שלושת האחים אבידן מקבוצת אבידן : עידן, מור ורז הביאו לתל אביב את הקוקטיילים הייחודים והצבעוניים שמאפיינים את כל המקומות שלהם: "רום סרוויס" בר מסעדה השוכן בפינה של דיזינגוף בצפון הישן , "הקונסיירג'" בר הקוקטיילים הכי גדול בארץ אשר שוכן בדיזינגוף 95 ממש צמוד לכיכר דיזינגוף, ו"סנטרו", בית קפה בר בצומת דיזינגוף סנטר. כעת, יוצאת הקבוצה החוצה ומגישה את הקונספט גם מחוץ לתל אביב - הרצליה.

2 צפייה בגלריה
קבוצת אבידן
קבוצת אבידן
קבוצת אבידן
(צילום: אפיק גבאי)

האחים אבידן חברו מאור ציוני וניב ברנשטיין, מבעלי הקבוצה של "דולי פרטון" הבר המיתולוגי שעבד בהרצליה במשך שנים שנים, וגיבשו יחד מוצר חדש שבהחלט הולך להיות הדבר הבא שהעיר צריכה – בר קוקטיילים משותף שנקרא MUNICIPAL.
מיקום בר קוקטיילים MUNICIPAL יהיה תחת בניין העיריה בהרצליה, ברחוב בן גוריון 22 . מיקום היושב על הציר המרכזי המחבר בין רמת השרון להרצליה.

2 צפייה בגלריה
קבוצת אבידן
קבוצת אבידן
קבוצת אבידן
(צילום: אפיק גבאי)

בתפריט ההרצה של ה"מוניציפל", לצד הקוקטיילים המיוחדים, תוכלו למצוא סשימי טונה (52 שקלים), פיש אנד צ'יפס מנתחי דג מקומי מצופה בתערובת פאנקו מתובלת (52 שקלים), ריזוטו קרם ארטישוק ירושלמי (48 שקלים), טאבולה ברוקולי וכרובית קצוצים עם חמוציות ותערובת פיצוחים (25 שקלים), פילה סלמון צלוי עם רביולי גבינות (68 שקלים), באן בורגר (58 שקלים) ועוד.