בגידות בין בני זוג נשואים הפכו עם השנים לעניין די נפוץ, אבל הבגידה הזאת באמת הצליחה לשבור שיאים חדשים.
2 צפייה בגלריה
"עכשיו בא לי משהו אחר"
"עכשיו בא לי משהו אחר"
"עכשיו בא לי משהו אחר"
( צילום: shutterstock)
המקרה הגיע לטיפולי לאחרונה, כשבעלה של האישה טען בפניי כי נדהם לגלות שאשתו בוגדת בו בחמש השנים האחרונות, אלא שהדרך בה גילה זאת הפתיעה אותו לא פחות.
מתברר כי האישה הכירה את המאהב שלה, שנשוי גם הוא, בהסעה למקומות העבודה שלהם. לאחרונה הוא הזמין אותה לסוף שבוע מפנק בבית מלון לאחר שזכה בפרס העובד המצטיין. השניים ראו בחופשה הזדמנות לבלות יחד למשך יותר מכמה שעות ספורות, אבל היא הפכה מהר מאוד למהומה גדולה.
"אשתי אמרה לי שהיא רוצה להתאוורר וסגרה סוף שבוע עם ה'חברות' הטובות שלה", סיפר לי הבעל. "כמובן שפרגנתי לה ונשארתי עם הילדים בבית.
"למחרת, בשבת, לקראת הצהריים, קיבלתי שיחת טלפון מגבר שאני לא מכיר. הוא אמר לי, 'כדאי שתגיע למלון, יש פה משהו מעניין שאתה צריך לראות'. חשבתי בהתחלה שעובדים עליי אבל אחרי שהוא סיפר לי פרטים על אשתי, הבנתי שזה רציני. לקחתי את הילדים להורים שלי ומיד נסעתי לבית המלון.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"כשהגעתי, הבחור אמר לי שיש לו משהו להראות לי, שלף את הסלולרי והציג בפניי תמונות שלו ושל אשתי מבילויים משותפים במשך חמש שנים. אם זה לא מספיק, אז הוא הראה לי גם התכתבויות שלהם שכללו לא מעט תכנים מיניים. הייתי בהלם ולא הבנתי מאיפה זה הגיע".

קראו גם:

הבעל ההמום חשב שהמצב לא יכול להיות יותר גרוע, אבל התבדה די מהר. "פתאום אותו גבר אומר לי, 'חכה, זה לא הכל. הגעתי איתה לכאן אבל מתברר שלא רק בך היא בגדה, אלא גם בי.
"היה גבר שהתחיל איתה בבריכה, הם דיברו במשך זמן ממושך, ראיתי אותם מתקרבים אחד לשנייה ואז הלכו לכיוון החדר שלו. כששאלתי אותה מה היא עושה, היא ענתה לי, 'מה אתה רוצה? אני לא חייבת לך כלום ואתה לא חייב לי כלום. עשינו את זה כי בא לנו ועכשיו בא לי משהו אחר'".
בתסריט שנראה לקוח מסרטים, החליטו הבעל והמאהב הנבגד לשלב כוחות והפתיעו את האישה ובן זוגה החדש בארוחת הערב, שם הם התעמתו עם השניים בצעקות רמות ואף ביריקות.
כעת, נשארה האישה בקשר זוגי עם הגבר השלישי ולא נותרה לי ברירה אלא לנסח עבורה ועבור בעלה הסכם גירושין.