שרונה הדר חורי קוראת את הכותרות בחדשות, נעצבת ונזכרת. 45 שנים של סבל, הם עדות שנשארה מילדות של כאב. בימים אלו, כשמתפרסמת בחדשות פרשת המורה ממרכז תל אביב, שנגדו נאספות תלונות על התעללות מינית בתלמידותיו, שרונה חווה פלאש בקים ומתגייסת למען שיתוף הסיפור האישי שלה, שיכול להעניק לילדות תקווה להתחלה חדשה.
הילדות של חורי היתה יכולה להיות פסטורלית כמו הקיבוץ שבו גדלה, אילולא הבית שממנו באה, הסוד שהוסתר וההדחקה של מה שקרה.
1 צפייה בגלריה
שרונה חורי
שרונה חורי
שרונה חורי
(צילום: ינאי יחיאל)
הסיפור הזה חרט אצלה בנשמה את הכאב והדחיה ובעקבותיו היא פיתחה מחלה כרונית ובעיות נוספות, קשות וכואבות. היא חיה בחוויה שהגוף מעניש אותה מדי יום במשך ארבעה עשורים. הניסיון לפתור את הבעיות, הוביל אותה לדרך של גילוי עצמי ולשחרור שהיא חווה היום. כמו עוף החול, היא נולדה מחדש כשהעבר, כבר לא מגדיר אותה יותר.
גם לתוך המערכת הזוגית הביאה שרונה איתה את פחד הדחיה, הכאב והקושי לקבל, שאיים לפרק את המערכת שהם בנו ביחד שנים. כשהיא חוגגת 50 השבוע, נשואה כבר 25 שנים ואם לחמש בנות, שרונה מספרת את סיפורה הכואב שיש לו פתרון שמח והמון תקווה עבורנו, הקוראים והקוראות.
השינוי של שרונה הגיע כאשר הכאב היה קשה מנשוא, והיא ייחלה למות. מתוך הבנה שעכשיו זה הזמן לבחור האם לחיות או לחדול, היא ביקשה עזרה, והעזרה הגיעה ממקור לא צפוי, במהלך תהליך שהיא קיבלה בקורס, לאחריו, הכאב והבעיות נעלמו והיא כבר מאז, יותר מ 5 שנים ללא כאבים..
כיום, אחרי השינוי העוצמתי שעשתה – נחשבת שרונה למנטורית מובילה לשינוי בקרב נשות ישראל. סיפורה הוביל אותה לפתח קריירת אדריכלות - פנג שוויי מצליחה והעמיד אותה על במות כמרצה ומנחת סדנאות בכל רחבי הארץ. זה סיפור שמתפרסם כאן לראשונה.
היא קראה וניתחה מאות מאמרים ומחקרים מדעיים על המוח, התת מודע, והחיבור של עיקרי הפילוסופיה הסינית עם עולם הקבלה היהודי ונעזרה לשם כך במומחים מהמזרח הרחוק וברבנים מוכרים מהארץ והעולם.
פריצת הדרך שלה החלה לפני שבע שנים כשנתקלה חורי בשיטת המודעות "אקסס קונצ'נסנס". במשך שלוש שנים למדה להתחבר לקול האמת וללב, בטכניקה קסומה שעיקרה הוא: לשאול שאלות. שאלות פתוחות.
"אנו משכפלים את מסקנות העבר ולא מוכנים להיות שאלה שתאפשר למשהו אחר, להתממש. כאשר נחשפתי לטכניקה המילולית שינויים מהותיים, החלו להתממש בחוויה של הכסף, הזוגיות, הקריירה שלי. כששילבתי את המגע, בתהליכי גוף של השיטה, להפתעתי, הכאב התגבר בתחילת התהליך. לא ידעתי את מה שאני יודעת היום, שזה התגבר, כי יש לי עכשיו את הכלים לשחרר את זה, המשכתי להתנגד לכאב, והכאב התגבר.
אחרי 25 שנים טסתי לראשונה לבד לשטוקהולם והצטרפתי לקורס יוצא דופן בהנחיית השותף היוצר של השיטה, ד"ר דיין הייר ו-400 משתתפי הכנס.
