מטבחי זיו מתרחבים ופותחים סניף נוסף, הפעם בשרון – ברחוב גלגלי הפלדה בהרצליה פיתוח.
הסניף, שנפתח בהשקעה של 6 מיליון שקלים, מתפרש על פני 430 מ"ר. הוא מציג טכנולוגיות חדשניות וחומרים, שעד היום ניתן היה להשיג בעיקר במטבחי יוקרה.
2 צפייה בגלריה
מטבחי זיו
מטבחי זיו
מטבחי זיו
(צילום: ישראל כהן)
הקונספט ZIV SOLO פותח במשך שנתיים, במטרה לתת מענה לצורך הולך וגובר, להכניס לבית מטבח שמשדר יוקרה, אך תג המחיר שלו נמוך משמעותית מזה של מטבח יוקרה מיבוא.
"השנה האחרונה על כל אתגריה גרמה לשינוי התנהגותי ושינוי מהותי בצרכי הציבור הישראלי", אומר אבי זיו, המנכ"ל והבעלים של הרשת. "המטבח הביתי הפך למוקד החיים המשפחתי בעת שאנו שוהים בבתים יותר מאי פעם.
קראו גם:
"נרשמה עלייה משמעותית בביקוש לשדרוג המטבח הביתי, ביקוש גבוה מאוד להרחבת המטבח, למטבחים מושקעים ומעוצבים ולמטבחי פרמיום. מכירות המטבחים צמחו ברשת בשנה האחרונה בעשרות אחוזים, בעיקר בקרב משפרי המטבח הקיים ולאו דווקא כחלק מבנייה חדשה או מעבר למגורים חדשים.
2 צפייה בגלריה
מטבחי זיו
מטבחי זיו
מטבחי זיו
(צילום: ישראל כהן)
"מדובר בצמיחה שלא הרגשנו מעולם, בפרט בשוק מטבחי הפרימיום שהגיע לביקושי שיא. בהתאם לכך השקנו את הקונספט של מטבחי יוקרה במחירים נגישים באולם החדש בהרצליה פיתוח".
אולם התצוגה החדש מיועד בראש ובראשונה ללקוחות קצה המלווים לרוב על ידי אדריכלים ומעצבים. המטבחים בעלי עיצוב מוקפד המגובה בחומרים, מרקמים וטכנולוגיות, המתקדמים ביותר בתחום עיצוב המטבח.
הקונספט מתפרס על פני שבעה מטבחים, שבכל אחד מוצגות הקולקציות החדשות בפסיפס מגמות עיצוב: חומרים טבעיים, טכנולוגיה מתקדמת, סגנונות כפריים ומודרניים, מטבחים המיועדים לחללים סגורים ופתוחים ועוד.