14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - שבוע מרגש במיוחד מסיבות כלשהן עומד לנחות עליכם. למרות המלחמה והחשש המלווה אותה אתם שואפים לצאת מהשגרה ומתחושת השעמום הדביקה. זהירות: אנשים שתמיד חיכו לכם בפינה עלולים לנצל הזדמנות לפגוע. רגישותכם עולה על כל דמיון. כל רכילות ולו הקלה ביותר מקפיצה אתכם לשמיים. פקחו עיניים לראות את העיקר ולא את התפל. המסקנה: שבוע של חשבון נפש. בימים הבאים תנועו מתוך אי שביעות רצון – לגבי דברים הקשורים בחייכם. בהמשך השבוע השעמום וחוסר העניין לגבי מעגליות החיים חסרת התוצאות תיתן את אותותיה.
מזל שור - תוצאות המלחמה עדין כאן: אתם קצת יותר רגועים יותר ביחס לכיוון הכללי. יתכנו מגעים לקניית נכס חשוב ויקר. רגעים יפים בחוג המשפחתי ימחקו את האכזבות מהצד הכלכלי. אתם מפנטזים על טיול או על בילוי נוסטלגי אך בסוף דוחים זאת למועד אחר. למתאמצים בלבד: צפוי חלון של הזדמנויות במישור הרומנטי ובנישואין. שמחה הקשורה לכספים ולמשפחה תמלא אתכם באופטימיות מחודשת. חפשו באמצעי התקשורת אחר עבודה וקשרים. לעובדים הוותיקים מחכה קידום מעמדי או כספי, ממש בקרוב. פנו לייעוץ בנושאים החוזרים על עצמם.

מזל תאומים - אתם מצליחים להתנתק מאימת המלחמה. האופטימיות מתגנבת וממלאה את ליבכם באנרגיות של עשייה. מומלץ לדעת יותר על אנשים לפני שאתם בוטחים בהם. שמחה קרבה והולכת והיא קשורה אליכם. הזמן לצאת ולחפש את שלוות הנפש. טיפ חשוב: ההקשבה עשויה לבנות אתכם. הקשרים החברתיים תקועים. פתחו מודעות לחסרונות הקטנים בכול התחומים ותרוויחו מזה המון. מרבית הזמן יוקדש לתוכניות בילוי שלא באו לידי מימוש. כספים שלא ידעתם עליהם, מתקרבים. שימו לב לדמות המחלקת אתכם את החיים או למי שרוצה אתכם יתכן ואתם שוגים?
מזל סרטן - לאחר חודשיים מתישים וירודים מבחינות רבות, מצב הרוח שלכם משתפר בהדרגה. אתם מקבלים כוחות ופתאום בא לכם לעבוד וליצור במרץ שהיה רדום. הגעגועים לקשר איכותי ומפרגן מציפים אתכם. הנשואים יחפשו לפתור את בעיות. ירושות או נכסים, עדין מעסיקים אתכם. היצמדו לטיפ: אל תתנו לעצמכם להיסחף אחר אשליות שווא בנוגע לאהבה. קחו את החיזורים בפרופורציה. השגיחו על צעדכם בנוגע לאופן החיזור של בני המין השני כלפיכם. חשדות כלפי אלה שנתתם בהם אמון עולים שוב על הפרק. מישהו מנסה לגשר בין הצדדים.
מזל אריה - השבוע חיובי מבחינתכם, בגלל השתחררות חלקית מהשפעת הדיווחים לגבי עדויות הניצולים באסון ולגבי החטופים. הסביבה הקרובה תחמיא לכם לגבי הופעתכם החיצונית ולגבי קסמכם האישי. ההזדמנות למצוא את העבודה המתאימה עומדת בפתח. רגעים מרגשים בעת בילוי חברתי יחשפו בפניכם את חולשותיכם. סימני התקרבות ראשוניים מכוון בן/ת הזוג. השבוע מתעוררת ביקורת כלפיכם במקומות עבודה, תנסו להתעלם ממנה. משמעות האהבה תכה בכם בכול כוחה כתוצאה מגעגועים לבן/ת הזוג. אל תתייאשו מרכילות זולה. הזדמנות לאלה שעדין לא מצאו תעסוקה. זה הזמן לפנות לייעוץ אישי.
מזל בתולה - השבוע חיובי מבחינתכם, בגלל השתחררות חלקית מהשפעת הדיווחים לגבי עדויות הניצולים באסון ולגבי החטופים. אתם פחות מבחינים בקשורים לחברים ולמשפחה, שימו לב אליהם. הקשיבו לעצות של אלה שהמליצו בפניכם לשנות את דרככם בכול תחום. הזמן לפנות לייעוץ אישי במידה ואתם מבולבלים - דווקא בתחום הזוגיות והאהבה. השבוע תרגישו בקלילות בגישתכם לחיים. המשיכו בכוח ההתמדה המאפיין אתכם ותכניסו שינויים בתחומי: העבודה, הלמידה, הרומנטיקה והנישואים. חפשו באינטרנט אחר הזדמנויות הקשורות לפיננסים וליחסי חברה. הקדישו זמן גם לרוחניות. הזמן להשקיע בילדים ובאחיינים.
