"מיינד סט של אלופים", הוא שמו של ספר חדש שאתם מאוד רוצים לקרוא. על קצה המזלג, הספר עוסק בדרך שלנו להצליח לאור ההרגל המגונה של רובנו, לספק לעצמנו תירוצים לפני שנעשה ספורט, נרים טלפון לבצע שיחת מכירה וניתקל במכשולים.
איתמר חיון הסופר והמנטור/יועץ העסקי, מכיר מקרוב את הקושי שטמון בביצוע החלטה שמקדמת אותנו בחיים. לאחר שניהל צוות של 8 אנשי מכירות בארה"ב ולמד ממיטב המנטורים ברחבי העולם – הוא הסיק שהפחד שלנו נובע ממיינד סט נמוך, תופעה שעלינו להבין מהשורש, להתיידד איתה ולספק לעצמנו פתרונות. בספר המרתק שמיועד לבעלי עסקים ולכל מי שעדיין לא מצא את ייעודו ואת כוח העל שלו בחיים, יש דוגמאות וסיפורים רבים שיעזרו לנו לכוון את המיינד סט ולפתח דרך עצמאית להתמודד מול אתגרים.
2 צפייה בגלריה
מיינד סט של אלופים
מיינד סט של אלופים
מיינד סט של אלופים
(צילום: יונתן גולן)
איתמר חיון: "הרבה בעלי עסקים והרבה אנשים יודעים מה צריך לעשות כדי להצליח אבל חוששים או מתקשים בביצוע פעולות יעילות ומקדמות על בסיס קבוע. זה לא קל להתמסר לפעילות שמקדמת אותי, יש הרבה וויתורים בדרך. חלק מהאנשים טרם מצאו את התשוקה שלהם, או שאינם בוטחים בעצמם על מנת לעסוק בעיסוק שיעשה להם טוב ושבו הם יבליטו את היתרון היחסי שלהם בעולם. כאשר זכיתי בפרסים בענף הקולנוע, כבחור צעיר, אני שאלתי את עצמי איפה אהיה בעוד 7 שנים? אחרי שמצאתי את התשובה, החלטתי לפרק את הסרט שלי לפרקים ולהכין לעצמי תסריט הצלחה שיורד לפרטי פרטים. תוך זמן קצר היה לי ברור אילו פעולות אדרש לבצע. מאז אני מתעורר מוקדם מאוד מדי בוקר ומאפשר לעצמי ליהנות מיתרון של שעות עבודה רבות ביחס למתחרים. החישוב שלי מראה שהרווחתי אלף שעות פעילות עסקית בשנה על פני מי שמתחיל את היום בתשע במשרד".
חיון הוא מצליחן בעל סטנדרטים נוקשים. הוא דורש מעצמו הרבה וכך גם מוביל בשנים האחרונות בעלי עסקים קטנים ליצירת פרנסה משופרת. הוא מלמד אותם כיצד לארוז את השירותים והמוצרים שלהם וכיצד למכור אותם ברווח גדול.
חלק מהדרישות שלו תורמות מאוד להעשרה העצמית של לקוחותיו. למשל - קריאה של 100 ספרים בשנה לצורך התפתחות עצמית. חיון גורס שחייבים לספק למוח את מה שהוא צריך כדי להוביל אותנו ליעד.
הספר עצמו כולל גם את סיפור הקריירה היפיפה שלו עצמו. החיים באלבמה ארה"ב, הקשיים שלו כאיש מכירות שלעיתים הלך לישון רעב, המעבר ליזמות עסקית בארה"ב ופתיחת עסק בשפה שונה.
את הכלים שצבר כבעל עסק בארה"ב ובישראל הוא ממטיר עלינו בספר המרתק. עניינים שבלב כמו תרגול נשימות ואמירת הודייה בבוקר מככבים שם לצד מהלכים פרקטיים הדרושים לנו כדי לגלות את כוח העל שלנו.
2 צפייה בגלריה
איתמר חיון
איתמר חיון
איתמר חיון
(צילום: יונתן גולן)
איתמר חיון: "לא המצאתי את הגלגל, אבל מצאתי דרך להעביר את העקרונות החשובים לקוראים. מי שיפעל ברצינות לאור הספר, יוכל להיפגש איתי ואף להיחשף לקורס דיגיטלי בעלות של כמה מאות שקלים שיחדד את התהליך".
התשוקה שלו היא לעזור לבעלי עסקים שנמצאים בחזית לגמרי לבד. הוא מאוד רוצה לשנות את הרגליהם ולהראות להם כמה כוח יש בניהול זמן נכון ושליטה בחייהם.
הספר נמצא בתהליך גיוס המונים – "הד סטארט" ב-45 הימים הבאים וניתן לרכוש אותו בצירוף הקדשה אישית בתמורה ל-97 שקלים. לרגל השקת הספר פתח חיון הוצאה אישית לאור והוא מקווה להנפיק במסגרתה ספרי המשך ולסייע לאחרים להוציא לאור ספרים משלהם.
לתמיכה בפרוייקט והזמנת הספר מראש: https://linktr.ee/Itamar.hayun
או שלחו הודעת ווצאפ למספר : 0544377361