במערכת העיתון שלנו כבר שמענו את כל הסיפורים. אתם יודעים איך זה לעבוד עם יחצ"נים, עיתונאים ומספרי סיפורים. כולם יפים, כולם מוכשרים, כולם מטורפים...אז באמת שכבר חשבנו ששמענו וראינו הכל. אבל לא. המחשבה הזו התחלפה בתדהמה כשפסעו למשרד הצמד הדיגיטלי של התקופה: גל ודימה.
איך לתאר לכם את הרגע הזה? זוג מחשמל, מהפנט, מחובר. יפים, חטובים, משלימים והכי חשוב: זה הצמד שאחראי לחברה הכי מצליחה בישראל בעולם האינטרנט.

2 צפייה בגלריה
גל ודימה
גל ודימה
גל ודימה
(יח"צ)

השניים עשו קסמים בתחום השיווק הדיגיטלי כבר לפני עשור במשרד פרסום שכולכם מכירים. שם הם הכירו, שם הם הפכו לזוג ואז קרתה הפריצה הגדולה.
החלום המשותף הראשון שלהם – זו חברת "ליד-דיגיטל".
לקח להם בדיוק רבעון למלא את החברה בעשרות לקוחות מחברות אי-קומורס גדולות בארץ ובעולם, (תכשיטי שיין) ועד למעצבי אופנה עולמיים, (ריקי דלאל). זה סיפור הצלחה כחול-לבן שכולו מסר של מוטיבציה לדור הצעיר תחת ימי הקורונה המבהילים. דימה הוא מאסטר הנתונים, סטטיסטיקות ומספרים באקסל.
גל, שכבר לפני עשור בנתה אתרים משובחים, מביאה יצירתיות, מעוף בעיקר חשק לחיות בעוצמה.
השניים משלבים 12 שעות עבודה עבור לקוחות מדי יום לצד בניית מומחיות בניתוח נתונים אנליטיים וניהול קמפיינים, הרצאות במכללת Ecom למקצועות הדיגיטל ובפרוייקט החינוכי – משת"ל.
גל מספרת: "הקורונה הבהירה לאחרוני הספקנים, העתיד נמצא בדיגיטל. מי שיזניח את היכולת שלו לשווק ולאתר לקוחות ברשת, ייאלץ לסגור את עסקיו. השיווק הדיגיטלי הוא צו השעה והוא יקום שלם של מקצוענות, התחדשות והתרגשות. שנינו בנינו חברה שמפתחת, מנתחת ומקדמת את המותגים בצורה יסודית. אנחנו עם תאווה אדיר למחקר ופיתוח של התחום. המשרד שלנו הוא למעשה מעבדה של ניסיונות, תוצאות והסקת מסקנות".

2 צפייה בגלריה
גל ודימה
גל ודימה
גל ודימה
(יח"צ)

שני המכשפים האלה מקדישים בימים אלה שיחת ייעוץ ראשונה חינם למאות עסקים קטנים, במהלך חברתי אדיר שעשה הרבה גלים בבריכת הדיגיטל.
אתר ליד דיגיטל: lead-digital.co.il
עמוד פייסבוק עסקי: https://www.facebook.com/Lead.Digital.IL
עמוד אינסטגרם עסקי: https://www.instagram.com/lead.digital
מניסיוננו, "ליד-דיגיטל" היא חברה שמקדימה את השוק בשיווק דיגיטלי באמצעות שימוש בקידום ממומן ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית. קיבלנו מהם מענה לפעילות השוטפת (AO) ולקידום קמפיינים גדולים וממוקדים אשר מתפרשים על שלל זירות הדיגיטל בעולם.
היכולת של החברה לבצע קידום מקיף ברשתות חברתיות לצד ניתוח נתונים הן בתוך הפלטפורמות עצמן והן בפלטפורמות חיצוניות (Google Analytics, מערכות crm) היא באמת מופלאה. בקיצור... יש את החיים לפני ששמענו על גל ודימה ויש את העולם האמיתי, העולם שהרבה יותר יפה, מרגש, שמח ויעיל עסקית – לצד שניים אלה. זוג דיגיטלי.