בחירות 2023: עמית סבן, פעיל חברתי ויזם טכנולוגי מרמת השרון, החליט בגיל 24 להקים את הרשימה ״צעירים יוצרים שינוי״ שתתמודד על מקום במועצת העיר. הרשימה מורכבת מארבעה צעירים ביניהם מספר 2, דביר פיטוסי בן ה־25 שעוסק גם הוא בעשייה חברתית בעיר.
2 צפייה בגלריה
סבן (משמאל) בפעילות עמותת "נוער למען נוער"
סבן (משמאל) בפעילות עמותת "נוער למען נוער"
סבן (משמאל) בפעילות עמותת "נוער למען נוער"
(צילום: פרטי)
"החלטתי לעשות את הצעד מתוך מצב נתון לפיו לא מקדמים את הנוער והצעירים ברמת השרון כפי שצריך. בחרתי לצאת מאזור הנוחות ולהקים את הרשימה שמטרתה לפעול למען בני נוער וצעירים ולשים אותם במרכז", ציין סבן.
על פי סבן, מטרות הרשימה הן לקדם הקמת מועדוני נוער וצעירים ברמת השרון, "כדי שבני הנוער לא יסתובבו ברחובות בסופי שבוע ויישבו בגינות ציבוריות ועל מנת למנוע ונדליזם".

2 צפייה בגלריה
עמית סבן
עמית סבן
עמית סבן
( צילום: סיוון לביא)

על הכוונת של סבן לקדם מעונות סטודנטים: "לא ייתכן שעיר עם פוטנציאל ותקציב כמו רמת השרון תהיה ללא מעונות. בנוסף, בכוונתי לפעול למען הקמת מקומות בילוי כדי שצעירים ובני נוער לא ימצאו את עצמם מתניידים באוטובוסים ובמוניות על מנת לבלות בסופי שבוע ובכלל".
סבן, בעל עסק שמתמחה בבניית אתרים ושיווק אינטרנטי לעסקים וארגונים, הקים לפני כחמישה חודשים את הסטארט-אפ 'נגישון': תוכנה המסייעת לבעלי מוגבלויות לבצע פעולות במחשב ולהקל על חייהם הטכנולוגיים ולספק מידע נגיש.
לסבן עבר חברתי עשיר, למרות גילו הצעיר: מגיל 15 ועד גיל 20 פעל למען זכויות בני נוער בסיכון, ניצולי שואה ומשפחות מוחלשות.
קראו גם:
הוא עומד בראש עמותת 'נוער למען נוער' שאותה הקים והמסייעת לבני נוער שסובלים מחרם, שיימינג בריונות, ובמסגרת פעילות העמותה הם וחבריו מעניקים סיוע רגשי ונפשי באמצעות קו סיוע ייחודי הפועל 24/7 באמצעות מתנדבים שעוברים הכשרה מקצועית.
"צוות המתנדבים של העמותה ואני מקיימים הרצאות בבתי ספר לצורך העלאת המודעות לבריונות שיימיג וחרמות ודרכי התמודדות", מציין סבן.
לפנייה לקו הסיוע: Www.noarlmeennoar.org