קבוצת הורוביץ, בבעלותה של היזמית חני הורוביץ, נערכת להתחלת הבנייה בפרויקט מגורי היוקרה MUZZA בשכונת גליל ים, רובע המגורים היוקרתי והמבוקש בהרצליה. החברה מודיעה כי בחרה ב- CSCECהסינית, חברת הבניה הגדולה בעולם, לשמש כקבלן המבצע בפרויקט.
1 צפייה בגלריה
פרויקט היוקרה MUZZA
פרויקט היוקרה MUZZA
פרויקט היוקרה MUZZA
(צילום המחשה: קבוצת הורוביץ)
קראו גם >>>
CSCEC (Chania State Construction Engineering Corp Ltd) הינו תאגיד ענק, הבונה ביותר מ-100 מדינות מסביב לעולם. בסין, כך על פי דיווחי החברה, 1 מתוך 25 תושבים גר בפרויקט שנבנה על ידי החברה והיא אחראית על בנייתם של 90% מגורדי השחקים במדינה. עוד מעורבת החברה בבניית נמלי תעופה, נמלים ימיים, מוזיאונים, תחנות כוח, בסיסי שיגור לוויינים, מנהרות שירות עירוניות ועוד.
פרויקט MUZZA קיבל לאחרונה היתר בניה, והוא צפוי להתאכלס ברבעון הראשון של שנת 2024. היקף הפרויקט מוערך בכ-200 מיליון שקל. הפרויקט משלב שני מבנים בחזית ומבנה עורפי הצומח לגובה של 9 קומות, והוא כולל 52 יחידות דיור בנות 3-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, שנבנו בדגש על תכנון מוקפד וייחודי עם נוף עוצר נשימה של חורשות ופארקים ירוקים מסביבו.
טווח מחירי הדירות נע בין 3 מיליון שקל לדירת 3 חדרים, 4 מיליון שקל לדירת 4 חדרים ו-4.5 מיליון שקל למיני פנטהאוז. הדירה היקרה ביותר בפרויקט היא פנטהאוז מרהיב ביופיו בקומה העליונה, המשתרע על שטח של כ-300 מ"ר כולל מרפסת, עם גובה תקרה של 4 מטר, המוצע למכירה תמורת סכום של כ-15 מיליון שקל.
שלב שיווק הפרויקט החל לאחרונה, ותוך זמן קצר נמכרו בו כ-20 דירות, בהיקף כולל של כ-80 מיליון שקל.
פרויקט MUZZA מאופיין בארכיטקטורה ייחודית המביאה את סגנון הבאוהאוס התל אביבי הנודע, לסביבה הפסטוראלית של גליל ים, ומספק לדייריו חוויית מגורים של מלונות בוטיק יוקרתיים עם מגוון שירותים, לובי מרווח וטרקלין ייחודי עם מרחבי עבודה משותפים. על תכנון הפרויקט הופקד משרד LSA אדריכלים.
שכונת גליל ים מאופיינת בסגנון חיים אינטימי ופסטורלי. השכונה ממוקמת במרחק נסיעה קצרה מהמרכז הבינתחומי, קניון שבעת הכוכבים, קיבוץ גליל ים, כבישי הגישה ללב העיר ולהרצליה פיתוח וכן לנתיבי איילון.
לדברי חני הורוביץ, בעלים ויו"ר קבוצת הורוביץ: "אנו גאים על העסקה עם ענקית הבניה הסינית, שתאפשר לנו לבנות את פרויקט MUZZA בסטנדרט גבוה ובלוחות זמנים קפדניים. עבור CSCEC, זהו פרויקט המגורים הראשון בישראל ואני מאמינה שהצלחתו תביא לשיתופי פעולה נוספים בינינו. הפרויקט מוקם בעיצומו של מהפך שעוברת שכונת גליל ים, רובע מגורים הנמצא במיקום אסטרטגי המהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות, ואני צופה שעם השלמת הקמת הפרויקטים המתוכננים בו, הוא יהפוך לנכס נדלני בעל ערך גבוה".