אחד מסימני השאלה הגדולים ביותר הם לאיזה כיוון ילך שוק הנדל"ן המקומי ביום שלאחר תקופת הקורונה. בעוד שיש הגורסים כי הפגיעה הכלכלית הרחבה בעשרות אלפי בתי אב ויותר בישראל תוביל לצניחת מחירים ואולי אף לפיצוץ של בועה, קיים גם צד מתון יותר שאינו מתרגש מהמשבר העולמי האחרון. אחד מאותם גורמים מתונים הוא אלעד דניאל גורל הידוע בכינויו "מר נדל"ן".

1 צפייה בגלריה
אלעד גורל
אלעד גורל
אלעד גורל
(צילום: ישראל כהן)

אלעד דניאל גורל פועל מזה שני עשורים כסוכן נדל"ן מקצועי יחד עם חברת "רי/מקס" – רשת תיווך הנדל"ן הבינלאומית הגדולה בישראל, חבר במועדון היוקרתי " "Hall Of Fameשל "רי/מקס הבינלאומית" (סוכנים שהגיעו למחזורי מכירות גבוהים ברשת העולמית), חבר מועדון "ה- man Chair של רימקס" (היקף עמלות מעל מיליון שקלים), חבר "מועדון הזהב של רי/מקס ישראל" וחבר "בלשכת המתווכים".
אלעד טוען כי גם הסיטואציה הנוכחית היא לא יותר מאשר שינוי מגמה זמני: "אני יכול לומר כי המילה "קיפאון" אשר שגורה בפי גורמים רבים בתקשורת או בפיהם של פרשני שטח למיניהם פשוט אינה נכונה, להיפך, קיים פער בין ההצהרות הללו לבין מה שקורה בפועל בשטח.
מדובר בסך הכל בשינוי מגמה נוסף ובעשור האחרון חווינו לא מעט כאלה, לדוגמא: בשנת 2011 בעקבות "מחאת האוהלים", במהלך שנת 2014 היינו עדים למספר שינויים במהלך שנה אחת בעקבות המבצע הצבאי בעזה ,"חוק מע"מ אפס אחוז" של שר האוצר יאיר לפיד והצבת יעד אופטימי מצידו להקמת 251 אלף דירות להשכרה ארוכת טווח.
יוזמה ממשלתית נוספת הייתה לפטור ממס שבח מוכרי דירות בהוראת שעה, והכבדת המיסוי על משקיעים ואירוע משמעותי נוסף היה "המחיר למשתכן".
כל אירוע שכזה הביא עימו שינוי מגמה בענף הנדל"ן. שינוי שלעיתים נמשך מספר חודשיים ובו אנשים "ישבו על הגדר" והמתינו.
בהסתכלות לאחור לאירועים אלה לא הייתה השפעה ממשית על מחירי הדירות בארץ. על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מדד מחירי הדירות האמיר תוך עשור ב-5.55% ויש מקומות בהם המחירים עלו בשיעור חד אף יותר.
אלעד נולד וגדל בהרצליה, בן 41 נשוי למירן ואב ל- 3. בימים אלה הוא משמש כסוכן עצמאי בסוכנות התיווך "רי/מקס "One הפועלת באזור הרצליה ורמת השרון. בעבר הוא היה הזכיין והבעלים של המשרד אולם לפני כ- 5 שנים החליט לשנות את אסטרטגית הפעולה שלו, ומכר את הזיכיון.
"אני אוהב יותר את ה"שטח", הריגוש והכיף בביצוע עסקאות נדל"ן מאשר את אופי העבודה של זכיין".
מעבר למוסר עבודה גבוה, ההתמקצעות של אלעד כוללת אינספור קורסים והשתלמויות שעבר לאורך השנים בארץ ובחו"ל ולמידה מהמנטורים הגדולים בעולם, בהתפתחות אישית ועסקית ,NLP ,ניהול מו"מ, "ביצועי שיא כסוכן נדל"ן" ועוד.
"אני כל הזמן חותר ללמוד, להתפתח, להתקדם ולהוסיף כלים נוספים לארסנל המקצועי שלי וליישם אותם בשטח. יוון שענף הנדל"ן דינמי ומשתנה עליי להתפתח ולגדול יחד איתו", סיפר אלעד.
תוכנית העבודה ש"מר נדל"ן - אלעד גורל" יישם בשנה האחרונה כוללת בניית צוות שלאנשי מקצוע מובילים, מומחי נדל"ן עם התמחות ספציפית בשירות למוכרים (בעלי נכסים) או בשירות לקונים ,אנשי שיווק ,אנשי דיגיטל וניו מדיה, צוות צילום ועוד.
"כל אחד שמצטרף לצוות שלי יודע בדיוק מהו תפקידו ומהי מטרת העל של הצוות וכולם פועלים יחדיו כמו "מכונה משומנת היטב" ובהרמוניה מלאה", ציין אלעד.
את גיוס הנכסים הבלעדיים, הגדלת מאגר הנכסים של הצוות ואת ניהול המו"מ מנהל ראש הצוות, אלעד.
יגאל וידר הוא מומחה הקונים בצוות ומשקיע 100% מזמנו בשירות אפקטיבי ומקצועי לכל הקונים הפוטנציאליים.
אסף נוריאל מנהל את המדיה והדיגיטל ואחראי על כל השיווק האיכותי והמאסיבי שלהנכסים הבלעדיים של הצוות וזאת בליווי של צוות צילום מיומן ויוצא דופן בראשותו של אביב קפילוטו שמכין את כל
החומרים השיווקים ברמה הגבוהה ביותר ומפיק סרטוני תדמית מושקעים לכל נכס.
את כל הגורמים הללו מאגד ומוביל עידן גולדשטיין, מנהל הבק אופיס והאדמיניסטרציה.
"כמות מוגבלת של שעות עבודה ביום, היקף עסקים שהולך וגדל, לקוחות איכותיים שמגיעים כתוצאה מהמלצות חמות ואתגר של זמן ההולך ומצטמצם, הביאו אותי להחלטה להקים צוות מנצח בכדי להעניק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר בכל רגע נתון" סיפר אלעד.
מתוך תפיסת עולם בלתי מתפשרת, צוות מר נדל"ן ואלעד בראשו, חותרים לחדשנות, מקצוענות וחווית שירות אישי וחם.
כיום עוסק אלעד גורל בין היתר גם בתחום "ההתחדשות העירונית", פעיל בשיווק ומכירה של פרויקטים חדשים, מייעץ ומכוון מקצועית יזמים וקבלנים טרם בנייתם של פרויקטים שונים בהיקף של עשרות יח"ד.
בסך הכל מדובר על קידום עסקאות בהיקף של 90,000,000 שקלים.
כאשר מי שחרט על דגלו אחריות, ביטחון, שקיפות ודיוק ממליץ אז כדאי להקשיב.
בנוגע לפרויקטים הנ"ל ושאר פועלו של מר נדל"ן נמשיך לעקוב.
לאתר הנכסים:
לעמוד הפייסבוק:
לעמוד ה youtube :