"בסניף סטופ מרקט בקניון ארנה בהרצליה לא מקפידים על כניסה מבוקרת של הלקוחות, יש צפיפות גדולה ליד המדפים ובקופות, וחלק מהעובדים אינם ממוגנים", כך טוען תושב הרצליה שנוהג לערוך בסניף את קניותיו באופן שגרתי, וביקר שם גם השבוע.
1 צפייה בגלריה
סטופ מרקט בקניון ארנה
סטופ מרקט בקניון ארנה
סטופ מרקט בקניון ארנה
(צילום: אסנת גורארי טייב)
"ביום שני בשעה 12, היו בסניף עשרות אנשים. הכניסו את כולם, ללא כל בדיקה בכניסה. הייתה התגודדות מסביב מדפי הירקות, אחד על השני, כתף אל כתף. רוב הלקוחות ללא מסכות או כפפות. בקופות לא הקפידו על מרחק בין האנשים שעמדו בתור. גם חלק מהעובדים בסניף עבדו ללא אמצעי מיגון, כולל העובדים שסידרו את המדפים, קופאיות וגם העובד שישב בקופה הראשית". לדבריו, חלק מהעובדים לבשו כפפות ועטו על פניהם מסכת משקף.
"בשל המצב קיצרתי את קניותיי ועזבתי את המקום", מספר הלקוח, "בשעה 13:10 התקשרתי למוקד המשטרה וביקשתי לשלוח לשם ניידת. המוקדנית הבטיח לשלוח ניידת, אבל אני הייתי מכבר בבית ואינני יודע אם הניידת אכן הגיעה".
מנהל הסניף אשר מויאל דוחה את הטענות. "אנו עושים מעל ומעבר. כל העובדים לובשים כפפות ומסכות. אנו מציבים בכניסה לחנות אלכוג'ל, מגבונים וכפפות. אנו מקפידים לשמור על מרחק בין לקוח ללקוח. היום (שלישי) אנו מדביקים על הרצפה ליד הקופות מדבקות שיסמנו ללקוחות איפה לעמוד כדי לשמור על מרחק זה מזה". לדברי מויאל, לא הגיעה לסניף כל ניידת.
עוד מציין מויאל, שהתנועה בסניף דלילה בימים אלה מהרגיל. "בימי שגרה מגיעים לקופה 1200 לקוחות (ואם מדובר בזוגות, מספר האנשים שביקרו בסניף גדול יותר). ביום שני השבוע היו במשך כל היום כ-400 לקוחות. בנוסף, 100 לקוחות הזמינו משלוח בטלפון".
מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.