מתרגשים? לאחר חודשים ארוכים של הכנות, קשיים ועבודה מאומצת, המריאה הלילה (יום ג') לאירוויזיון בשוודיה המשלחת הישראלית עם הזמרת עדן גולן.
2 צפייה בגלריה
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
עדן גולן והמשלחת הישראלית לאירוויזיון
(צילום: אלון טלמור)

במסגרת שיתוף הפעולה בין תאגיד השידור הישראלי וחברת אל על המריאה הטיסה המיוחדת ובה אנשי המשלחת ישירות מנתב"ג לאירוויזיון שיתקיים במאלמו, שוודיה. הטיסה המיוחדת קיבלה את המספר LY140 שמשמעותו ״ניצחון״ בגימטריה, וגם מסמל את מספר השיר של עדן בחצי הגמר השני ב-9 במאי שבו תשתתף - שיר מספר 14.

2 צפייה בגלריה
עדן גולן בנתב"ג
עדן גולן בנתב"ג
עדן גולן בנתב"ג
(צילום: אלון טלמור)

קודם להמראה התכנסו אנשי המשלחת הישראלית, יחד עם נציגי הנהלת כאן ונציגי הנהלת אל על ואיחלו לעדן הצלחה גדולה בתחרות וביצוג ישראל בתקופה מורכבת זו.
נציגת ישראל לאירוויזיון, עדן גולן, אמרה דקות לפני ההמראה: "אני בדרכי לייצג את המדינה שלי על במת המוזיקה הכי גדולה בעולם, אני והמשלחת הישראלית של כאן. השנה יותר מתמיד יש לנו תפקיד חשוב להראות לעולם שישראל כאן ושאנחנו לא הולכים לשום מקום. אני מרגישה גאווה ואחריות ורוצה להודות לכולכם על חודשים של אהבה, אמון ותמיכה, שמזכירים לי כל יום מחדש את מי אני מייצגת".

קראו גם:

מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה: ״עדן יקרה, זו תקופה לא פשוטה לייצג בה את ישראל אבל חשובה מאין כמותה. אנחנו רואים משמעות אדירה להטסת המשלחת הישראלית במטוס אל על שנושא את דגל ישראל על זנבו, כל הדרך עד לאירוויזיון. נמשיך לתמוך בך ולקדם הצלחות ישראליות מסביב לעולם, בייחוד בתקופה הזו שאנו מרגישים את האחריות שלנו לשמור על הגשר האווירי לישראל וממנה. אני רוצה להודות לכלל השותפים ובראשם לתאגיד השידור הישראלי על המשך שיתוף הפעולה המוצלח״.