שכונת גליל ים הולכת וקורמת עוד וגידים. לאחר השקת פרויקטי המגורים הראשונים ומסגרות החינוך לגיל הרך עבור ילדי השכונה, מודיעה חברת "אזורים" על השלמת תמהיל החנויות והשירותים שיאכלסו את המרכז המסחרי שימוקם במרכז השכונה, כחלק מפרויקט "אזורים – הכוכב" בגליל ים.
1 צפייה בגלריה
צילום הדמיה: יח"צ
צילום הדמיה: יח"צ
צילום הדמיה: יח"צ
המרכז המסחרי צפוי להשתרע על שטח של 2,100 מטרים, בימים אלה החלו העבודות בשטח לאחר השלמת שלב היתרי הבניה וההשקה של המרכז צפויה ל-2022.
המרכז המסחרי צפוי לכלול תמהיל של חנויות, בתי עסק ושירותים שונים לרווחת התושבים; סניף של סופר פארם שישתרע על פני כ-500 מ"ר, סניף של רולדין בשטח של כ-115 מ"ר, מרכז של אחת מקופות החולים הגדולות בשטח של כ-200 מ"ר שנמצא בשלבים סופיים של חתימה ועוד מספר עסקים קטנים יותר שיכללו סניף של רשת "לחם בכפר", סניף של רשת "עולם הממתקים", גלידריה, עיצוב שיער וכן הלאה.
שכונת גליל ים צפויה לכלול כ-4,000 יח"ד ומעל 10,000 תושבים. בפרויקט החדש, אשר נהנה ממיקום ייחודי במרכז השכונה, בסמוך לכיכר המרכזית, ובסמיכות לצירי תנועה כדוגמת כביש החוף ולכביש 20 המאפשרים נגישות נוחה ביציאה ובכניסה לשכונה, מוצעות למכירה דירות 3 חדרים שהן למעשה דירות המיני פנטהאוזים בפרויקט, דירות 4 חדרים ודירות פנטהאוז – כלל הדירות יכללו מרפסות רחבות ידיים בשטחים של 25 מ"ר ומעלה.