14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - תחום הכספים תקוע אבל יציב, החזיקו בעבודה כלשהי על מנת לחכות לקידומכם שיגיע ב-3 החודשים הקרובים. פרשות סחבת יתעוררו מחדש, זה אומר שענייני ירושה משפט וכל עניין מוסדי יישארו תקועים. גם השבוע אתם עושים בשביל אחרים ומקללים את טוב ליבכם הגורם לכם להקריב את עצמכם עד לאפיסת כוחות. הלימודים יחזרו למסלולם או שתמצאו מסלול הכשרה מתאים אחר- עליכם להתאמץ לדגור על החומר גם אם הוא קשה. השלימו עם זה שגם אתם המייעצים לכולם צריכים לצאת ולחפש פעם ייעוץ אישי.
מזל שור - השבוע הבחירה היא בידכם בעיקר בתחום הרגשי. דמות מן העבר תאותת לכם על רצונה לחדש קשרים אבל זה יבלבל אתכם ולא תדעו איך לאכול את זה' כי בלית ברירה החלטתם כבר מה אתם רוצים בחיים והמשכתם כבר הלאה. לזוגות הנשואים או בעלי זוגיות ארוכת שנים לבטים בתחום הרגשי יוצרים תסבוכת הקשורה לילדים ולרכוש. העייפות הנפשית משפיעה על התפקוד השבועי. מריבות במשפחה בענייני: חובות, כסף וכבוד ואתם עדין כועסים על 'החלק הצעיר והמנצל- במשפחה'. הגיע הזמן לייעוץ אישי לגבי הנושאים הרגישים.
מזל תאומים - השבוע תחושו בבדידות שמקורה בעבר כי מישהו יזכיר לכם במקרה מה עברתם ומה איבדתם בחיים. לפנויים: קשרים חדשים וישנים יאותתו באופן החיובי והמפתיע. תנסו להתחבר לכך למרות שבעבר נפגעתם וכתוצאה מכך חוששים לנסות שוב. הנשואים: סימן חיובי ביחס לבן/ת הזוג אך יחד עם זאת חוסר האמון העמיק לאחרונה ואתם רוצים הוכחות ברורות. הזמן לחפש את ההכשרה במקצוע שמזמן רציתם לרכוש. כספים יגיעו ברגע האחרון כדי לסגור כמה פינות לחוצות וחשובות. באמצע השבוע תקבלו הודעה משמחת אודות: הילד/ים, הכספים או העבודה.
מזל סרטן - אתם ממשיכים להתגעגע לבן/ת הזוג מן העבר אבל פוחדים לבצע צעד נחרץ וברור. המזלות: תאומים, שור, מאזניים או דלי חושבים עליכם מבחינה רגשית. חשבון נפש לגבי מקומות עבודה, אתם לחוצים מחוסר הקידום או לקיפאון בנושא הקריירה. הגיע הזמן לחשוב כמה רחוק אתם יכולים להגיע. טיפ השבוע: תרדו מהאגו המזיק לכם ותגיע לאופקים שמחים יותר. כדאי לכם להגדיל ראש כי אתם טובים בניהול ומרגישים שמגיע לכם יותר מתחום התעסוקה בו אנשים שמים לכם רגליים ואינכם יודעים איך להתמודד עם המצב.
מזל אריה - אתם לא מקבלים את התקיעות שבחייכם ושוב יושבים לחשוב איך להיחלץ מהאפרוריות החיים אל האור שבדמיונכם. משנה תוקף ומודעות לכך יגיעו בצורה של סכסוכים בכמה תחומים חשובים. טיפ: הזמן לדעת שאתם לא צריכים להתרכז בכמה דברים בו זמנית ושמספיק שתעשו דבר אחד פרפקט... וכבר אתם חוזרים לעצמכם. ההפתעה בתחום הרומנטי הייתה קצרה אך יצרה מצב של חשדנות הדדית וזאת הסיבה המעכבת פתרונות. זכרו: הריקוד הרומנטי התמים שלכם לא יגיע לשום מקום... אלא אם כן תלמדו 'לרקוד אותו' נכונה. חפשו ייעוץ אישי.
מזל בתולה - בתקופה האחרונה ובעיקר השבוע אתם מרגישים צורך להוכיח שאפשר לסמוך עליכם. מצד שני יש תסכול על כך שאתם מוותרים על המון דברים שבאמת רציתם לעשות. אתם מתקשים להציב גבולות ויש תמיד מי שמנצל את הפרצה ונדחף לפניכם. הדברים האלה מתסכלים אתכם קשות מכיוון שהכוונות שלכם טובות. טיפ בתחום החברתי והזוגי: מן הראוי לסיים קשרים ישנים המבוססים על חוסר איזון. במקום לקוות שמישהו יבין אתכם שימו על הכתב את הדרישות והציפיות במיוחד כשמדובר: בעבודה, אהבה או משפחה. הפתעה חיובית מכוון הילד/ים.
