"בשבוע שעבר, בטיול הבוקר היומי שלנו עם הכלבים, עברנו אני ואשתי ברחוב הרב עמיאל בנווה עמל. למקום הגיעו שני כלבים משוטטים. אחד מהם טס לעברנו ותקף אותנו. קיבלתי נשיכה בכף הרגל וגם נחבלתי ביד ובגב כתוצאה מנפילה. בגלל שאני לא מכיר את הכלב ולא יודע אם יש לו חיסונים - זכיתי להעביר את הבוקר במיון, לקבל זריקת טטנוס וגם חיסון נגד כלבת ישר לאזור הנשיכה. כאבי תופת". כך מספר השבוע אורן בר יושפט (42), שחקן ואומן ילדים המוכר בכינויו "בריו למה".
1 צפייה בגלריה
בר יושפט השבוע. "היום זה אני מחר זה ילד"
בר יושפט השבוע. "היום זה אני מחר זה ילד"
בר יושפט השבוע. "היום זה אני מחר זה ילד"
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>>
בר יושפט מודאג מהתופעה. "בעלי כלבים נותנים לכלבים לטייל חופשי ללא השגחה. לא משנה אם זה כלב קטן או גדול. חמוד ככל שיהיה, אפילו שהוא רגיל לטייל לבד ולא עושה כלום. חאלס! היום זה אני, מחר זה ילד, מחרתיים זו סבתא".
לאחר ימים אחדים אותרה הכלבה הנושכת. "בעליה טענו שברחה. כיוון שהיא מחוסנת לפחות נחסך ממני לקבל עוד זריקות נגד כלבת", אמר.
בעקבות המקרה, הגיש חבר המועצה רונן וסרמן שאילתה: "בחודשים האחרונים ניכרת התרופפות משמעותית במשמעת הציבורית בכל הקשור לאכיפת כלבים משוטטים ללא רצועה", כתב וסרמן. "נתקלתי לאחרונה במקרים רבים של כלבים משוטטים, בעיקר בנווה עמל, שביב, נווה ישראל, הרצליה הירוקה והרצליה פיתוח.
"בעצמי כמעט ננשכתי פעמיים בחודש האחרון. לצערי, השבוע ננשך תושב נווה עמל, אשר איבד יום עבודה יקר ויאבד עוד כמה ימים עד שיוכל לחזור להופיע. הסיפור הזה לא ייפתר עד שהעירייה תנקוט ביד קשה כנגד הנושא. כלבים משוטטים גם עושים את צרכיהם ברחבי העיר וזו עוד בעיה מאוד לא נעימה".
וסרמן ביקש לדעת כמה תלונות על כלבים משוטטים מתקבלות במוקד בממוצע בכל חודש ומה מתכננת הנהלת העיר לעשות בעניין.
מהעירייה נמסר: "העירייה מבצעת פעילויות אכיפה שוטפות ומוגברות במהלך כל השנה כנגד כלבים משוטטים, ומגלה אפס סובלנות כלפי מפרי חוק. העירייה הכשירה פקחים ווטרינרים עירוניים ואנשי שיטור וביטחון לטיפול במקרים אלה, והם ערוכים לטפל בפניות חירום 24/7. אנו קוראים לתושבים לגלות אחריות ולשמור על החוק. כל מי שרואה כלב משוטט מתבקש להתקשר אלינו – בזמן אמת - למוקד העירוני 106".