מאפייני הפוליסות הרלוונטיות וגורמים נוספים.

ייצוג משפטי או פתרון מחלוקות?

עורך הדין מתנהל עם הלקוח, ולעיתים בשמו, לכל אורך התביעה. פעמים רבות המקרים מגיעים אל בין כתלי בתי המשפט השונים, מה שדורש ייצוג משפטי מלא. במצבים אחרים ניתן לפתור את המחלוקת בצורה של פשרה, המוסכמת בסופו של דבר על שני הצדדים.
לכל תרחיש יש את היתרונות שלו. ייצוג בבתי המשפט מאפשר ללקוח לקבל, במקרים רבים, את מלוא הזכויות. אם הפתרון המוסכם אכן הולך לטובת הלקוח, בצורה של פשרה, הוא יוכל ליהנות מקיצור משמעותי של התהליך הדרוש עד לקבלת הזכויות.

היתרונות של משרד עו"ד ארז כהן

ארז כהן הוא עורך דין המתמחה בתחום דיני הנזיקין, עם דגש ניכר על תאונות דרכים. הוא מחזיק בהכשרה מקיפה וברזומה מרשים: בוגר תואר ראשון במשפטים, חבר בלשכת עורכי הדין של ישראל, חבר ועדת הביטוח של לשכת עורכי הדין וסגן יושב ראש ועדת הנזיקין בלשכה.
המשרד עוסק אך ורק בתחום דיני הנזיקין, על ההיבטים המגוונים שלו, מה שמקנה לו את הידע המקסימלי הדרוש על סעיפי החוק, מאפייני פוליסות הביטוח, התקדימים המשפטיים וכן הלאה. הניסיון של עו"ד ארז כהן במחלקה המשפטית של חברת ביטוח מאפשר לו התחום מכל צדדיו, ידע שמגדיל את אחוזי ההצלחה בתיקים.
עורך דין ארז כהן יורד לפרטים הקטנים של כל מקרה המגיע לפתחו. המשרד מקיים שיתופי פעולה עם מומחים רפואיים, המספקים את חוות הדעת ההכרחיות כל כך בתחום. לכל אורך הדרך ההתנהלות מול הלקוחות נעשית בשקיפות מלאה ובליווי צמוד, עד לסיום המקרה על הצד הטוב ביותר מבחינתם.
הייתם מעורבים בתאונת דרכים? מחפשים עורך דין תאונות דרכים מהשורה הראשונה בישראל? אתם מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עורך דין ארז כהן לקבלת ייעוץ ראשוני ולתיאום פגישת היכרות.