מזל מאזניים - התחום הקשור לכספים מוביל אתכם להכפיל מאמצים. אתם מתוסכלים מאדם קרוב שאינו מראה לכם אהבה, הבינו שהכוח לא יעזור אלה אך ורק על ידי תכנית חכמה ועקבית. כדאי לתכנן מראש צעדים נכונים לפתרון הבעיה הרומנטית, גמישות מחושבת תביא לתוצאות מצוינות. בתחום החברתי חיצוני הפתעה חיובית בזכות כישרון ההבעה שלכם. אמצו את הכישרון שלכם לעסקים... והשפע יחכה לכם מעבר לפינה. לפני שאתם נוקטים צעד דרסטי במישור הבין-זוגי כדאי לשקול את המצב ביסודיות. לפנויים אסור לפחד מרומנים בנוסח שידוכים ופגישות עיוורות.
מזל עקרב - המציאות מכריחה אתכם לחשוב יצירתי ולהפעיל את הכישרונות לטובת הפרנסה כי הפעם זה קשור לקרובים אל לבבכם. עשו זאת ועם הזמן תגלו שלא יהיה לכם זמן לעצמכם. גורמי תעסוקה יאירו פניהם אליכם, כמובן מדובר באלה הלא מועסקים והמועסקים יקבלו הטבות וגם קידום. רומנטיקה: אתם מתקדמים עקב לצד אגודל לכוון שאתם מקווים כנכון לשאוף אליו. בסוף השבוע הקרוב העצמאיים ירגישו מתוסכלים לגבי עסקאות התקועות על חודה של החלטה לה אתם מצפים. עדין לא סיימתם עם ענייני הדירה וזה קשור למשפחה הקרובה.
מזל קשת - החשש לבן/ת משפחה מרחיק מכם את השלווה ומכביד על הניידות והחופש שלכם. הנושא הבין אישי יאתגר אתכם בשלל הצעות חדשות ומפתות עד כדי שתרצו לעשות צעדים לקראת בן/ת זוג הרוצה להתקרב. הנשואים יצליחו להגיע לפשרה במידה ויוכלו לגשר על פגעי האתמול ועל הבגידה באמון. התסכולים בדבר קנייה או מכירת בית ימשיכו להעיק. געגועים חזקים לדמות חזקה שנשענתם עליה ושאהבה אתכם מאוד. יתכנו מגעים לגשר על מחלוקת ישנה נושנה אך גם הפעם ללא הצלחה. געגועים לעבר. צלצלו לייעוץ אישי- מקצועי.
מזל גדי - השבוע אתם חושבים לעשות דברים מעל ומעבר כדי להשיג רכוש שמגיע לכם ושישמש את אחד מבני המשפחה לשנים רבות. אתם עדין דואגים לאחד מבני המשפחה הנמצא מעבר לגבול. יש בכם רצון ונכונות לשינויים בתחומים שונים. מרבית הזמן יוקדש לחיפושים אחר קידום ואולי גם עבודה חדשה. התארגנו לקראת אירוע חשוב המתקרב והולך. הפנויים יחפשו להעמיק קשרים והנשואים ייהנו מפתיחות מכוון בן/ת הזוג שיזכיר לכם את העבר הרחוק. הרווקים והפנויים רגשית: אתם חייבים להאמין לאיתותים שאתם מקבלים מכוונים רומנטיים שהחלו עד שנה לאחור.
מזל דלי - אתם נכנסים לפרויקט חדש שלו תקדישו את כל כולכם, הפעם תנסו לנהוג ולפעול באופן זהיר. לא מומלץ השבוע לצאת לנסיעה או לביקור במקום המרוחק מן הבית. מידת הריכוז שלכם בנוגע לנסיעות ולנהיגה תהיה לקויה. הזדמנות להכיר אנשים בעלי אופקים רחבים. רגשות דאגה מוקצנים תוקפים אתכם לגבי הדמות אותה אתם אוהבים. אני צופה לכם למצוא את שביל הזהב בנוגע ללבטים בשטח האהבה ובמחשבה על קבלת השונה בבן/ת הזוג. יש לכם מלא סידורים דחופים... ואתם לא יודעים היכן להתחיל נוכח הכמות האדירה.
מזל דגים - כארבעה חודשים חלפו מאז התנדבתם לעזור לעצמכם ולציבור. התירוצים נגמרו... וההבטחות שלכם לטיפוח עצמי וערכי עדין לא התממשו וזה מתחיל לתסכל אתכם מאוד. הזמן לחזק את הבריאות בעזרת ההתעסקות בספורט ובאכילה נכונה ובריאה. התסכולים אודות הקידום המתעכב בתחום הקריירה עדין גדולים. הזמן להיצמד למידע שדליתם מהאינטרנט ומחברים על מנת לתרגמו לכסף או למציאת כיוון חדש בחיים. הגעגוע לעבר נמשך, הסירו מחסומים והרימו טלפון לשאול 'מה נשמע'. הזמן למחשבה יצירתית בנוגע לכישרונות המקוריים שלכם. אתם עדין מתקשים להחליט מה עושים עם /בן/ת הזוג.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.