רשת מוזס פתחה את הסניף השני של תת המותג החדש שלה, מוזס שופ, בשכונת 'הרצליה הילס' בהרצליה.
ברוח העולם החדש שיצרה פה הקורונה, מדובר בקונספט חדש של סניפים קטנים, עם תפריטים מהודקים ועלויות מצומצמות במרכזים מסחריים במיקומי פריים.
סניפי מוזס שופ מוקמים על שטחי נדל"ן של 80-100 מ"ר, ומציעים כ-30-40 מקומות ישיבה בלבד, לצד שירות איסוף עצמי ומשלוחים.
קראו גם:
הרשת החדשה, כמו כל מותגי קבוצת BBB, פועלת בשיטת הזכיינות.
זכיין סניף הרצליה, רונן לוי (32), יליד ותושב העיר, עובד בשיתוף פעולה עם הקבוצה על אפיון המותג, בניית התפריט והידוק הקונספט.
לוי החל דרכו המקצועית בעולמות חיי הלילה בברים רבים באיזור הרצליה והשרון דוגמת 'ימה' בחוף השרון, 'גרגא פיטיץ'', הבר במלון 'פאבליקה' מרשת ישרוטל, הבר במלון 'הניקס' מבית פתאל ועוד.
התפריט מצומצם, מהודק, עדכני וכשר ומציע המבורגרים ומנות מוכרות של רשת מוזס, לצד מנות חדשות. גם קציצת ההמבורגר הותאמה לרשת החדשה.
"אנחנו גאים לפתוח סניף נוסף ברשת למרות התקופה המורכבת", אומרת אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB. "כללי המשחק בתחום המסעדנות והאירוח השתנו לחלוטין עוד לפני הקורונה, והמשבר שינה אותם יותר ושבר את הפרדיגמות שהיו מוכרות לנו.
"השקעת הון בפתיחת מסעדות גדולות מאבדת מהרלוונטיות בימים אלה, לכן ביצענו מעבר לפורמט חכם ויעיל כלכלית, תוך חסכון בעלויות מיותרות, בכוח אדם ובעלויות מזון".