טיקטוק, אמדוקס, טבע, סיילספורס, השב"כ והמוסד ביריד התעסוקה הפיסי הראשון של אונ' רייכמן אחרי הקורונה: מעל ל-100 מעסיקים שהגיעו ליריד התעסוקה הפיסי הראשון אחרי הקורונה באונ' רייכמן, פגשו כ- 1,200 סטודנטים ובוגרים מחפשי עבודה. בתקופת הקורונה התקיימו מפגשים עם מעסיקים באופן וירטואלי.
1 צפייה בגלריה
סטודנטים ביריד התעסוקה באונ' רייכמן
סטודנטים ביריד התעסוקה באונ' רייכמן
סטודנטים ביריד התעסוקה באונ' רייכמן
(צילום: אורן שלו)
קראו גם >>>>
השנה בוטל סידור הדוכנים ביריד לפי תחומים, והם הוצבו בסדר אלפביתי. לדברי מנהלת מרכז הקריירה של אונ' רייכמן, קארין קאופמן, "אין עוד מקום לחלוקה הקשיחה של תחומים, לאור העובדה שכיום בכל חברה מחפשים מגוון של אנשים וכישורים. כך למשל, הביקושים יוצאי הדופן של חברות ההייטק, הם לא רק לאנשי פיתוח, אלא גם לאנשי שירות לקוחות, תוכן, גיוס כ"א או יועצים משפטיים. הסטודנטים והבוגרים יכלו להתעדכן לקראת היריד ברשימת המעסיקים והמשרות ולהתכונן מראש לקראת הגעתם ליריד.
"התחושה הייתה שכולם התגעגעו למגע האישי והיכולת להיפגש באופן אישי. הצעירים כיום רוצים לפגוש את המעסיקים, לשמוע יותר פרטים על החברה ועל העבודה בה. היריד מאפשר להם, להתנסות בשיחות ראשוניות עם מעסיקים, לשמוע יותר על החברות והמשרות המוצעות", הוסיפה קאופמן.
לדבריה, "השנה ראינו גם מוכנות רבה יותר של חברות לקלוט עובדים שהם סטודנטים או במשרות פתיחה. ג'וניורים בתחום הפיתוח מקבלים כיום בחברות רבות הכשרות מקצועיות שמגובות בתמיכה כלכלית של רשות החדשנות, מהלך שמאוד מסייע בקליטה טובה שלהם בהייטק".