"להיות עם ולהרגיש בלי", זה מה שאמר לי אמיר אוזן, מנהל המכירות בפרויקט בית בפארק, כאשר נפגשנו בפארק נחל באר שבע והוא לקח אותי לסיור בפרויקט החדש שהוא משווק.
בהתחלה גם אני לא כל כך הבנתי על מה הוא מדבר ואיך זה קשור לנדל"ן, אבל התמונה התבהרה לי מהר מאד. אני חייב ראשית להחמיא לראש העיר רוביק דנילוביץ' ולממשלת ישראל על הרמת הפרויקט המרשים והעצום הזה, זה פשוט יצא מדהים בכל קנה מידה אפשרי!
"אתה רואה את המרחבים הירוקים?", אמיר שואל אותי, "אתה רואה את כל הטבע הזה, אז עכשיו דמיין שזו החצר האחורית שלך." הוא אומר בהתרגשות. "בית בפארק זה אחד הפרויקטים הייחודים של האחים אוזן, בשכונה שהולכת להיות הפרבר הצעיר והאופנתי החדש של באר שבע".
2 צפייה בגלריה
בית בפארק, באר שבע
בית בפארק, באר שבע
שכונת הפארק, באר שבע
(יח"צ)
נכנסו לרכב ונסענו במשך דקה עד למשרד המכירות ולמתחם הבנייה שלהם וברכב אמיר אמר: "תחשוב על זה, הפרויקט ממוקם בלב הריאה הירוקה הגדולה באזור, על שפת פארק הנחל, בסמוך לאגם ושתי דקות מהיציאה לכביש 6."
"אתה יודע מה החוק מספר אחד בנדל"ן?", הוא שואל ומיד עונה: "לוקיישן לוקיישן לוקיישן. הקונספט של חיים בתוך העיר, הכוללים את כל השירותים הנדרשים, כגון: בריאות, השכלה גבוהה, תרבות, פנאי ועוד, לצד חיים פסטורליים, בשכונה סגורה, ירוקה, על שפת פארק טבע ענק והאגם המלכותי הגדול בישראל, זה השילוב הנדיר שלו זוכים תושבי השכונה והפרויקט", ממשיך אמיר ומספר, "הייחודיות היא בהנאה מיתרונות העיר ומהתחושה והשקט של חיים בכפר."
אנחנו מגיעים למשרד המכירות ומיד עוברים לתוכניות. "20 בניינים וחלק גדול מהבתים כבר נמכרו ואנחנו רק בתחילת השיווק. אתה רואה שאנשים מבינים שלא עוד הרבה זמן, זו תהיה השכונה הכי מבוקשת וחזקה בעיר!"
"תראה, גם העובדה שהאחים אוזן הם הקבלנים, עומדת לטובתנו. אחרי הכול אני משווק כאן דירות של קבלן שהוא מותג למעלה משלושים שנה וכולם מכירים את איכות הגימור וסטנדרט הבנייה שלהם. לרוב חוץ מרהיטים ובגדים, רוב הלקוחות לא נוגעים בדירה, אין צורך, מדובר בחיסכון עצום! אנשים קונים דירה במחיר מסוים ואז מחליפים מטבח, מחליפים ריצוף, מחליפים קרמיקה וסניטרייה ופתאום מדובר במחיר אחר לגמרי. בפרויקט הזה הרוב לא נוגעים בכלום. אפילו הזכוכיות הן מראש משודרגות לבידודית, נתנו כאן מחשבה ותשומת לב לכל פרט ופרט."
"ומי קהל היעד?", אני שואל.
"אתה חייב להבין, זה המקום המושלם לגדל בו משפחה וילדים. רוב הלקוחות שלנו הם משפחות צעירות עם ילדים ולהם זה מיועד. שכונה סגורה, כלל מוסדות החינוך, קניות, חוגים, ספורט וים של טבע, הכול מטר מהבית, הם צמודים לכל שירותי העיר, אבל בעצם חיים בכפר."
2 צפייה בגלריה
בית בפארק, באר שבע
בית בפארק, באר שבע
שכונת הפארק, באר שבע
(יח"צ)
שכונת הפארק מוקמת כפועל יוצא של כלל המסקנות שהופקו מהקמת שכונת פלח 5 והתושבים ייהנו משיטות תכנון וביצוע מודרניות מתקדמות, כגון:
• תכנון דרכי גישה למניעת פקקים בשעות הלחץ.
• הקמת כלל התשתיות, המוסדות הציבוריים ואזורי המסחר, לפני סיום בנייני המגורים.
• בנייה בזמן אחיד של כלל הקבלנים, כך שכול הקבלנים מסיימים יחד וכאשר הדיירים יכנסו לביתם החדש, כלל השכונה תהיה כבר מוכנה.
נפרדתי מאמיר לשלום וכל מה שהתחשק לי, זה ללכת לאסוף את המשפחה עם איזו שמיכה וקצת אוכל וללכת לעשות שם פיקניק.
שכונת הפארק, באר שבע. לפרטים נוספים 054-7774007.