לראשונה בישראל, חברת Cello, החלוצה הישראלית במתן פתרונות לשירותי חניה ותחבורה עירונית חכמה, מציעה חניה חינם בכחול-לבן ברחבי העיר, כמו גם בכל רחבי הארץ. החברה משיקה מסלול חדש, Cello SAVE, במסגרתו יוכלו המנויים להנות מחניה ללא תשלום בחניות ציבוריות המסומנות בכחול-לבן בין השעות 17:00 ל-20:00 בכל ימות השבוע, בהפעלת אפליקציית Cello.
3 צפייה בגלריה
חניה כחול לבן פתח תקוה
חניה כחול לבן פתח תקוה
חניה כחול לבן
(צילום: דוברות העירייה)
המנויים שירשמו למסלול החדש ייהנו גם מהנחה בגובה של עד 25% במאות חניונים נבחרים בכל הארץ, מהנחה בגובה של עד 40% עבור שטיפת רכב פנימית וחיצונית במכוני שטיפה, למשלמים באפליקציית Cello וגם שירותי הגנה בחניה מפני דו"חות הכוללים תזכורות להפעלה והארכת חניה וכיבוי חניה אוטומטי.

3 צפייה בגלריה
חנייה בכחול לבן
חנייה בכחול לבן
חנייה בכחול לבן
(צילום: המחשה)

ההחלטה להשיק את מסלולCello SAVE מגיעה על רקע ההתייקרות המשמעותית במחירי החניות הציבוריות בכחול-לבן בתקופה האחרונה. עלות המסלול תעמוד על 17.90שקל בחודש לכל כלי רכב במנוי, כאשר במסגרתו ניתן יהיה להחנות בחינם במשך 90 דקות ברציפות ועד ל-300 שקלים בכל חודש.

3 צפייה בגלריה
אפליקציית סלו
אפליקציית סלו
אפליקציית סלו
(צילום: יח"צ)

קראו גם:
מנכ"ל Cello, גיא סלוק: "בימים של עליות מחירים גם בתשלומי החניה היום-יומיים, אנחנו ב-Cello מחויבים להציע למנויים שלנו פתרון משתלם, יעיל ונוח. מנויי המסלול החדש והראשון מסוגו, ייהנו עם הפעלת האפליקציה מהיקף זמן משמעותי בו כלל לא ישלמו בעבור חניה בכחול-לבן בכל הארץ, זאת לצד הנחות משמעותיות נוספות בתשלום על חניונים, שטיפת רכב ועוד".