"משנים את מפת הבילוי וחיי הלילה בהרצליה": קבוצת אבידן של האחים אבידן- עידן, מור ורז מהמובילים בחיי הלילה בתל אביב כובשים גם את הרצליה ואת אזור השרון ומתחברים לקבוצה של הדולי פרטון יחד קפותחים את בר הקוקטיילים הבא הראשון בהרצליה בשם MUNICIPAL תחת בניין העירייה בעיר שיארח מאות בליינים באזור.
2 צפייה בגלריה
צילום: חנן אסור
צילום: חנן אסור
צילום: חנן אסור
האחים חרתו על דגלם את השילוב בין בר קוקטיילים למסעדת שף בעיצוב ייחודי כעת הם יוצאים להביא את הבשורה מחוץ לתל אביב.
שלושת האחים אבידן מקבוצת אבידן : עידן, מור ורז הביאו לתל אביב את הקוקטיילים המעוצבים והייחודים, הצבעוניות והעיצוב הייחודי שמאפיין את כל המקומות שלהם: "רום סרוויס" בר מסעדה השוכן בפינה של דיזינגוף בצפון הישן , "הקונסיירג'" בר הקוקטיילים הכי גדול בארץ אשר שוכן בדיזינגוף 95 ממש צמוד לכיכר דיזינגוף, ו"סנטרו", בית קפה בר בצומת הסנטר שממוקם בלב העניינים אתכם בלב העניינים צמוד לדיזינגוף סנטר . לקבוצת האחים אבידן יש כשמונה מקומות בילוי בתל אביב, גבעתיים ואזור השרון.
2 צפייה בגלריה
צילום: חנן אסור
צילום: חנן אסור
צילום: חנן אסור
הקבוצה יצאה החוצה ומגישה את הקונספט המדהים גם מחוץ לכותלי תל אביב ולאחר שפתחו בגבעתיים 2 מקומות חדשים "באבאגנוש" ו "Reception" , היעד הבא הוא הרצליה ואזור השרון.
האחים אבידן חברו יחד אל הקבוצה של "דולי פרטון" הבר המיתולוגי שעבד בהרצליה במשך 8 שנים וגיבשו יחד מוצר חדש שבהחלט הולך להיות הדבר הבא שהעיר צריכה – בר קוקטיילים משותף שנקרא "MUNICIPAL"
מאור ציוני וניב ברנשטיין חברי ילדות מהרצליה וניב אף שחקן כדורגל לשעבר פתחו את ה"דולי פרטון "לפני כ 7 שנים . אחרי כ-8 חודשים הבר הפך להיות לאחד מהברים הפופולריים באזור השרון . לימים הם התבגרו והחליטו לשנות כיוון עם המוצר לבר עם קוקטיילים , אוכל שף והחיבור עם האחים אבידן הגיע מהר מאוד.
מיקום בר קוקטיילים הראשון "MUNICIPAL" יהיה תחת בניין העיריה בהרצליה ברחוב בן גוריון 22 . מיקום היושב על הציר המרכזי המחבר בין רמת השרון להרצליה.
עידן אבידן: "לראשונה אנחנו יוצאים מגבולות תל אביב ומגיעים לאזור השרון. יש לנו קונספט ייחודי שלא קיים בישראל וזה שילוב מדויק של חצי-חצי בין מסעדת שף לאלכוהול וקוקטיילים.
"מדובר בקונספט שלא מכירים באזור השרון ובכלל במדינה, ובו לראשונה תושבי הרצליה והאזור יזכו לבר קוקטיילים מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ובמקביל, גם למסעדת שף ברמה גבוהה מאוד (למעשה שני שפים, אסף יגר ואייל מאור) שמנותיה כבר זכו לשם דבר כמו הסשימי טונה, הבאן-בורגר והצ'יפס פולנטה. בקיצור, אנחנו אופטימיים שההצלחה אותה אנו חווים בכל המקומות שפתחנו עד כה תמשיך גם בהרצליה ואזור השרון".