מזל מאזניים - ליזמים ולנמרצים: המצב הכוכבי משתפר לטובתכם. הזמן לשקול על לפרוץ מבחינה כלכלית. בנוסף כדאי ליזום מהלכים רציניים כלפי בן/ת הזוג ומובטחת לכם 'שם' ההצלחה. הקפידו להפגין ביטחון וזקיפות גוו. מהכוון התעסוקתי מחכה לכם מעבר לפינה. בריאותכם במיטבה למרות החששות הסמויים. זה הזמן המתאים ביותר לעסוק בנושאים רוחניים על מנת להגיע לרגיעה שכלית ולמודעות עצמית לבעיות המטרידות אתכם. מי שלא מצא את אהבה ויחסי רעות בתחום העבודה ימצא את מבוקשו. פנויים: הזדמנויות חדשות מחכות לכם באתרי ההיכרויות. אל תבחלו בהם.
מזל עקרב - המצב הכוכבי מפרגן מחדש. תעסקו בעבר ובכול הקשור לאהבה ולפרנסה. המשפחה מנסה לעזור אך אתם לא כול כך מקשיבים. חלון הזדמנויות נפתח בפניכם בנוגע לעבודה, להכשרה ולעסקים. בריאות המשפחה תופסת מקום חשוב בסדר יומכם. בריאותכם במיטבה. זה הזמן להשקיע בתחום הכי אהוב עליכם והוא תחום המיסטיקה. רגעים יפים בחברת אדם כלשהו יאותתו לכם על מפנה הקרוב לבוא - בתחום הקריירה. זה הזמן להתחבר לאנרגיות העליונות. אל תעסיקו את עצמכם בחובות ישנים וגם לא במריבות אשר גזלו מכם זמן יקר- בעבר.
מזל קשת - השבוע יפתח בפניכם חלון הזדמנויות בכמה שטחים. אתם פועלים לשיפור מראכם חיצוני באופן אינטנסיבי. התרכזו בנוגע לילדים ולתחום הלימודים. טיול מתוכנן יטורפד על ידי בני משפחה מסיבות של דאגה לשלומכם. התרכזו בשיפור חיי החברה, גם על חשבון בן/ת הזוג. המחפשים תעסוקה ימצאו את מבוקשו בימים אלה. מהלכי קידום ביחס אליכם בעבודה יבשילו לכדי אהדה ותמיכה במועמדותכם. קשה לכם להתמודד עם השגרה. אתם מחפשים ריגושים חדשים. בגזרה התעסוקתית עליכם להתמודד עם שינויי טעם ולהתפשר על עבודות שבעבר לא הכי רציתם לקבל.
מזל גדי - השבוע אני ממליץ שלא לעשות צעדים שיכניסו אתכם למחויבות כספית גדולה. צאו לבילוי קצר מידי יום סביב מקום המגורים, דבר שישנה לכם את מצב הרוח לבלי הכר. הפנויים שבכם ינסו למצוא מוצא ביחס לבדידותם וגם הפעם עשויים להיכשל במשימה זו. מומלץ לפנות לייעוץ אישי בנדון. אתם רוצים להמשיך את הקשר הסמוי אך נתקלים בחומה. הדמות שנכנסה לחיים שלכם... לא מפסיקה לנדנד. בבית: עליכם להחליט באם אתם מתגרשים או ממשיכים על בסיס תנאים המתאימים לכם – כספית ובנוגע לילד/ים. חפשו ייעוץ אישי.
מזל דלי - השבוע בסימן קשרים רומנטיים על ידי הפעלת הדמיון. אמנם יהיו נקודות אור לגבי עבודה ופרנסה אבל בסך הכול תרגישו לחוצים. דמות רומנטית כלשהי צפויה לנסות לבוא לעזרתכם. אתם מחפשים לשבור את מעגל בדידותכם אך פוחדים להתאכזב. אתם נוטים להרעיף רגשות בצורה לא מבוקרת. צפויה לכם הפתעה בתחום הרומנטי. אלה שלא מצאו עבודה ולא זכו לקידום, יופתעו לטובה. המשיכו להיות חזקים ותראו שבאמצע השבוע הבא תהיה תפנית. הנשואים: הסבלנות תשתלם נוכח הקשיים. הזמן לחפש קידום כלכלי. חפשו ייעוץ אישי בנוגע לבעיות.
מזל דגים - אתם עצובים ביחס למישהו והגעגועים תוקפים בכוח רב. רגעים בחיק המשפחה יוצרים קירבה יתרה. התרכזו בעבודה ובכול הקשור לקידומכם המובטח. אתם קצת חלשים מבחינה גופנית. מומלץ להיבדק על מנת לגלות...אחת ולתמיד מה לעשות בתחום הבריאותי - והיכן אפשרי לשפר. התחילו למחוק אשליות ביחס לקשרים רעועים. אתם חשים כי אתם יכולים לסמוך על המשפחה יותר מתמיד. משהו אומר לכם לקנות דירה אבל אתם חסרי אונים בנוגע לכך. המקצוע מתחיל להימאס ואתם מגששים לכוון אחר. חפשו דרך המחשב נושאים היכולים למלא את חייכם.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.