בחירות 2023: לפני כשבועיים, הופצה לעשרות אלפי תושבי הרצליה הודעת טקסט אנונימית ושקרית שבה נכתב בצורה מתחכמת כי ראש עיריית הרצליה פועל לקידום ההפיכה המשטרית. ההודעה, שהוסוותה כסקר שנשלח בשם אנשי המחאה נגד ההפיכה המשטרית, עלתה מיידית לסדר היום הציבורי ואף עלתה לשיח בין חברי המועצה.
2 צפייה בגלריה
ההודעה נגד פדלון
ההודעה נגד פדלון
ההודעה נגד פדלון
(צילומים: יאיר שגיא, מסך)
אתמול (ראשון) בשעות אחרי הצהריים כבר קיבלו שוב עשרות אלפי תושבים הודעה מאותו שולח הפעם עם התנצלות בגין הדברים: ״ההודעה האחרונה נשלחה בניגוד לחוקי התעמולה האוסרים על תעמולה אנונימית ואף הכילה מידע שקרי מטעמנו. ראש עיריית הרצליה משה פדלון מתנגד להפיכה המשטרית, וכל אמירה אחרת - אין בו קמצוץ של אמת.  אנחנו מצרים על ההודעה המטעה, שמוטב אילו לא הייתה נשלחת".

2 צפייה בגלריה
הפוסט שהוציא פדלון בעקבות ההודעות
הפוסט שהוציא פדלון בעקבות ההודעות
הפוסט שהוציא פדלון בעקבות ההודעות
(צילום: מסך)

הבירור המהיר התרחש בזכות מאבק עיקש בן שבועיים שבו דחף ראש העירייה פדלון לבצע בירור מעמיק מול חברות הסלולר לאתר את השולח שאף הסתכן בענישה פלילית. הבדיקות, שבוצעו באמצעות חברות הסלולר הצביעו כי המקור בסביבת אחד המתמודדים בבחירות המקומיות, וההודעה נשלחה בניגוד לחוק ככלי אינטרס להפיץ מידע שקרי נגד ראש העיר.
קראו גם:
ממטה הבחירות של משה פדלון נמסר: "ראש העירייה פדלון מוביל קמפיין בחירות נקי והוגן, ומאפשר לפעילותו והעשייה בעיר לדבר בעד עצמה: תחבורה ציבורית בשבת, קידום עשרות פרויקטים עירוניים, מסחר ופנאי בשבת ברחבי העיר, קידום נשים, הכלת השונה ועוד. לא ניתן לצבוע את פדלון בשונה מאופיו, לא ניתן להתעלם מתרומתו לקידום הליברליות של העיר, ולא ניתן לצייר אותו כתומך הרפורמה. ראוי שאלו הרוצים לשרת את הציבור, ישמרו על טוהר בחירות לפי חוק״.