אם גם אתם נמנים עם מסורבי הבנקים, כאלה שביקשו הלוואה או משכנתא מהבנק ונענו בסירוב מוחלט, כדאי שתדעו שאתם לא לבד, תרתי משמע: לפני כעשור החליטו כלכלנים ויוצאי המערכת הבנקאית, כולם מהשורה הראשונה בתחומם, להקים את חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים, במטרה להעניק פתרון מקצועי לבעלי נכסים, מסורבי בנקים, הזקוקים למימון חוץ בנקאי. החברה כבר סייעה ליותר מ-100 אלף לקוחות לקבל הלוואות בקלות ובמהירות כנגד נכס נדל"ני הנמצא בבעלותם, ולצאת לדרך כלכלית חדשה. כך מוכיחה החברה שיש פתרון מצוין ותקווה גם מחוץ למערכת הבנקאית.
חברת אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים נחשבת למובילה בתחום המימון החוץ בנקאי, וקיבלה לאחרונה חותם אמינות של "דן אנד ברדסטריט". החברה
מעניקה הלוואות כנגד נכס בלבד החל מ-100 אלף ש', בתנאים נוחים ביותר, כאשר פריסת ההלוואה יכולה להגיע אפילו ל-20 שנות החזר.
מגוון פתרונות
ההלוואות שמעניקה ללקוחותיה חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים נועדו לצרכים שונים, ביניהן: משכנתא דרגה 1, משכנתא שנייה, הלוואה מהירה בהערת אזהרה (בתוך 48 שעות), משכנתא הפוכה – מגיל 60 ומעלה, ועוד.
1 צפייה בגלריה
רן חלפון
רן חלפון
רן חלפון
(צילום: אבי שפר)
"החברה מעניקה ללקוחותיה ייעוץ לתכנון משכנתא או הלוואה, המותאמת להם באופן אישי, בהתחשב בהכנסות, בהוצאות, בתכנון הפיננסי העתידי ובחינה קפדנית של יכולת ההחזר החודשית", אומר רן חלפון, כלכלן מצטיין המתמחה בגיוס אשראי, וממקימי החברה. "ערך החברה הוא ערך עליון: ללוות את הלקוח עד ליציאה לרווחה כלכלית, באמצעות מגוון פתרונות כנגד נכס".
גם אם אתם יזמי נדל"ן המעוניינים להניע פרויקטים מבטיחים ברחבי הארץ – חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים תעניק לכם את המענה המהיר והמקצועי ביותר. בחברה מבינים את הצרכים הכלכליים הדרושים להנעה של פרויקטי נדל"ן מורכבים, ומאמינים ביציבות שוק הנדל"ן בישראל. "כך הפכנו לחברה הגדולה בישראל במתן מימון ישיר ליזמי נדל"ן", אומר חלפון. "פעילותנו בעשור האחרון והניסיון העשיר שצברנו איפשרו לנו לייצר גב כלכלי ומקצועי חזק ואיתן ולסייע ליזמים להוציא לפועל את התוכניות הנדל"ניות שלהם בהצלחה ובמהירות.
כדאי גם לדעת שלחברת 'אשראי בטוח' מבית פוקוס כלכלנים יש כמה יתרונות בולטים, שמיצבו אותה כחברה מובילה בתחום. "הרקע המקצועי של הכלכלנים והבנקאים שעובדים בה – כולם מומחים מהשורה הראשונה, אישור משרד האוצר, ליווי החברה על ידי משרד עורכי דין ורואה חשבון, גב כלכלי חזק המאפשר יציבות והיקפי מימון רחבים, ניסיון עשיר במתן הלוואות מורכבות, ושירות מהיר, מקצועי והוגן לכל לקוח".
אז איך מקבלים הלוואה או משכנתא ב"אשראי בטוח"?
1. משאירים פרטים בחברת "אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים" - https://safecredit.co.il, ונציג מטעמה יחזור אליכם במהירות ויקבע לכם פגישה עם אחד מהיועצים המומחים של החברה.
2. יועץ החברה יבחן באופן קפדני, יחד איתכם, את יכולת ההחזר החודשית שלכם ומתן הלוואה או משכנתא מתאימה, הלוקחת בחשבון תוכניות עתידיות ותחזיות פיננסיות.
"אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים" מאמינה בתהליך אחראי ובטוח של לקיחת הלוואה או משכנתא", אומר חלפון. "הרקע המקצועי שלנו מאפשר לנו להתאים ללקוחותינו את ההלוואה הטובה ביותר, בהתחשב במצבם האישי ובגובה המימון הנדרש. אנו מבססים את ההלוואות שלנו על יכולת ההחזר של כל לקוח, על מנת שיקבל החלטה שתעזור לו להגשים את שאיפותיו הכלכליות מבלי להיקלע למצבים פיננסיים לא רצויים".
3. כחלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההלוואה, בונים לכל לקוח תוכנית עסקית אישית ומפורטת ומלווים אותו יד ביד לאורך כל השלבים שבדרך. שלבים אלה כוללים, לכל אורך הדרך וכחלק בלתי נפרד מהתהליך, ייעוץ לניהול נכון ומושכל של כלכלת המשפחה.
4. לאחר בחינה מדודקת של התמונה הפיננסית של הלקוח ובניית התוכנית האישית עבורו, בחברה מוצאים במהירות מסלולי מימון נוחים בתוך זמן קצר ככל שניתן ובמסגרת המגבלות של כל לקוח.
5. את המימון להלוואות השונות מגייסת חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים מבתי השקעות, חברות ביטוח, קרנות בורסאיות ועוד. "זה לא שוק אפור", מדגיש רן חלפון. "פעילות החברה מתבצעת, כאמור, באישור משרד האוצר ומגובה בתוכניות של כלכלנים, שמתמחים בגיוס אשראי יותר מ-15 שנה".
6. את התוכנית העסקית האישית, שנבנית לכל לקוח, מגישה "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים לקרן או לחברה שממנה מגייסים את הכסף.
7. הלקוח מתחיל להחזיר את ההלוואה, לפי פרק הזמן שנקבע - ישירות לקרן או לחברה שמהן גויס הכסף.
8. השלב הסופי והחשוב לא פחות בתהליך קבלת ההלוואה או המשכנתא, הוא החזרת הלקוח למערכת הבנקאית. "זהו חלק בלתי נפרד מה'אני מאמין' של החברה", אומר חלפון. "כחלק מהיותנו חברה העובדת עם גופים פיננסיים אחרים בישראל, אנו תומכים בהשבת לקוחות שקיבלו סירוב מבנקים או שנמצאים בתהליכי עיקול, לפעילות בנקאית שוטפת, באמצעות יכולות תכנון והיכרות מעמיקה עם עולם הבנקאות. בזכות המקצועיות שלנו וההיכרות שלנו את המערכת הבנקאית, מי שהיה מסורב בנק - פותח עם הבנק דף חדש!"
"'אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים' רושמת לזכותה בגאווה יותר מ-100,00 לקוחות מרוצים, שהגשימו חלום, ולמעלה מ-300 לקוחות חדשים מדי חודש", אומר רן חלפון. "אתם מוזמנים לפנות אלינו, להצטרף להצלחה שלנו ולצאת לדרך חדשה!"