אני זוכרת את עצמי עומדת מולו, עם המיקרופון ביד, מחכה לתורי כשעה וחצי, כמעט מתייאשת, עם 200% כאב. פריצת הדרך החלה כאשר נשאלתי שאלות נכונות. הגוף שלי החל להגיב בעצמו והכאב מצא דרך להשתחרר החוצה. כ 70% נעלם מיד, שבוע אחרי נעלם הכאב לגמרי. נפטרתי מבעיות רפואיות סבוכות שכללו מגרנות כרוניות, פריצות דיסק ודלקות כרוניות במערכת השתן. לתדהמתי, למדתי שאפשרי גם אחרת, שיש שיטה ודרך לבחור בחיים ללא סבל, חיים שבהם אנו לא יוצרים לעצמנו בעיות ומתווכחים איתן".
בסדנאות ובקורסים של שרונה משתתפים מאות א-נשים בשנה. כמנטורית למודעות ושינוי המציאות, היא מוכרת בזכות קורס הדגל שלה: " 5 המפתחות להיות המאסטר למציאות שלך".
"באנו לעולם עם מיינד ואיכויות עוצמתיות שאיננו מנצלים כראוי ולכן אנו סובלים שלא לצורך. בעיות של בריאות, זוגיות, פרנסה – כל אלו הן אפשרויות, שעד היום לא הינו מוכנים לראות ולקבל. במקום להילחם כל יום ולשרוד, כפי שעשיתי כ- 40 שנה, ניתן למצוא את הנתיב לחיים שבהם לא נשלם מחירים נפשיים ובריאותיים משמעותיים. חבל על הזמן היקר שאנו מאבדים בחרדות, לחצים, מחלות וכאב פיזי עצום".
שרונה מצאה את הדרך להיות העוצמה והאמת שלה וזה השפיע בחייה על כל הזוויות: אימהות, זוגיות ובמקצוע. עכשיו היא בוחרת להביא את הבשורה לכמה שיותר ישראלים.
לדבריה, ניתן לאמן את עצמנו להיות מעבר לשליטת המיינד/תת מודע, להתחבר לאמת ולהיות ולקבל עוד הרבה יותר בחיים ומהחיים האלו. בקורס היא מקדישה זמן רב לתהליך שחרור הפחד מאובדן שליטה, כדי להיות השליטה, שתאפשר לקבל, עוד הרבה יותר.
שרונה מציעה דרך מהירה לשנות מציאות.

להלן כמה מהנקודות העיקריות בהן היא מטפלת:

כסף – לרובנו יש התנגדות לקבל כסף ועזרה. המחשבה האוטומטית היא שצריך לסבול כדי להרוויח, שחייבים לעבוד קשה ולהצליח לבד. זה פוגע ביצירתיות. אם אני מרגישה לא ראויה, אם לא התאמצתי עד תשישות, אז ברור שלא מגיע לי להרוויח. אם להבנתי כסף זה דבר מלוכלך ועושר מלווה בחוסר יושר, הרי שנקודת מבטי על כסף לא מאפשרת לי לקבל כסף.
קורונה ובריאות– הרגש והפחד הן מלכודות בראש. פחד הוא פרשנות מוטעית להתרגשות. כדי שנעלה את רמת החוסן הטבעי יש להיות מוכן לחיות לצד הקורונה ולא להתנגד. ההתנגדות נפשית מגבירה את הבעיה ומחלישה את הגוף בדרך להדבקות.
חינוך - כאמא לחמש בנות בגיל התבגרות, גרמתי להן נזק עצום כאשר סבלתי מדימוי גוף ירוד. לא לבשתי בגד ים ובנותיי נהגו כמוני. עליתי וירדתי במשקל תכופות תוך שאני מרגישה רע עם עצמי וסובלת מאוד. שרונה מצאה, שניתן לרדת במשקל באופן דרמטי ללא שינוי התפריט, רק ע"י שחרור של נקודות מבט ואימוץ הרגלים מעצימים. השינוי שעשיתי הביא אותי לירידה משמעותית במשקל ללא מאמץ ודיאטות קיצוניות. בנותיי, בלי שעברו תהליכים איתי, הרגשו משוחררות בגופן, ודימוי הגוף שלהן השתפר.
זוגיות – אפשר לשנות ולשפר את המערכת בה אנו נמצאים. כשנשלים עם העובדה שנשים וגברים חושבים אחרת ושהשלם נמצא כבר בנו ולא נחפש להשלים אותו. הזוגיות הראשונה צריכה להיות עם עצמנו תחילה. להיות בכבוד ובאמון עם מי שאנחנו. ביום בו נפסיק לצפות ולהשליך את מה שאנחנו מתנגדים להיות על בני/בנות הזוג שלנו ונתמקד בעצמנו, תחול פריצת הדרך משני הצדדים.