חדש- Casa Tua הפסטיצ'ריה הראשונה של ישראל: קורנטו ממולאים בקרם פיסטוק, פוקאצ׳ות, בריוש במילוי קרם ריקוטה ודובדבני אמרנה, פניני קפרזה, עוגת שוקולד בחושה עם גנאש אגוזי לוז בציפוי גלאסה רושה, פיצטה ועוד הם קצה קצה של המבחר האדיר שממתין לכם ב-Casa Tua, הפסטיצ'ריה (בית מאפה איטלקי) החדשה מבית מסעדת קלאטה 15 בהרצליה פיתוח. חיבור בין תשוקה, מסורת וחדשנות לחומרי גלם מיוחדים המיובאים מארץ המגף הוליד מקום אותנטי בו האביזרים- ממכונות הקפה המעוצבות ועד התנורים- כמו גם חומרי הגלם ואף הצוות מגיעים ישירות מאיטליה.
3 צפייה בגלריה
קאסה טואה
קאסה טואה
קאסה טואה
(צילום: גל קלדרון)
כנהוג בארץ המגף, Casa Tua תהווה נקודת מפגש לעוברי אורח, המשדכת בין טעמים, ריחות וחוויות ומציעה מבחר עצום ובלתי שגרתי המתאים לכל שעה ביום: עוגות, מאפים מתוקים ומלוחים, פיצטות שזה עתה יצאו מתנור האבן האיטלקי, כריכים ופניני, ג'לאטו, מגדנות וקינוחים ממסורת האפיה האיטלקית המפוארת. כך, למשל, יוגשו במקום מריטוצו – בצק בריוש עם קרם פטיסייר ושמנת מוקפצת, פיצטות עם רוטב עגבניות, ביצה קשה ומיונז. קרואסון ממולא קרם ג׳נדויה, ונציאנה – בצק בריוש ממולא קרם פטיסייר, ספירלה של קרם שקדים וסוכר גבישי, רומבו לה פראגולה - מאפה ממולא קרם דיפלומט ותותים ו-ג'ירלה אל צ'וקולאטו -קרם מסקרפונה מוקצף וגלאס רושה.קפרזה עוגת שוקולד ושקדים ללא גלוטן, עוגת טירמיסו לימון ועוד בהמשך יוגשו עוד ספוליאטלה מדופפת להפליא, בומבולוני- סופגניות תפוחות ואווריריות במילוי קרם עדין וציפוי סוכר פריך.

3 צפייה בגלריה
קאסה טואה
קאסה טואה
קאסה טואה
(צילום: גל קלדרון)

כל אלה מיוצרים במקום במלאכת יד, לאכילה במקום על קפה או בירה איטלקיים משובחים או הביתה ומוצגים בויטרינת ענק באורך 15 מ"ר שבליבו של החלל המעוצב בסגנון אירופאי המתכתב הן עם המסורתי והן עם המודרני, ומחופה באבן טבעית ובשיש, עץ ופליז כמיטב המוסדות באיטליה. המקום מציע ישיבה נינוחה מהבוקר ועד הערב על ברים חיצוניים ופנימיים ובפיאצה עטורת הקשתות של עזריאלי אאוטלט הפתוח לאוויר.

3 צפייה בגלריה
קאסה טואה
קאסה טואה
קאסה טואה
(צילום: גל קלדרון)

מאחורי קאסה טואה עומדים בני הזוג רייצ'ל ואנדראה מאג׳י, מסעדנים ותיקים בינלאומיים, המחזיקים במסעדות איטלקיות ברחבי אירופה וארצות הברית ובעליה של מסעדת קלאטה 15 הסמוכה למקום. השניים חברו לקונדיטור האיטלקי מתאו קוואצוני (Matteo Cavazzoni), הבעלים של פסטיצ'ריה הקרויה על שמו בעיר פאנו שבמחוז פזארו.
יחד עם Davide Dorbini הפועל כשף קונדיטור במקום (שאף השתלם אצל השף קונדיטור המוערך עמנואל פורקונה Emmanuele Forcone (אלוף העולם בקונדיטוריה לשנת 2015), יצרו במקום שפע איטלקי מסחרר.

קראו גם:

על עיצוב המקום הופקד האדריכל אורי בן דרור (סטודיו מו). בן דרור יצר מקום חם ומזמין, ברוח מסורת האירוח האיטלקית. העיצוב משלב בין ביתיות וחום של בייקרי איטלקי מסורתי המתבטא בשימוש בטרקוטה לחיפוי הרצפה והקירות הלקוחים מעולם התוכן הכפרי לעולם המקצועי של האפייה שבא לידי ביטוי בשימוש בנירוסטה וחרסינה לבנה, נקייה ואלגנטית.