לאחר שהליגה הלאומית הופסקה בעקבות משבר הקורונה ובני הרצליה הוכרזה כאחת משתי הקבוצות שהעפילו לליגת העל, בעוד כחודש אמורה הקבוצה להתחיל את האימונים לקראת העונה הבאה - הכל בכפוף להנחיות משרד הבריאות עקב פרוץ הגל השני של הקורונה.
1 צפייה בגלריה
דרוקר. "בטוחים שעשינו החלטה נכונה"
דרוקר. "בטוחים שעשינו החלטה נכונה"
דרוקר. "בטוחים שעשינו החלטה נכונה"
(צילום: עוז מועלם)
מי שיעמוד על הקווים בעונה הקרובה בליגת העל יהיה שרון דרוקר, שיחליף את מיקי גורקה. בהרצליה מצפים מדרוקר להרים את המועדון למקומות שבהם לא היה זה שנים ארוכות, ולאחר שנים של מאבקי תחתית וירידת ליגה, בקבוצה מקווים כי יוכלו להשתלב במשחקי הפלייאוף העליון. זה כמה שנים שבהרצליה מנסים לחבר בין דרוקר למועדון, והשנה זה סוף סוף צלח.
"דרוקר זה שם גדול בכדורסל הישראלי, ובהחלט מרים את רף הציפיות מהקבוצה בעונה הבאה", אמרו השבוע במועדון. "מיקי עשה עבודה טובה מאוד והחזיר אותנו לליגת העל, אבל החלטנו ללכת על דרוקר ואנחנו בטוחים שעשינו החלטה נכונה. כפי שהבטחנו עם הירידה של הקבוצה, חזרנו לליגת העל לאחר שנה בלבד בליגה השנייה, שבה בנינו את המועדון והתחזקנו. למדנו הרבה העונה, ונגיע לליגת העל רעבים להצלחות".
הסגל יורכב ברובו משחקנים ששיחקו עם הקבוצה בעונה שעברה. הקפטן ניצן חנוכי חתם לשנתיים נוספות. צמד הזרים קנדל אנתוני וג'אקים דונלדסון סיכמו אף הם לעונה נוספת. גייב לוין, שכבר שנתיים סובל מחוסר מזל ומפציעות שמשביתות אותו לחודשים ארוכים, חתם לשלוש שנים נוספות. השבוע הודיעו במועדון גם על המשך דרכו של אלישי כדיר הוותיק, שהצטרף לקבוצה מעט לפני שהליגה הופסקה והספיק ליטול חלק בשני משחקים בלבד. במועדון מצפים מכדיר להנהיג את הרצליה בליגת העל ולתרום מנסיונו הרב.
כדי לעמוד ברף הציפיות הגבוה, בהרצליה מתכננים להנחית בקבוצה עוד שני ישראלים בכירים ועוד שני זרים, כאשר הסגל יושלם על ידי עוד כמה שחקנים צעירים ממחלקת הנוער.