קבוצת י. דביר יזמות הפכה מזמן לשם דבר בעולם הבנייה באזור הדרום. פרויקטים ציבוריים בשיתוף רשויות מקומיות בבאר שבע, ערד ודימונה, בנייני מגורים מפוארים, חניונים ומרכזים מסחריים, הם רק חלק מההיצע המרשים של י. דביר יזמות, שכעת מציגה בנתיבות את "רמות יורם" – פרויקט מגורים יוקרתי ואיכותי בסביבה ירוקה ומפנקת.
"רמות יורם", פרויקט מתחם D מציע לכם את חווית המגורים המושלמת, המשלבת חיים אורבניים עם פסטורליה ייחודית. מיקומה המצוין של השכונה מציב אותה בנגישות מקסימלית לצירי תנועה מרכזיים (כביש 25), מציג ריאה ירוקה ומפנקת בשכונה מודרנית ומתקדמת ברמה תכנונית שטרם נראתה בנתיבות, מוסדות חינוך ומרכזיים קהילתיים במרחק הליכה ומרחבים אינסופיים.
3 צפייה בגלריה
רמות יורם
רמות יורם
רמות יורם
(יח"צ)

3 צפייה בגלריה
רמות יורם
רמות יורם
רמות יורם
(יח"צ)
בפרויקט ישנו תמהיל של שישה בנייני קונספט בשלושה טיפוסים בני 5 ו- 9 קומות, המציעים 149 דירות רחבות ידיים עם מפרט עשיר, מרפסות שמש מרווחות, לובי כניסה מפואר ומעוצב ופיתוח סביבתי מושלם. כך תוכלו לבחור בין מגוון הדירות האיכותיות שיש ל"רמות יורם" להציע: דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים, ודירות בנות 3, 4 ו- 5 חדרים.
הקבוצה שהחלה את דרכה בשנת 2001 בעבודת עפר והכשרת תוואי קרקע, התפתחה עם השנים והתמקצעה בתחום הבנייה. כיום החברה עוסקת בפרויקטים בביצוע עצמי, ואף זכתה נוסף על המתחם בנתיבות גם בקרקע בערד המיועדת ל- 41 יחידות דיור.
3 צפייה בגלריה
רמות יורם
רמות יורם
רמות יורם
(יח"צ)
בין הפרויקטים המובילים בביצוע של י. דביר יזמות: חניון עצום בגודל של 35,000 מ"ר משולב עם מסחר ובו 5 קומות בסינמה סיטי, מגדל "אושירה" באר שבע בן 27 קומות שכולל בתוכו מסחר ומשרדים אשר ממוקם בלב באר שבע סמוך לבתי המשפט. שכונת יוקרה בבנייה בצפון ערד, דמרי סנטר בדימונה, פרוייקט מבנה מגורים בהרצליה ועוד.
לפרטים נוספים 2257*.