1 צפייה בגלריה
בניין העירייה החדש
בניין העירייה החדש
בניין העירייה החדש
שנים רבות דובר על המעבר הזה אך בפועל הוא נדחה ונדחה, ועד שאתמול (יום ד') הודיעה העירייה כי, העברת האגפים והמשרדים העירוניים למשכנם החדש ב"שער העיר" ברחוב בן גוריון 22 , הושלמה סופית.
את בניית המתחם התחיל ראש העיר לשעבר, אלי לנדאו, בסוף שנות ה-90. התכנון היה כי ייבנו 3 בניינים, כאשר בניין העירייה יהווה את החלק המרכזי של המתחם ו-2 הבניינים הנוספים ישמשו למשרדים ומסחר.
ואכן שני הבניינים הצדדיים נבנו כמתוכנן והחלו לאייש קופות חולים, משרדים וחנויות, בזמן שהקמתו של המבנה המרכזי נתקעה. ראשת העיר החדשה יעל גרמן, לא ראתה צורך בהעתקת מיקום העירייה והבנייה הוקפאה, על אף מיליוני השקלים שכבר הושקעו בפרוייקט.
מאז עמד בניין העירייה שהוקם לפני למעלה מ- 20 שנה, שומם וריק כ"פיל לבן" במרכז העיר. לפני 3 שנים, עם כניסתו של משה פדלון לתפקיד ראש העירייה, התחדשה הבנייה. חברת הבנייה "שיתופית" זכתה במכרז והחלה בהשלמת הפרוייקט.
אתמול (יום ד') הושלם סופית המעבר, לאחר שבשבועות האחרונים עברו בהדרגה יחידות העירייה השונות למשכנן החדש שמרכז תחת קורת גג את מרבית המשרדים העירוניים: מינהל הנדסה, מינהל כספי, אגף החינוך, אגף התרבות הנוער והספורט, אגף משאבי אנוש, לשכות סגניות רה"ע, מרכז השירות העירוני (מוקד 106) דוברות העירייה, הלשכה המשפטית, מבקר העירייה, לשכת המנכ"ל והסמנכ"לים וכמובן לשכת ראש העיר.
ראש העיר משה פדלון: "הסיפוק הגדול הוא שכעת הסתיים תהליך והתושבים יוכלו סוף סוף לקבל את השירותים העירוניים תחת קורת גג אחת. המשמעות היא שירות יעיל יותר, נוח ומהיר, במקום אחד, ללא צורך להתרוצץ בין מספר מבנים ברחבי העיר, כפי שהיה עד היום".