בחירות 2023: חברי המועצה הוותיקים צבי וייס וירון עולמי מאחדים כוחות לקראת הבחירות למועצת העיר הרצליה. בישיבת ההזדהות שנערכה אמש (שלישי) הכריזו חברי המועצה, צבי וייס וירון עולמי, על איחוד סיעות וריצה משותפת תחת הציונות הדתית, הבית היהודי ו-100% הרצליה.
2 צפייה בגלריה
ירון עולמי וצבי וייס
ירון עולמי וצבי וייס
ירון עולמי וצבי וייס
(צילום: פרטי)
לדברי וייס ועולמי: "הסיעה החדשה תהווה בית חם לכל התושבים המאמינים בדו קיום, ערבות הדדית, וחיבור למורשת ולמסורת ישראל- מבוגרים וצעירים, דתיים, מסורתיים וחילוניים, ותיקים ועולים חדשים".

2 צפייה בגלריה
ירון עולמי וצבי וייס
ירון עולמי וצבי וייס
ירון עולמי וצבי וייס
(צילום: פרטי)

חבר המועצה צבי וייס, ותיק חברי מועצת העיר, הוסיף: "אני מאמין גדול באיחוד כוחות, וכאן מדובר בחיבור טבעי והגיוני בין סיעות אשר שמו מאז ומעולם את צרכי תושבי ותושבות העיר ורווחתם במרכז העשייה שלהן. ירון עולמי ואני שותפים אמיתיים לדרך ארוכה של איחוד לבבות, ערבות הדדית ושבת אחים גם יחד. פעלתי, כפי שעשיתי בעבר, לשילוב ושותפות בין ציבורים שונים- כי אני מאמין שרב המשותף על המפריד בינינו, יחד נפעל לייצג נאמנה את התושבים המבקשים עתיד הרמוני ומשגשג בעירנו האהובה. אני שכיהנתי כסגן ראש העיר של אלי לנדאו ז"ל ושל יעל גרמן מכיר את החשיבות והתרומה של עבודה משותפת המביאה להישגים לטובת כלל העיר".
קראו גם:
לדברי ירון עולמי, לו כבר יש ברזומה 5 קדנציות במועצת העיר: "מדובר בשילוב מנצח ומתבקש של סיעות שמבקשות בסה"כ לעשות טוב בהרצליה, ולהמשיך לפעול למען תושבות ותושבי העיר- בכל ישיבה, ועדה, פרויקט או קונפליקט. שנים שצבי ואנוכי מהווים פה עבור התושבים בישיבות המועצה, משרתים את הציבור במסירות ובאהבה רבה, ובכוונתנו להמשיך בכך. אני מאמין שבמיוחד בתקופה כזו, גם כשיש ויכוחים ומחלוקות- חשוב להראות שאפשר לחיות ביחד ולשתף פעולה, תוך כבוד הדדי, קבלת והכלת האחר והשונה, והרבה אהבת חינם".