מערכת הבחירות בהרצליה מתחממת: איש העסקים יוסי פרי הכריז על התמודדות לראשות עיריית הרצליה לבחירות הקרובות. עם ההכרזה על מועמדות הציג פרי (67) את עיקרי תוכניותיו במספר תחומים, ובראשם מהפכת החינוך בהרצליה – תכנית 7 עד 7. התכנית תביא להארכת שעות הפעילות של כלל מסגרות החינוך של הגילאים הצעירים, ובמיוחד גילאי 0 עד 3, משעה 7 בבוקר עד השעה 19:00 בסבסוד העירייה בראשותו.
2 צפייה בגלריה
יוסי פרי. מועמד חדש
יוסי פרי. מועמד חדש
יוסי פרי. מועמד חדש
(צילום: ראובן קופוצינסקי)
בנוסף, לאור מצוקת הדיור של הזוגות הצעירים בעיר גיבש פרי תכנית מקיפה לזירוז הליכי הבניה ומתן ההיתרים, כך שבמקום הליך מסורבל ומייגע של מספר שנים, העירייה בראשותו תתן אישורים עד שנה מרגע הגשת הבקשה, ותפעל להסכם גג חדש מול הממשלה.
פרי נשוי לאסתר ואב לחמישה ילדים ו-11 נכדים. נולד בנווה ישראל כילד יתום מאב מגיל צעיר ולאמא מבוגרת.

2 צפייה בגלריה
פדלון חותם על מגילת העצמאות
פדלון חותם על מגילת העצמאות
מתמודד נגד ראש העירייה משה פדלון
(צילום: עיריית הרצליה)

כאיש עסקים ויזם חברתי וסביבתי, הוא מקדיש את רוב זמנו למען הרצליה ותושביה. את דרכו בעולם העסקים החל בגיל צעיר מאוד ובמהרה הפך לעסק הגדול ביותר בתחומו בארץ.
כחלוץ בתחום איכות הסביבה, יזם והקים את אתר הטמנת פסולת הבנייה הראשון בישראל, אימפריה של 60 עובדים. באתר יצר פרי מסוע שממחזר 98% מהפסולת. פרי קידם את יישום המדיניות הסביבתית בהרצליה, ובמהלך השנים המציא פיתוחים חדשניים ושכלל את שיטת המחזור פעמים רבות.
פרי הוא דמות מוכרת בעיר, בין השאר בזכות יוזמותיו החברתיות. כיזם חברתי טיפח והקדיש את חייו למערך ההסעות שהקים מכיסו הפרטי למען האזרחים הנזקקים ואנשים עם מוגבלויות בהרצליה ללא תשלום – "פרי הסעות" המחזיק בצי מיניבוסים ונהגים שמסיעים את הנזקקים לשירותים אלו בהרצליה בחינם לטיפולים רפואיים.
קראו גם:
פרי מסר כי ״אני חי ומעורה בחייהם של תושבי הרצליה, ואני מעוניין לבצע שינויים גדולים בעיר – הגיע הזמן להוביל את הרצליה להצלחה. בחודשים הקרובים אציג את חזוני ותכניותי השונות למען העיר, תוך מתן דגש מיוחד על הקמת ושדרוג שירותים ציבוריים-חברתיים, פיתוח מערכת החינוך, פיתוח מרכזי פנאי ותרבות, דאגה לאזרחים הוותיקים, יצירת פתרונות דיור לצעירי העיר ועוד. לאחר שנים של עשיה חברתית, סביבתית ועסקית לטובת תושבי העיר אני מבקש כעת את אמונכם במערכת הבחירות, על מנת שאוכל להשקיע את כל חזוני וכישורי הניהוליים בקידום ופיתוח הרצליה ובתרומה לתושביה, הפעם מכיסאו של ראש העירייה״