עיריית הרצליה יוצאת בקריאה לרשות מקרקעי ישראל (רמ"י) לא לאפשר את שיווק הקרקעות של שכונת קריית שחקים (תוכנית תמ"ל 1082), כל עוד אין תשתיות תחבורה ראויות. 
1 צפייה בגלריה
הדמיה של תכנית קריית שחקים בהרצליה
הדמיה של תכנית קריית שחקים בהרצליה
הדמיה של תכנית קריית שחקים בהרצליה
(צילום הדמיה: משה צור מהנדסים)
קראו גם >>>>
במכתב ששלח ראש עיריית הרצליה משה פדלון לנירה שוורץ, מנהלת מרחב ת"א ברמ"י, נכתב כי "הבחירה האם לשווק את תוכנית קריית שחקים על בסיס אגרות והיטלים או על בסיס הוצאות פיתוח שייגבו ע"י רמ"י, נתונה לעירייה ולא לרמ"י. לא תיתכן בניית כ-1,650 יחידות דיור נוספות וכ-200 אלף מ"ר תעסוקה בתא שטח אחד מבלי שיובטח ביצוען של תשתיות תחבורה הולמות, הן בתחום התוכנית והן מחוצה לה".  
פדלון ציין כי פיתוח התשתיות חייב לבוא לפני השיווק, ואמר: "העירייה מצרה על התנהלותכם הכוחנית שאינה יכולה להוות תחליף למענה לדרישות לגיטימיות של העירייה, התנהלות שתביא למשבר הבא לאחר 'משבר הדיור', הוא - 'משבר התשתיות'".
תוכנית קריית שחקים בהרצליה אושרה ע"י הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל) בחודש נובמבר 2019. התוכנית קודמה על-ידי רמ"י וסיטיטק ונערכה על-ידי משה צור אדריכלים. 
התוכנית כוללת, כאמור, 1,650 דירות שייבנו ב-7 מגדלים בני 60-22 קומות, מתוכן ייבנו 330 דירות קטנות, וכן נכללת אפשרות להקמת 500 יחידות דיור מיוחד. בנוסף כוללת התוכנית 200 אלף מ"ר עבור שטחי תעסוקה ומסחר, 12 דונם עבור שטח ציבורי פתוח, 7 דונם עבור הקמת בתי ספר יסודיים לצורכי השכונה, שטח של 6,600 מ"ר להקמת מעונות יום וגני ילדים וכן 5,000 מ"ר לצורכי ציבור תרבות ופנאי. התוכנית מציעה הקמת מרכז תחבורה מטרופוליני ומעליו היכל ספורט ושימושים מסחריים.
 ההצהרה של פדלון מגיעה על רקע מו"מ מתמשך בין עיריית הרצליה לרמ"י. רק לפני כחודש נשלח מכתב אחר שכלל רשימת תנאים למימוש השיווק. בין היתר דובר על מימון פתרונות ניקוש והזרמת מי ביוב, הקמת מרכז תחבורה, הקמת בית ספר על-יסודי, מימון פתרונות תנועה ועוד.
 ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אנו לא נאפשר בנייה באזור מגורים אליו לא ניתן להיכנס או לצאת. אני לא מוכן לחזור על מקרה גליל-ים - שהראה לנו שרמ"י לא מכבדת הסכמים. עיריית הרצליה תומכת בקידום הבנייה, על פי הלמ"ס העיר מובילה עם מספר התחלות הבנייה בישראל - שיתפנו פעולה עם המדינה והתחלנו לבנות 1,850 יחידות דיור במסגרת מחיר למשתכן, ויש בנייה של עוד 2,000 יחידות דיור פרטי. אבל הפעם לא נוכל לאפשר התקדמות. ללא פיתרון אמיתי - אני צופה אסון תחבורתי וסביבתי בקריית שחקים, ברמה הלאומית".